Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

Blir noen spennende dager fremover da, herlig! 'Snart har du jenta di her du! :klemmer:

Skummelt, var mye mer klar med nr 1:) , må dele eg nå...skummelt!

Hun sa at det skjer nok ikke på en uke, men stoler ikke helt på jm..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen mye av tankene dine rundt det å få en til - den dårlige samvittigheten og alt. Datteren min gleder seg enormt til å bli storesøster. Hun er veldig jente-jente og steller og duller med dokkene sine - men hun aner jo ikke hva det vil si å måtte dele mamma med noen stakkar. Håper ikke fødselen ikke starter brått på natta - synes det er så fælt om jeg må reise fra henne på nattestid.

Endret av Eplenepe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen mye av tankene dine rundt det å få en til - den dårlige samvittigheten og alt. Datteren min gleder seg enormt til å bli storesøster. Hun er veldig jente-jente og steller og duller med dokkene sine - men hun aner jo ikke hva det vil si å måtte dele mamma med noen stakkar. Håper ikke fødselen ikke starter brått på natta - synes det er så fælt om jeg må reise fra henne på nattestid.

Hei! Kjekt å se deg her :)

Jeg fikk skikkelig panikkanfall for noen uker siden pga akkurat det med å fä baby i huset,dele alt,alle tanker rundt det. Det kverner veldig mye,men prøver og skyve det bort og tenke at det bare mä gå..

Når det gnager på det verste tenker meg at andre har 3,4 barn og det er en god grunn til det :)

De små takler det som regel veldig bra :)

Eneste jeg merker kan bli en utforing er trassen som har begynt mer og mer siste uken. Den viljen er bra,men ja,HELDIGVIS er han like mye pappagutt som mammagutt:)

Jm sa i går at vannavgang er ikke så sannsynlig,kan like godt skje på sykehuset :)

Kunne ønske vi og hadde en dukke av og til,det er noe med det ansvaret og omsorgen de faktisk viser :)

Du får bare dele de tankene og snakk om det med folk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at du hadde dagbok - så da måtte jeg inn å hilse på :)

Jeg gleder meg egentlig helt enormt til å ha baby i hus igjen - men innnimellom kommer panikken og tar meg og - og det er gjerne på nattestid. Jeg var nok roligere i forkant av fødselen sist når jeg bare hadde meg selv og tenke på - nå skulle jeg gjerne likt vite akkurat når det skjer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at du hadde dagbok - så da måtte jeg inn å hilse på :)

Jeg gleder meg egentlig helt enormt til å ha baby i hus igjen - men innnimellom kommer panikken og tar meg og - og det er gjerne på nattestid. Jeg var nok roligere i forkant av fødselen sist når jeg bare hadde meg selv og tenke på - nå skulle jeg gjerne likt vite akkurat når det skjer,

Hehe,ja hadde vi bare vist! Jeg tenker at jeg heller vil dra om natten når han sover,enn at han ser meg ha det vondt og stressa,og er det ukedag,så er det jo heldigvis b.hagen :)

Men ja,tanker kommer om kvelden,tro meg dette vet jeg alt om fra forrige sv.skap.

Jeg tenkte å ta med en liten ting til han på sykehuset,så han virkelig skal føle seg som en del av storebror tilværelsen :)

Dagbok er kjekt og ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir skikkelig spennende!!! Jeg har tippet 1. Eller 3. Og det er jo ikke så lenge til.. Spennende!!

Ja,gudene vet når de er lei magehuset sitt!

Blir desember baby,ingen tegn,er jo 19dager te termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ny natt, gruer meg, orker ikke sånne forferdelige kynnere igjen, men er jo normalt, fikk bare ikke rukket å oppleve det forrige svangerskap!

Denne mnd har vært så hektisk med masse bursdager osv, at jeg har ikke fått tid til å tenke på meg selv..

I morgen har jeg reservert mamma og pappa som barnevakt, så vi kan lure oss en tur og spise en rolig middag sammen blant mennesker ...wææææ!

Tenk at jeg blir 33 år...oioioi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag i dag? I såfall gratulerer så masse med dagen!! :blomst:

Hadde masse kynnere sist og innimellom føles det ut som jeg har det fordi det føles ut som livmoren strammer seg på en mildere måte om du skjønner.. Kanskje jeg bør ta det opp med jordmor/lege..? :klo:

Kos dere masse på date i kveld!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag i dag? I såfall gratulerer så masse med dagen!! :blomst:

Hadde masse kynnere sist og innimellom føles det ut som jeg har det fordi det føles ut som livmoren strammer seg på en mildere måte om du skjønner.. Kanskje jeg bør ta det opp med jordmor/lege..? :klo:

Kos dere masse på date i kveld!!! :)

Takk,ja bursdag var kjekt!

Ute og spiste med samboer,og rolig behagelig kveld :)

Jeg begynte med kynnere allerede i uke 13,kanskje før?

Men hadde og bekkenløsning uten at jeg skjønte det.. hadde plutselig intense mensmerter og magen blåste seg opp,så jeg måtte bare stå i ro en stund,så gikk det over.

Men ,det er helt normalt og ha mye mer kynnere med nr 2,men merker du det tidlig, skal du ta det me ro,for det blir ikke bedre av mer stress!

Vel Dine,1des i dag..godt du er positiv,men ser litt tidlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 1. des er jo over, men jeg tippet jo i dag også... Skjer det noe..? :sjenert:

Nopez! Men kjenner at det ikke hadde gjort noe da!

Tålmodighet er en dyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter fortsatt i spenning (og innrømmer at det er dårlig gjort å begynne å mase før termin.... :sjenert:

Ja,men hehe,føler hu kommer før,men tar vel kanskje feil,har tippa 9 des selv,aner ikke hvorfor..hehe

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uansett!! Jeg tippet 28.des tror jeg med Lilletassen og han kom 2.jan, men jeg tror det ligger noe i det å kjenne på kroppen sånn ca når babyen kommer.

Hvordan er T iforhold til at babyen snart kommer ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syteinnlegg..

Lei av magevondt 5 t kver natt,heilt utslitt! Piss og lort!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste:

Dine 1.12 eller 3.12

Mala 9.12

HopsiDeisi 14.12

Mirabella 15.12

Siabaeo 16.12

Neytiri: 16.12

Spennende!!

Dagene fyker avgårde, og merkes jo spesielt på tippelisten!!!

Neste dato er Mala og 09.12 ( Jeg tipper og den datoen), så får vi se da:)!!

JM time imorgen, oppdaterer da!!

Håper jeg får sove i natt altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uansett!! Jeg tippet 28.des tror jeg med Lilletassen og han kom 2.jan, men jeg tror det ligger noe i det å kjenne på kroppen sånn ca når babyen kommer.

Hvordan er T iforhold til at babyen snart kommer ut da?

Ja, si det, han liker å ta på magen, snakke om baby er ikke så kjekt, men han sier navnet. Nå har vi tatt fram vippstolen med musikk, og prøver å forberede han forsiktig om hva som skal skje...:)

Mamma er litt teit om dagen, sier at det blir nok vanskelig med T og baby, siden T er så ekstremt kosette osv...off, jeg sliter hver kveld med de tankene,,men no way back:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering:

FORMEN ER DRITT!!!!

Kvalmen,øm i magen, ubehag 2 visse plasser, og får kynnere og tung pust bare av å greie håret...

Magen har ikke sunket, og mat fordøyer alt for sent!!

Lurer på hva JM sier...

Lei,trist og alt i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...