Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yeah it's hard to be a preggo i nattens timer..

Barnevakt i går,og dro til vennepar pä lammelår,med ein hel gjeng med par :)

Veldig kjekt,men dog ubehagelig når mange vil ta på magen,og snakke baby,og det ene paret har eviglang ventetid på adopsjon foran seg.

BLIR SLITEN av og hele tiden ha dårlig samvittighet..

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syteinnlegg:

Vil sove ein heile natt!!!! Syns så synd på prinsen min så hoste og brekke seg kver natt! Nå ska eg ringa øre,nese h5s og pushe på operasjon. Mammahjertet tåle isje mer :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wihuuu, magiske 34ukene er passert!!

Legge inn et bilde her, lurer på om magen har sunket.eeeeh

Æsj, bildet havner bare opp ned...hehehe

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine, kos å se deg her!

Ja, legger ut bilde, dere får vri hodet en ekstra gang..hehe

Tatt i går, men fant ikke et å sammenligne med. Pappa,sa at jeg var blitt svær..hehehe

post-38390-0-54329100-1351871838_thumb.j

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott oppned-gravidmage!! :rodmer: Tenk at du er i 35 uke! :daane: Tiden går så fort.. for meg i alle fall ;)

Enig i at det er slitsomt med dårlig samvittighet.. :sukk: Jeg har det ofte for Bolla og familien.. Men det er jo en annen sak. Men jeg tror man må cut seg selv som slack for å si det sånn! Kvinner har jo ofte en litt for god porsjon samvittighetsgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nusselig gravidmage :rodmer: Hurra for 34 uker :hoppendeglad:

Skjønner hva du mener med å ikke sove de siste ukene... Kan tenke meg det er enda verre for deg som har en liten en å ta deg av i tillegg :sukk: Håper det går seg til, viktig å hvile skikkelig nå før fødselen! :jepp:

Stor :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!

35uker <3

Begynner å bli litt skremmende å tenke på at jeg skal bli 2-barns mamma, jeg er ikke klar enda altså!

Hun gir klar beskjed inni der, føler hun røsker til i tarmer, og i helgen som var var jeg så dårlig at jeg vurderte å ringe føden, hun var så urolig at jeg trodde hun seriøst skulle ødelegge hele magen min innvendig..hyggelig! Hehe

Jeg fikk ikke sove, og jeg var så kvalm, og hadde vondt i magen, kaldsvettet osv..det vser seg i ettertid at jeg har fått bihulebetenelse, så alt hadde sin sammenheng, og jeg hangler enda veldig, og det blir sene kveldér, så gutta får sove og ikke må høre på hostette, snuette meg.

Var hos JM på mandag, hadde flott blodtrykk, +1på protein i urinen, symfysemålet hadde gått litt ned, men det stemmer jo bra med at magen min har sunket :) Dessuten veier jeg meg og, har til nå gått opp 10kilo, ingen kommentar...

Var hos legen tirdag, måtte hente sm, og jm hadde sagt jeg skulle ta en urinprøve dér og, og da hadde jeg plutselig +2 på proteiner. Men legen sa at det ikke var noe å bry seg om, så får stole på det!

Bekkenet er helt ødelagt, og jeg vagger hvor enn jeg går, og har masse kynnere, så det er ikke lett å være mamma og gravid. Men det er snart over, og da skal jeg sønnen sønnen min opp , høyt opp i været, krype rundt, og rulle på magen, leke gjemsel med han under bordet, for da er det ingen baby og dårlig bekken så kan stoppe meg!! Those days <3

Må bare legge ut et bilde til, men mest for min egen del, så eg har noe å se tilbake på..hehe :)

Rar verden..man prøver å få T til å sove, samtidig som mini i magen sparker av full hals, fordi hun har våknet...fantastisk rar følelse altså!

post-38390-0-44388800-1352420132_thumb.j

post-38390-0-87512000-1352420410_thumb.j

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt såg fint ut på kontrollen. Fine magebilder! :) No er det jammen ikkje lenge igjen før me har babyane våre her. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare vise dere noe.

Bilde 1 er fra uke 36 (2010)

Bilde 2 er fra uke 35 (2012)

post-38390-0-66552600-1352587391_thumb.j

post-38390-0-70996500-1352587426_thumb.j

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tipper 16 des jeg :)

Fine magen begge gangene, synes det er tydelig gutte og jentemage..........og har hørt man blir ofte større med neste barn.........har magen sunket siden siste bilde du delte? syntes det så sånn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se forskjell på gutte og jentemage.., men den er større denne gangen ja, men det er jo helt normalt ;) Fin er du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se forskjell på gutte og jentemage.., men den er større denne gangen ja, men det er jo helt normalt ;) Fin er du!!

Mornings! Ja,jeg ser stor forskjell selv altså. magen er mye lengre oppe hele veien, og e mer utstående,mens med guttemage er den mye bredere og henger mye lengre nede,,merker f.eks at man blir mer hemmet denne gangen :)(

Er heldig ja,sluppet unna strekkmerker sä langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstanfall..

Et är siden sist,og nedtur deluxe..

Grusom,ekkel,varmetokter,og følelsen av og kaste opp og sitte på do halve natten.

Tanker blir supernegative.

Bare å skrive dette er skummelt,men vil få det ned i boken min..viktig og ikke holde slikt inne!

Nå ligger jeg helt alene i huset,og skal prøve ä sove.

Måtte en tur på føden natt til mandag,da jeg hadde så intense korsryggsmerter og syke kynnere.

hadde ikke brydd meg hvis det var i uke 38,men pga det enda er tidlig å føde sa de at jeg skulle ta en tur.

Heldigvis ble jeg sendt hjem igjen men det var en stor påkjenning.

Husker ikke at jeg slet slik med T, men er mer normalt med med mye kynnere osv andre gangen.

Vel, alt i alt er alt bra med min adhd beibi,og det er viktigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...