Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)


Luremegpå

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Manuellterapaut er en fysioterapaut med videreutdanning, så det er ingen grunn til at man skal få noe bedre behandling hos fysioterapaut. Og ja, det er gratis, selv uten henvisning. Grunnen til at jeg synes du bør gå til manuellterapaut er fordi du da slipper å vente på henvisning, han kan sykemelde deg om du trenger det og de har videreutdanning på muskler og skjelett. I tillegg kan han henvise deg videre om du trenger det, noe en fysioterapaut ikke kan, så om du skulle trenge annen behandling måtte du gått omveien via legen din igjen. Du finner nærmeste manuellterapaut her.

Jeg er helt god igjen i bekkenet, ja. Kjenner bittelitt vondt når jeg har mensen bare, men det er så lite at det ikke er noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe alt dette er forbigående, men nå er jeg så forkjøla, og kan ikke bruke nesespray, og saltvannspray er ikke i hus.

Var på oppfølging hos legen idag, og fikk henvisning til fysio, så jeg skal prøve å jobbe 100%, så ser vi hvordan det går. Jeg merker at han ikke helt tror meg når jeg sier jeg har veldig vondt, og det må være bekkenet, han synes nok det er litt tidlig, det stod iallefall på henvisning.

Fikk og en liten sjokk beskjed, at har altfor høyt blodsukker, noe jeg aldri har hatt, og jeg spiser lite godteri osv, i tillegg til at jernlageret mitter på kun 6..Så Mandag morgen må jeg komme uten å ha spist, ta med matpakke,sitte der i to timer u mat, spise noe sukker de skal gi meg, så de kan ta masse prøver..piss og lort!!

Jaja, vi må vel og bestilletime til Island i sommer siden jeg har såmye eksem i ansiktet og ikke kan tilbringe dager i solen!!!

Hvem hadde ikke blitt litt down av alt dette......

Natti.......

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glukosbelastning heter det, de skal sjekke om du har fått svangerskapsdiabetes tenker jeg. Det kommer ikke alltid av hva du spiser, men om du har dette må du være endel restriktiv i matveien og blir fulgt opp tettere da det kan gi økt risiko for større fødselsvekt på barnet.

hvordan er smertene dine i ryggen da, iler det nedover beinet eller? stikkende følelse?

En tur til Island og Blue Lagoon gjør godt for hud og sjel gitt! Det hadde du bare nytet! Du får si fra tilfellet du vil ha tips om ting dere kan gjøre annet en Blue Lagoon ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en god :klem: Hang in there og drit i legen din som er dust! :kjefte: Tror du kan bruke henvisningen hos manuellterapeuten og. Henger meg på Matmot og anbefaler det jeg og :jepp: Jeg gjorde det selv. Jeg fikk Bekkenplager tidlig. Men så gikk det over etter halvannen mnd! :hoppe: Ha en fin dag Luring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer: jeg også!

Leger som ikke tar pasientene sine på alvor irriterer meg grenseløst! Det er jo jobben deres! :kjefte:

Håper du har en helg og at det går bra til legen på mandag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, LA OSS TOPPE DET HELE!

Nå vil de avslutte kontrakten min her, siden de ikke kan forutse hvor mye jeg kommer til å være her lengre..

Rett før jeg legger meg ned å griner...!! Voksent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Målløs,så mye dritt du får på en gang.

Men har de lov å avslutte kontrakten pga graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Målløs,så mye dritt du får på en gang.

Men har de lov å avslutte kontrakten pga graviditet??

Det ordna seg alt sammen, men ja, mye på en gang, merkelig nok ble jeg mer styrket, men så slag i ansiktet.

Nå er det bra å nyte helg og sørlandet:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer: jeg også!

Leger som ikke tar pasientene sine på alvor irriterer meg grenseløst! Det er jo jobben deres! :kjefte:

Håper du har en helg og at det går bra til legen på mandag :Nikke:

Ja, jeg er rimelig forbanna, har gjort så mye feil siste ukene, i tillegg har jeg ikke fått time på sykehuset enda, til ord ul, så nå måtte jeg ringe sykehuset for 2 gang denne uken og be på mine knær...makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har vore litt mykje på ein gang i det siste. Håpar du får slappa av i helga, og at alt ordnar seg for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ja, det har vært noen litt slitsomme tøffe uker men samtidig, så er det rart hvordan ting går over, når man får samlet seg litt.

Sliter litt med bekkenet, så jobber 50%, er på 2 uke nå, og håper jeg kan gå tilbake til 100% nest uke. Jeg trenger virkelig å få forlenget helt til mammapermisjonen begynner.

De har tilrettelagt for meg på jobb, og jeg får til og med ei som hjelper meg disse ukene. Alt i alt så var det konsulentfirmaet mitt som dreit på draget.

Gleder meg til ferie, etter å ha vært å sørlandet i helgen.

3 uker til ferie, og ca 3 uker til ord UL så det blir spennende. Stikker veldig mye rundt omkring i kroppen, så det er merkelig til tider. Føler jeg får hold i siden :fnise:

Travelt å ver mamma til T og samtidig være gravid. Samboer er utrolig sliten, siden T sovner så sent hver kveld, og våkner mye på nettene. Så nå har vi inngått nye avtaler, og mer rutiner, så får vi se om det hjelper.

Vi kragler endel, men det har vi alltid gjort, ikke sunt, men vel vi klarer oss vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei

jeg vet hva det blir, skal bare pine dere litt:) Hehe:) Men jeg har ikke sagt det til noen nesten enda, vil være helt sikker på UL 17.07:)

Ha en fin dag!

2 Jente

1 Gutt

Marmot hvorfor tror du gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...