Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

:klemmer: til deg!

Du får trøste deg med at det er bare dager igjen til du har jenta di her :) (selv om det kanskje er lettere sagt enn gjort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Takk for gode ord!

Ja, fått svar på endel i dag..

Har jo hatt mye magevondt om nettene, og trodd det var maserier...det er det nok ikke, det er fordi jeg har så mye vann i kroppen (mener JM), og at det presser veldig mye på magesekken min på enesiden, og ribbeinene på den andre siden. I tillegg ligger hun skrått over magen min, men med hodet godt festet.

Så det er ikke rart jeg har hatt mage trøbbel og vondt siste ukene, og det går ikke vekk før hun er ute mest sannsynlig..magen har ikke sunket pga vannmengden.

Hun prøvde å kjenne etter up there,men hun mener, slimproppen har gått,og den har gått i en mnd nå, , men ytre mormunn er åpen , ikke indre, og det e jo indre som må være åpen for at riene skal komme..

osv.

12 kilo totalt på gravidkiloene, det var ikke så gale da!!

Bedre i formen nå forresten, var bare veldig dårlig imorges...!

Det eneste som plager meg e angsten hver kveld, så skal på sykehuset og snakke med Jm osv på fredag.

Dritt angst!!

Ellers alt bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der har samboer fått omg.syken,og det er utrolig därlig timing,jeg er så ufattelig sliten..

Oppe i natt,hadde vondt i magen,og i tillegg sulten,spiste kvelds altfor tidlig i går kveld..så når jeg fikk sove igjen,hadde jeg legetime 09

T våkna engang før 07.og da ble samboer fraværende,og jeg måtte ta med T til legen,deretter apoteket,jeg har fått uvi..

T sprang rundt,og da jeg endelig hadde somlet oss,leverte jeg han i b.hagen,måtte handle til sykingen,og fikk deretter lagt meg nedpå før jeg hadde samtale og akupunktur pä sykehuset..

Hun satt nåler for div.rare ting..galleblære osv..hehe

Etter denne spesi timen,måtte jeg handle siste juleinnkjøp,osv,så henta jeg T,og nå er jeg helt ødelagt!! Nedtelling til sovetid..slemt,men sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den listen over hva du har gjort i dag skjønner jeg du er sliten! wow, jeg booket aldri mer en en ting per dag når jeg var i senere ukene av graviditeten. Mye pga bekkenet men også at jeg rett og slett orket ikke mer.......håper det ikke er en hverdag ting for deg.

uff håper dere holder dere unna omg.syken da......det er helt jævli og tenker du som er på siste inspurten trenger ikke det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den listen over hva du har gjort i dag skjønner jeg du er sliten! wow, jeg booket aldri mer en en ting per dag når jeg var i senere ukene av graviditeten. Mye pga bekkenet men også at jeg rett og slett orket ikke mer.......håper det ikke er en hverdag ting for deg.

uff håper dere holder dere unna omg.syken da......det er helt jævli og tenker du som er på siste inspurten trenger ikke det!

:klem:

Heia!

Planen var legetimen og sykehustimen,men tro meg,jeg har jo T i tillegg,og da kommer utfordringene om man vil eller ei..

Alt kan jo ikke stoppe opp!

Problemet er jo at alt går mye treigere når jeg har kynnere hvert minutt.

Men jeg er jo lagt for å ha et par kids,får bare bite tennene sammen når det blir sånn :)

Man klarer det man vil klare,og faktisk så holdt basiluskene seg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra gravidlivet )

Jeg slet jo endel etter ks med gutten min, så de lovte all oppfølging jeg trengte på sykehuset..til nå ar det gått bra, men har hatt litt tøffe angst tilfeler i det siste. Merker i den sammenheng at hun jm i dag virkelig bryr seg.

Først tok hun å sjekket om det var down there, men hun slet litt, kom ikke til,, så hun kunne ikke si annet enn å beklage at hun ikke rakk opp, så jeg kunne få ny undersøkelse. Deretter tok hun ctg, sjekke strl til baby, men det er nesten umulig mtp på at de ligger i bekkenet osv, men hun kom fram til at hun er ca 3414gram, helt fint sa hun.

Det skal sies at T var 2885 , og det var 38+2

For en forskjell...tar det med en klype salt!

Så har hun flyttet seg igjen, denne gang ryggen til venstre,,jisses, må finne roen snart!!

Etter ul fikk jeg akupunktur, omg i dag fikk jeg et par nye steder, aaaaaiii, nede ved føttene, nesten v helen osv, så rar følelse det er!

Føles godt etterpå, blir døsig da!

Til slutt tok jeg ctg pga at eg har så mye magesmerter om nettene, og fikk et par under registreringen, men jm er sikker på hva det er, sikkert maserier, men alt slår ikke ut ;/ strange, håper bare det gir utslag snart!!!

Babyen har det supert, og er roligere

Håper å få noen ordentlige rier snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet en hel natt! Måtte bare dele litt morgenglede!

I dag er det samtale med sykehuset ang igangsettelse hvis je ikke føder til termin..igangsettelse dato er nemlig egentlig julaften,og det er ikke aktuelt!

luciafrokost rundt hjørnet..sä mye snö,litt småekkelt og kjøre så gravid!

Snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tok timen på tf heller, er jo kaaaaaos i denne byen når det kommer snø...tragisk!

Hvis ingenting har skjedd innen mand, har jeg time mand morgen på sykehuset og da får jeg vite igangsettelses dato..blir vel i romjulen...off!?..hmmmmm

Måkt snø nå, mye snø, og med feiekost, er dead meat nå!

Ps. Hva synes dere om Poul Pava "kolleksjonen"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok lurt å ta det over tlf. Så spennende med time mandag da. Det blir baby til jul tror jeg :Nikke:

Nå er ny tippedato 16.des om jeg får lov å tippe enda mer :fnise:

Dersom jeg ender opp med å ha rett så er det vel strengt tatt litt urettferdig i og med at dette blir 3.dato som jeg tipper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var nok lurt å ta det over tlf. Så spennende med time mandag da. Det blir baby til jul tror jeg :Nikke:

Nå er ny tippedato 16.des om jeg får lov å tippe enda mer :fnise:

Dersom jeg ender opp med å ha rett så er det vel strengt tatt litt urettferdig i og med at dette blir 3.dato som jeg tipper :fnise:

Hey! Synes bare det er kos at du bryr deg jeg!

Noterer det :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Mens termin i dag, gidder ikke håpe på noe, da gårskvelden var fulgt av lure maserier igjen, sliten og oppgitt!!

Sovnet halv fire i natt..syns hun kan pelle seg ut, for jeg blir så sliten av dette :(

Drømt jeg fødte i stad, trillinger så døde alle...kjekt å våkne til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...