Gjest MiezeKatze Skrevet 11. oktober 2014 #2841 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kan jeg bare spørre om du fjerne bildene fra siteringen? Så slipper jeg å tenke på at bildene ligger ute på nett for alltid så klart! Tenkte ikke på det, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2014 #2842 Del Skrevet 11. oktober 2014 så klart! Tenkte ikke på det, beklager Det går bra, takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 12. oktober 2014 #2843 Del Skrevet 12. oktober 2014 Så vakker du er Tusen takk! Så pent det var med den øyeskyggen til blå øyner! Hvilke skygger brukte du? Takk! Brukte en mørkeblå eyeliner fra Zoeva som base (dog ikke spesielt vellykket, den stripet seg veldig ut over dagen, selv over primeren som aldri svikter meg ellers) og hadde en mørkeblå skygge fra Sonia Kashuk Jewel of an Eye Palette over - og under øyet hadde jeg MACs Expensive Pink. Brukte ellers litt basicskygger til highlight, dusing og sånt Steinfin, elsket begge sminkningene. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 12. oktober 2014 #2844 Del Skrevet 12. oktober 2014 Tusen takk! Takk! Brukte en mørkeblå eyeliner fra Zoeva som base (dog ikke spesielt vellykket, den stripet seg veldig ut over dagen, selv over primeren som aldri svikter meg ellers) og hadde en mørkeblå skygge fra Sonia Kashuk Jewel of an Eye Palette over - og under øyet hadde jeg MACs Expensive Pink. Brukte ellers litt basicskygger til highlight, dusing og sånt Tusen takk! Ah, det var superfint! Det er på det nederste bildet begge snakker om nå sant? Hvilken primer bruker du, til øyelokkene og ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2845 Del Skrevet 12. oktober 2014 Helt utrolig nydelig ilouises og ilc. Dere inspirerer masse! Anonymous poster hash: 57adc...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 14. oktober 2014 #2846 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ah, det var superfint! Det er på det nederste bildet begge snakker om nå sant? Hvilken primer bruker du, til øyelokkene og ellers? Det nederste bildet, ja Bruker Urban Decay Primer Potion til øyne, og har vært fornøyd med den i årevis, men til ansiktet har jeg ikke funnet meg noen favoritt enda. Var veldig plaget med at foundations satt dårlig tidligere, men en del lure knep og sikkert at huden min har vokst litt til gjør at det går greit nå. For hud som blir blank fungerer det overraskende bra å legge et tynt lag med mattende pudder FØR foundation, jeg er fortsatt overveldet over hvor mye lengre jeg holder meg u-blank! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 19. oktober 2014 #2847 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det nederste bildet, ja Bruker Urban Decay Primer Potion til øyne, og har vært fornøyd med den i årevis, men til ansiktet har jeg ikke funnet meg noen favoritt enda. Var veldig plaget med at foundations satt dårlig tidligere, men en del lure knep og sikkert at huden min har vokst litt til gjør at det går greit nå. For hud som blir blank fungerer det overraskende bra å legge et tynt lag med mattende pudder FØR foundation, jeg er fortsatt overveldet over hvor mye lengre jeg holder meg u-blank! Ah, tusen takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 19. oktober 2014 #2848 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen som har tips til en god mascara som har disse egenskapene: - Mye fokus på lengde! - Volum ikke viktig (vil ikke ha tykke vipper, vil ha tynne naturlige) - Klumper ikke vippene, men separerer de bra, og det kommer ikke for mye produkt på kosten. - Smitter ikke av - Funker gjerne bra både på under- og overvipper Hadde vært veldig takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #2849 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som har tips til en god mascara som har disse egenskapene: - Mye fokus på lengde! - Volum ikke viktig (vil ikke ha tykke vipper, vil ha tynne naturlige) - Klumper ikke vippene, men separerer de bra, og det kommer ikke for mye produkt på kosten. - Smitter ikke av - Funker gjerne bra både på under- og overvipper Hadde vært veldig takknemlig! Lancome har en slik mascara. Husker ikke hva den het, Dollface tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. oktober 2014 #2850 Del Skrevet 21. oktober 2014 Lancome har en slik mascara. Husker ikke hva den het, Dollface tror jeg. Doll eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2014 #2851 Del Skrevet 21. oktober 2014 Doll eyes. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2852 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som vet hvor man kan kjøpe Benefit produkter på nett, som sender til Norge? Anonymous poster hash: 637a4...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 21. oktober 2014 #2853 Del Skrevet 21. oktober 2014 Noen som vet hvor man kan kjøpe Benefit produkter på nett, som sender til Norge? Anonymous poster hash: 637a4...59d Feelunique.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2014 #2854 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har bestilt hvit foundation fra Illamasqua, jeg skal bruke den til å tynne ut de andre foundationene som jeg har, for alle blir for mørke nu som sommersolen har sluppet taket i meg. Har lest på nettet at den har en læringskurve, så jeg er spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2855 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har bestilt hvit foundation fra Illamasqua, jeg skal bruke den til å tynne ut de andre foundationene som jeg har, for alle blir for mørke nu som sommersolen har sluppet taket i meg. Har lest på nettet at den har en læringskurve, så jeg er spent på hvordan det blir. Det blir sikkert lekkert. Anonymous poster hash: c69f3...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2014 #2856 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det blir sikkert lekkert. Anonymous poster hash: c69f3...508 Skal bli det etterhvert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2857 Del Skrevet 22. oktober 2014 noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr... Anonymous poster hash: 9f1ba...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2858 Del Skrevet 22. oktober 2014 noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr... Anonymous poster hash: 9f1ba...07a Hvis du ser gul ut med foundationen du bruker, vil det kanskje tyde på at du bruker feil tone til din hud. Det vil si at du gjerne har en mer rødlig undertone i huden, og burde dermed skaffe deg en foundation med rosa tone i stedet Anonymous poster hash: 9a2a9...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 22. oktober 2014 #2859 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) noen tips til foundation som ikke får meg til å se gul ut? tørr hud og ikke penger til alt for dyr... ArtDeco Long-Lasting Oil-Free foundation, jeg bruker nr. 05 av denne og jeg har en rosa undertone i huden min. Den er litt parfymert, men jeg har tørr og sensitiv hud selv og syntes ikke den irriterer huden min. Bruk en god fuktighetskrem under. Foundationen koster 265,- på Vita eller enkelte Kicks-butikker, så den er ikke dyr i forhold til andre gode foundations Råder deg til å investere litt i en ordentlig foundation hvis du har tørr hud, sikkert mange som er fornøyde med rimeligere foundations men da har de som regel en hud som de kan "putte alt på". Har prøvd mange forskjellige både billige og dyrere selv, men kommet frem til at hvis jeg ikke vil ha tørrere hud og mer urenheter så bør jeg gå for ordentlige foundations. Bruker Artdeco, og Diorskin Nude nr. 032 (men Diorskin er hakket dyrere på Kicks / ca 350,- på feelunique.com uten rabatt.) Endret 22. oktober 2014 av BeautyBox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strwberry Skrevet 22. oktober 2014 #2860 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som kan anbefale en god highlighter? Må kunne kjøpes i butikk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå