Gjest Enhjørning Skrevet 24. oktober 2014 #2861 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Sminket meg for første gang på en evighet igår *bilde fjernet* Endret 4. april 2015 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2014 #2862 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har vært veldig inspirert av perioden Rococo de siste dagene når jeg har sminket meg, det har vært hvit hud og rougen har blitt lagt som sotning i kinnene, i samme nyanse som lebestiften. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #2863 Del Skrevet 25. oktober 2014 Sminket meg for første gang på en evighet igår (fuskepels forresten) Så utrolig pen du er og fliiink til sminke! Kan du si hva slags sminke du har, og hvordan du har lagt eyelineren? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2014 #2864 Del Skrevet 25. oktober 2014 Sminket meg for første gang på en evighet igår (fuskepels forresten) Digger den lebestiften på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 25. oktober 2014 #2865 Del Skrevet 25. oktober 2014 Veldig, veldig kledelig, Gjest! Og en generelt fin enhjørning likte fargen på leppene veldig godt! Hva har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2014 #2866 Del Skrevet 25. oktober 2014 Veldig, veldig kledelig, Gjest! Og en generelt fin enhjørning likte fargen på leppene veldig godt! Hva har du brukt? Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 25. oktober 2014 #2867 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Så utrolig pen du er og fliiink til sminke! Kan du si hva slags sminke du har, og hvordan du har lagt eyelineren? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Tusen takk! Såklart kan jeg det. Primer: Smashbox Photo Finish Luminizing Concealer: Diorskin Star Concealer Foundation: Diorskin Nude Blush: Guerlain Rose 01 Peach Boy Solpudder: Guerlain Terracotta Sun Powder Settingpudder: Guerlain Meteorites Perles Maskara: Chanel, Le Volume De Chanel Øyeskygge: MAC, Creme Brulee og Espresso Eyeliner: MAC Fluidline i Blacktrack. Leppestift: Chanel Coco Rouge Sari Dore Lipgloss: Dior Addict Ultra Gloss i Satin Peach. Hm, litt vanskelig å si hvordan jeg har påført den egentlig. Brukte Smashbox sin eyelinerbørste som heter Arced Eye Liner Brush #21 Dyppet den i Fluidline fra MAC og lagde en tynn strek og en liten vinge ytterst. Jeg begynner ytterst i øyet og går innover når jeg påfører. Når jeg kommer til kanten av øyet igjen(ytterst) lager jeg en liten vinge som jeg fyller litt på. Digger den lebestiften på deg. Tusen takk Liker leppestiften din og men jeg føler ofte jeg ikke kler mørkere farger. Veldig, veldig kledelig, Gjest! Og en generelt fin enhjørning likte fargen på leppene veldig godt! Hva har du brukt? Tusen takk! Jeg har brukt Chanel Coco Rouge sin farge Sari Dore og over et lett lag med Dior Addict Ultra Gloss i fargen Satin Peach/236. Endret 25. oktober 2014 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2868 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg drev og leikte meg med eyeliner igår. Ikke en god look etter en heftig konsert kvelden/natten forut, men gud så artig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2869 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har vært veldig inspirert av perioden Rococo de siste dagene når jeg har sminket meg, det har vært hvit hud og rougen har blitt lagt som sotning i kinnene, i samme nyanse som lebestiften. Dette her synes jeg faktisk er noe av det fineste du har gjort, veldig kledelig Hadde du definert bryna litt mer ville du vært helt smashing. Anonymous poster hash: d58c7...33f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2870 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dette her synes jeg faktisk er noe av det fineste du har gjort, veldig kledelig Hadde du definert bryna litt mer ville du vært helt smashing. Anonymous poster hash: d58c7...33f Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2871 Del Skrevet 27. oktober 2014 minst mulig. men liker å farge vipper og brun. Anonymous poster hash: 4ff2f...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2872 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg drev og leikte meg med eyeliner igår. Ikke en god look etter en heftig konsert kvelden/natten forut, men gud så artig. Tøft! Minner meg på at jeg selv bør leke litt mer med eyeliner, kanskje jeg får det til tilslutt jeg også... Hvordan får dere øyenskyggen til å se fin ut?? På meg ser det ut som "møkk". Jeg bruker primer under, og legger skyggen på i tynne lag, men så snart jeg skal ha en mørkere skygge over der igjen etter å ha brukt en lys base eller noe lyse skygger, ser det skittent ut. Og aldri at jeg får frem den fine fargen skyggen kan ha på andre. Skjønner ingenting, dette har jeg øvd på i lang tid altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2873 Del Skrevet 27. oktober 2014 Tøft! Minner meg på at jeg selv bør leke litt mer med eyeliner, kanskje jeg får det til tilslutt jeg også... Hvordan får dere øyenskyggen til å se fin ut?? På meg ser det ut som "møkk". Jeg bruker primer under, og legger skyggen på i tynne lag, men så snart jeg skal ha en mørkere skygge over der igjen etter å ha brukt en lys base eller noe lyse skygger, ser det skittent ut. Og aldri at jeg får frem den fine fargen skyggen kan ha på andre. Skjønner ingenting, dette har jeg øvd på i lang tid altså. Takk. Hva bruker du til å påføre skyggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 27. oktober 2014 #2874 Del Skrevet 27. oktober 2014 Tøft! Minner meg på at jeg selv bør leke litt mer med eyeliner, kanskje jeg får det til tilslutt jeg også... Hvordan får dere øyenskyggen til å se fin ut?? På meg ser det ut som "møkk". Jeg bruker primer under, og legger skyggen på i tynne lag, men så snart jeg skal ha en mørkere skygge over der igjen etter å ha brukt en lys base eller noe lyse skygger, ser det skittent ut. Og aldri at jeg får frem den fine fargen skyggen kan ha på andre. Skjønner ingenting, dette har jeg øvd på i lang tid altså. Jeg sliter med akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2875 Del Skrevet 27. oktober 2014 Takk. Hva bruker du til å påføre skyggene? En kost fra BodyShop, Ecotools eller BareMinerals-kost. Det varierer utifra hvilken skygge jeg bruker eller hvem av de som er rene.. Men tror jeg ikke gjør det rett, selv om jeg forsøker å duse godt ut... Vet ikke hva som skjer. Selv de fine mørke fargene ser bare skitten ut på meg om jeg bruker flere skygger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2876 Del Skrevet 27. oktober 2014 En kost fra BodyShop, Ecotools eller BareMinerals-kost. Det varierer utifra hvilken skygge jeg bruker eller hvem av de som er rene.. Men tror jeg ikke gjør det rett, selv om jeg forsøker å duse godt ut... Vet ikke hva som skjer. Selv de fine mørke fargene ser bare skitten ut på meg om jeg bruker flere skygger. Et tips kan være og finne en tutorials for sotning og bare bruke brune skygger, de kan ikke ødelegges siden fargen er allerede gorrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2877 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg sliter med akkurat det samme! Så bra, da kan vi løse dette sammen Hvordan går du frem? Jeg bruker Too Faced Eyeshadow Primer først, tynt lag. Lar det tørke litt, før jeg tar en kost og påfører en lys skygge over lokket. I det siste har jeg droppet det, for å se om det blir bedre uten base. Men det blir like ille uansett, så før jeg gir opp ville jeg spørre her Så etter det lyse velger jeg den fargen av skyggen jeg vil ha, og forsøker å legge den i globalen og duse godt ut. Det blir sjeldent bra uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2878 Del Skrevet 27. oktober 2014 Et tips kan være og finne en tutorials for sotning og bare bruke brune skygger, de kan ikke ødelegges siden fargen er allerede gorrete. Jeg skal google tutorials for sotning, de brune skyggene jeg har bruker jeg omtrent ikke, kanskje jeg finner ut at jeg kler brune skygger Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2879 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg skal google tutorials for sotning, de brune skyggene jeg har bruker jeg omtrent ikke, kanskje jeg finner ut at jeg kler brune skygger Takk! Her er mange fine oppskrifter på hvordan det kan gjøres:http://pinsta.me/elymarino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2880 Del Skrevet 27. oktober 2014 Her er mange fine oppskrifter på hvordan det kan gjøres:http://pinsta.me/elymarino Etter å ha sett litt for mange forskjellige tutorials på Google, så ser jeg du hadde tipset meg om denne siden. Gikk inn der og brukte noen minutter Nå går jeg på badet og finner frem "verktøyet" og øver meg på en av de hun la ut Takk Gjest Krysser fingrene for at det ser noenlunde ut tilslutt i det minste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå