Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den reklamen for tran der hu jenta liksom skal vise Svindal hvordan man lager en reklame, og danser tiktokdans eller noe. Grusomt. 

Og ikke minst den colareklamen som flere her har nevnt. Så utrolig kunstig stemning. Som om folk pleier å kaste cola etter nissen det øyeblikket han kommer inn døra. Vent litt nå nissen - cola først, ungene etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Må være One Call reklamen etterhvert og nå den med 'Design Sale', merkelig hvor irritert jeg blir hver gang de sier 'sale' istedet for salg.

Men den som gjør meg mest sur er når de skal ødelegge den fineste sangen jeg visste Øppna min Dør (konomeriet).....fy

Og den forferdelige MacDonaldsreklamen med den ungen. Grøsser.

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den Rema 1000 reklamen med "Doffen har daua". Synes den er teit.

Det som irriterer meg er at alle andre synes den er såååååå morsom! Ungen (på sikkert 10 år) har skjønt at gullfisken er død og ikke sover, liksom... 🙄 Gratulerer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (8 timer siden):

Jeg hater den Rema 1000 reklamen med "Doffen har daua". Synes den er teit.

Det som irriterer meg er at alle andre synes den er såååååå morsom! Ungen (på sikkert 10 år) har skjønt at gullfisken er død og ikke sover, liksom... 🙄 Gratulerer!

Går den på tv nå? Den er vel 20 år gammel... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, solmåneogstjerner said:

Går den på tv nå? Den er vel 20 år gammel... 

Den gikk noen runder for ikke så lenge siden, sikkert for å glede alle gamle fans som simpelthen elsker den... For min del kunne de begravet den for godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 14.16):

Nå er jeg litt lettkrenka kanskje, men den forsikringsreklamen med ei jente på moped, så sier to svarte katter at det skal de sette en stopper for. Så går dele på veien og hun blir redd og kjøper forsikring. Greit nok, sikkert humoristisk og uskyldig ment, men vi vet at svarte og svarte/hvite dyr er de som sjeldnest blir adoptert, fordi ingen vil ha dem. I USA avliver de svarte hunder og katter i hopetall fordi folk tror de betyr ulykke(en av grunnene hvorfor ingen vil ha dem) og da synes jeg ikke noe om en reklame der de igjen tar fokus på at svarte katter er ulykke. Den myten burde drepes.

Anonymkode: 8c7fa...e8a

Hva har verden blitt til... når man lar seg krenke av noe så lite??? Hjelpes. :klo:

Anonymkode: 3ef0e...04f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, 189 sider. Er det fortsatt så mange som ser på lineær-TV altså? For 5 år siden var jeg rimelig sikker på at TV-reklame kom til å være en døende bransje i 2021...

Anonymkode: fce24...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF reklamen med den ungen som snakker med bestefaren irriterer meg. Mest dialekten og stemmen på ungen. Sorry!

Anonymkode: 75e95...5d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste reklamer som gjentas i det uendelige blir irriterende. En veldig plagsom en nå er den gps-radar-reklamen der folk forteller at de ikke bruker den for å kjøre fort. Dermed får de på en enkel måte forklart folk at nettopp det kan de bruke den til. 

På den mer positive siden så har det utrolig nok kommet en Arnfinn Bakslettenreklame jeg faktisk liker. Men kun fordi jeg er gammel fan av Ronan Keating. Du sei det bæst når itj du sei nåkka som hælst 😆 dere skal se jeg kommer til å like Arnfinn nå som vi snart får se ham bruke mobilen på aldersheimen.

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva den reklamerer for (betsafe?), men den med de to mennene som hopper i havet, kommer opp og drar en krabbe opp fra speedoen. Takler den ikke.

Anonymkode: 9b380...b2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Selg gullet ditt uten å måtte gå inn i en gullsmed". 

Det går da ikke an å gå inn i en gullsmed?? 😄 Det plager meg hver gang jeg hører den, kan de ikke for eksempel si inn i en gullsmedforretning? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

princeofithilien skrev (3 timer siden):

"Selg gullet ditt uten å måtte gå inn i en gullsmed". 

Det går da ikke an å gå inn i en gullsmed?? 😄 Det plager meg hver gang jeg hører den, kan de ikke for eksempel si inn i en gullsmedforretning? 

Høres litt pervo ut. Gå inn i en gullsmed kan tolkes som å stikke kølla inn i en gullsmed. At man kan selge gullet uten å måtte stikke den inn. *overtrøtt* 

Anonymkode: 40891...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg vil snart slå i hodet med noe hardt han der som har kjørt øve tohundretusen kilometer uden ein einaste prikk. På tide å kjøre videre nå.

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Ikke  akkurat tv reklame men  spill på mobil  . Corona  og jeg kjeder meg. Så det går en del tid med spill. Ikke candy spill. Men crimal spill. Der får du servert en del reklamer på andre spill. For det første er alle reklamer så si like  ingen har noe  med temaet på spillet.  Og i reklamen er alltid kjæresten til hoved karakter utro .  Kastes ut . Gravid..  selv om spillet da handler om en mann som elsker hagearbeid.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare TAKLER IKKE Lano-reklamen..!!! Det finnes knapt noe mer irriterende enn barn som fremstår som såå sukkersøte, da spesielt hun hovedpersonen i reklamen. I det samme hun dukker opp på skjermen og sier (med det lyseste stemmeleiet hun klarer?) "Velkommen til Lano AS!" da bytter jeg kanal rimelig fort for å si det sånn  :dany:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...