Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

Heisann! :-)

Tenkte å legge igjen en liten hilsen :) Ser vi er nesten like langt på vei også.. Du er 4 dager foran meg :)

Gratulerer med spiren! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spiren i magen! :) Kjekt at me har termin omtrent samtidig.

Håpar formen din er bedre! :klem: Både kvalmen, og at du er kvitt UVIen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heloooooooo min vakre venn, og herrigud gratulerer igjen med spire i magen! :hoppe: fantastisk! Håper alt står bra til, har ikke lest utenom første innlegget i den nye boken din her, men følger med nå ihvertfall....skal skjerpe meg på KG fronten :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er midt oppi flyttesjau, og det er tungt, men veldig veldig kjekt å endelig slippe støy døgnet rundt. Vi bodde helt grusomt til før.

Kvalmen slapp tak i slutten av uke 9, men før det fikk jeg heldigvis noen gode kvalmetabletter, tror det var i uke 8, det var utholdbart uten.

Det er så fryktelig travelt, at jeg rekker ikke ta hensyn til mini i magen, husker når jeg var gravid med T, snakket jeg til magen , støk osv. Nå er det bare å si hei inni der, håper du har det bra! :rodmer::fnise:

Vi skal på UL på Tordag, JM er ganske opptatt, synes det var litt tidlig, men blir kjekt å se mini.

Mye mer bekymret for UL denne gangen, det blir ofte sånn når man har en frisk gutt, så lurer man veldig på om man er like heldig denne gangen også.

Men det viktigste er at det er liv, og det er jeg veldig skeptisk til nå, sikkert pga av stress, tabletter og kurer, og lite mat.

Krysser fingrene for at alt ser bra ut iallefall.

Håper jobbdagen går fort, for jeg vil hente mini i barnehagen og kose oss i det nye huset med masse pappesker og rot :fnise:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er kvitt kvalmen :jepp:

Masse lykke til på UL og kos dere i det nye huset :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Det er så flyttekaos her, og det er så travelt, men alt så bra ut på UL, så det var en lettelse!!!

Skal oppdatere mer nå som alle flytte eskene er i hus, er jo så masse, grøss og gru!!!

Ha en flott kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt såg fint ut på UL! :) Gledar meg til oppdatering!

På torsdag er det min tur, for då har eg time til UL. Eg er 12 veker på måndag, altså om 2 dagar. Tida har egentlig gått ganske fort synst eg, sjølv om dagane har vore fulle av bekymringar innimellom! Er kjempespent, samtidig som eg gruar meg veldig til ULen.

På tide å seia GOD NATT! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Note to myself, bli flikere til å oppdatere!

Men det er travelt med nytt hus altså, alt som skal på plass, handles inn, og når kvelden da ikke begynner for oss nærmere 20.30, siden T ikke sovner før 20:00 ca...så er det lite tid til KG.

Vel , det viktigste å oppdatere er at vi alle har det bra!

Jeg merker ikke så mye til graviditeten, bortsett fra at jeg tror jeg har bekkenløsning sånn og av og til, men det er jo ikke så rart jeg merker det, når roen aldri senker seg :gjeiper:

Jeg var og veide meg i går, og tok blodtrykk ( var perfekt, endelig:)) osv en annen dag, legen var så travel..på¨legekontoret der jeg går veier de meg faktisk, de måler ikke noe, men det er det vel kanskje kun JM som gjør??

Uansett så har jeg gått opp 1 kilo, selvom det ser ut som jeg har gått opp mye mer synes jeg da :fnise:

Magen er mye høyere denne gangen, så kanskje det er en liten jentebaby inni her, hvem vet :kgbaby:

Jeg får bare nyte graviditeten, som jeg personlig ikke legger merke til, for det er ikke som med nr 1, der man har tid til å styke med magen, eller snakke med den osv. Nå er det bare hei baby, håper du har det bra et par ganger i uken..merkelig hvor travelt det skulle bli, men det er godt travelt da :rodmer:

Må oppdatere litt oftere som nevnt ovenfor, men jeg håper dere fremdeles vil følge meg :rodmer:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg innom og sier hei hei, jeg :jepp: Gratulerer med en liten spire i magen!! Bare en kjapp visitt, dette! Skal lese igjennom boken din, så kommer innom igjen senere :jepp:

Ha en super dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Litt mye og stri med siste uken..har hatt så vondt under skambenet,og bak i ryggen pä ene siden,så legen ble bekymret ,tenkte det kunne være begynnende nyrebekkenbetennelse..

Jeg ble derfor henvist til en spesialist (gyno),og var der i dag. Han sjekket baby,og alt som kan sjekkes og tok ul på nyrene,alt ser bra ut,sä det er jo en lettelse,men samtidig et nederlag,fordi kroppen min er så svak,og jeg er kun i uke 14..

Skal bli bedt om å bli henvist til fysio asap, for nå sliter jeg med å gå,løfte og bøye meg. Noe dritt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg hadde bare droppet henvisning til fysio og funnet nr til nærmeste manuellterapaut. Da trenger du ikke henvisning, og de kan sykemelde deg om nødvendig. Jeg sleit med det der hele svangerskapet, og skulle ønske jeg tok det på alvor tidligere, for jeg endte opp som sengeliggende. Få deg noen krykker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker meg innom og sier hei hei, jeg :jepp: Gratulerer med en liten spire i magen!! Bare en kjapp visitt, dette! Skal lese igjennom boken din, så kommer innom igjen senere :jepp:

Ha en super dag! :klemmer:

Hei du!

Boken er ikke så lang enda,da det er fryktelig travelt om dagen!

Koselig å ha deg her..jeg leser i boken din og.men blir mer lesing enn hilsen av og til..

Ha en super dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med om dette er en jente - eller guttebaby :)

Heia! Jeg hintet såvidt i dag,jeg føler jo skikkelig på meg at det er jente,og som han sa i dag..han så iallefall ingen tissemann..hehe,men han ville itjje si noe sikkert,han mente den ord ul vil gi mer svar :)

For meg er det 50-50..jeg har veldig lysst på en til gutt og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare droppet henvisning til fysio og funnet nr til nærmeste manuellterapaut. Da trenger du ikke henvisning, og de kan sykemelde deg om nødvendig. Jeg sleit med det der hele svangerskapet, og skulle ønske jeg tok det på alvor tidligere, for jeg endte opp som sengeliggende. Få deg noen krykker også.

Hei Marmot!

Det stemmer det at du ble så dårlig! Ja,nei vanskelig det der..søskenbarnet mitt har fått behandling hos fysio,og hun sier at det har ikke blitt verre,så er nok delte meninger..men fysio får jeg vel dekket,er det likt med manuellterapeut??

Er du helt god igjen nå?

Lurer på hva legen sier,.mentalt er dette noe som er vanskelig..tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...