Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

Var på U i dag, mtp at morkaken lå fremme på ord.ul i uke 19, men alt ser bra ut, noe jeg forsåvidt hadde blitt fortalt av JM, men greit å få sett baby de få minuttene, det var en rask UL, og jeg ble nesten litt skuffet, men sånn er det når de bare skal måle vekst. Også lå hun med hodet ned, herlig!! Gjennomstrømmingen var perfekt, og hun veier 1200 og noe, jeg husker ikke akkurat vekt, men hun var 3% over gj.snittet, men jeg vil alltid være litt over sa hun pga jeg er så lang.

Så en deilig dag, og en litt slitsom dag, da jeg ikke er vant til å være hjemme med T hele dagene, men han har nå fått 4.barnesykdom, og får ikke gå i barnehagen på et par dager.

Koselig med kvalitetstid, men håper å få til en Manuell terapeut time før mannen skal på jobbreise torsdag og fredag.

Håper dere alle har en fin kveld!

Har dere noen foslag til korte jentenavn som klinger bra med T sitt navn, så hiv de over:)!!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke planlagt graviditet,,evig krangling, samboer har flytta ud, vært alene siden fred,men ja, nei bare blir så hemmet i denne graviditeten,og synes det er vanskelig svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei...! :( Det var virkelig ikke bra..! Kan dere snakke med noen tror du? Kanskje det kan hjelpe..?

Huff, :( sender deg mange varme klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordne seg alltid! Familievernkontoret skal ringe i midten av uken.

Dere vet jo at vi er et kranglepar.hehe

Nä har han bodd vekke et par netter,og jeg koser meg,men for T og baby sin skyld må vi få orden.

Har hatt en skikkelig gjennomgang på tlf i kveld,og han må bare skjerpe seg.

Meldt meg ut fra facebook en periode..hvis jeg klarte det? Kan godt gi tilbakemelding :)

Fokusere på familie.ny baby,helse og aller mest T!!

Natti jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket nå, du er ikke å finne på FB. Håper du kommer tilbake en gang da ;)

Håper familievernkontoret kan hjelpe dere. Det er jo ikke så rart at man krangler litt når det er mye som skjer og en del skjær i sjøen.. Med bolig, jobb, litt plutselig graviditet. Hvis det er en trøst kan jeg fortelle at vi hadde det ikke så bra for en stund siden. Og det ble gradvis verre og verre, og vi gled liksom i fra hverandre. Null kommunikasjon! Og det var jo så klart problemet! Så når vi endelig stakk hull på verkebyllen og snakket om ting som var litt vondt å snakke om ble alt så utrolig mye lettere. Nesten som en propp som forsvant.. Håper det kan være noe sånt hos dere også. At dere har fått en propp i systemet som lar seg snakke bort..

Synes du er skikkelig tøff! Det skal du vite :):klem:

PS. jeg koser meg litt når jeg er alene innemellom jeg og.. ;) Det tror jeg nok er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit å lese om deg og samboeren... Håper dere finner en løsning :klemmer:

Hvordan går det med strikkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei chicas!

Oppsummerer litt.. :)

Fra tiden vi ble sammen og plutselig bli 2-barnsforeldre kan vel alt bli ltt overveldende...

i tillegg har vi flyttet to ganger og har fått minimum med søvn i forhold til andre par, pga legetabber og en sliten syk guttebass. Så da sier det vel seg selv, at vi har blitt et sliten kranglepar. Uten romantikk og rolige samtaler har det blitt kjefting, og en fryktelig hormonell meg.

I bunn og grunn elsker jeg jo samboeren min, men til tider er han så lat, og klarer akkurat det han må, og det er så skremmende altså, for det kommer faktisk ei lita jente inn i dette huset snart, og da må man yte enda mer..

Problemet er han han aldri tar feil, aldri sier han unnskyld og er til tider mer en belastning enn det han er behjelpelig.

Men han er nå komt hjem , og jeg får bare leve med at jeg sliter meg ut, så får vi se hva de sier på familievernkontoret, fikk ikke time før om to uker, pga høstferie, men da får vi iallefall teste de nye metodene våre og planen vi har satt opp sammen et par uker før møtet.

Mammaen til samboer og broren har vært på besøk så det har vært koselig, det er jo ikke akkurat superbånd mellom verken han og pappaen eller han og mammen, det har vært sånn siden foreldrene hans skilte seg i tenårene. De bodde uansett på hotel, siden samboer har vært syk,og jeg er gravid, ville de ikke trenge seg på...Jeg har sagt utallige ganger at vi har gjesterom og de fint kan sove her, jeg syns bare det er koselig, men nå gidder jeg ikke si det mer, så da får det bare være...makan til stahet..hehe :) Svigermor er helt super altså, men hun er bare snodig til tider, og de ser jo bare T to ganger i året omtrent, noe jeg er ganske sjokkert over, men nyter det heller når de er her :)

Skriver mer senere, samboer har hatt T til nå, for jeg er helt kake, samboer hadde lest i appe'n han har på mobilen at dette er de tyngste ukene, for nå legger babyen på seg maase, og det er mye hormoner. Han glimtrer til i blant...hehe

Men nå skal vi på besøk, og samboer skal vaske sier han!

Tenkte å legge ut en gravidbilde senere, jeg er så svæææææær,10weeks left..

Gla i dere jenter!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy flodhest, stemmer at man blir STØRRE andre gangen ja!post-38390-0-41517200-1349545869_thumb.jpost-38390-0-41517200-1349545869_thumb.j

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ingen flodhest!! Kjempefin preggis!! :strix:

Høres ut som en familieterapeut er tingen.. Tror jeg har sagt det før, men synes ikke det er noe rart st dere sliter litt så mye dere har hatt å stri med!! Men det betyr også at dere har holdt ut gjennom en del.. Håper dere klarer denne kneika og! Tror man kan komme veldig sterkt ut av det om man er bevist og får snakket om og hørt hverandre :jepp:

Ha en fin kveld Lurings! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa! først og fremst, flodhest er du langt fra da gitt, sjekk den fine magen, ser ikke engang antydelse til strekkmerker så fin hud du har!

Jeg forstår veldig godt dere har hatt vansker siden lille T kom, og det er klart at ting kan bare gå så så lenge før man får nok. Håper familievernkontoret kan hjelpe dere på riktig vei igjen, ofte godt for men å få høre fra en tredjeperson........og sikkert godt for deg også å få verktøy til å kunne håndtere situasjoner enda bedre.

Det finns et tips i bloggen min om du har lest der, anbefales på det sterkeste, er siste blogginnlegget tror jeg ;)

:klem: ps. savner deg på face :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin mage :Nikke: Ikke stor i det hele tatt, du er jo langt på vei! Jeg har mage nå som da jeg var 3-4 mnd på vei med Lilletassen omtrent :fnise:

Enig med de andre - det er ikke rart man har problemer når man går gjennom så utrolig mye som dere har gjort. Synes det er fint at dere får hjelp og at det virker som dere finner tilbake til hverandre og kan nyte tiden når jenta deres kommer :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig med deg og sambuaren din. :( Håpar virkelig at det ordnar seg! :klem:

Eg synst forresten ikkje at magen din er stor i det heile tatt, men akkurat passelig. :) Eg synst min mage er mykje større enn din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer!? Jeg er jo aldri her inne lengre, så du må komme tilbake på fb igjen snart! Jeg trenger deg jo, min trofaste samtalepartner!! :klem1: Håper alt ordner seg med dere! Vi må snakke sammen altså! Og du er forresten ikke flodhest! Sånn mage hadde jeg før uke 20 med tvillingene. :eeeh: Vakker gravid er du! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...