Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden er greia med den Delikat påleggsalat-reklamen? En mann som kommer inn i stua og begynner å kose på magen til ei dame han tror er gravid enda, men det viser seg at hun nå har født barna. Og plutselig kommer det ei annen dame inn i rommet med en "Delikaaat!"-påleggsboks? Ehh, javel, jeg forstår ikke poenget :klo: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema-reklamen med de småungene som fiser og driter. Skjønne unger, men resten er bare ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (4 minutter siden):

Rema-reklamen med de småungene som fiser og driter. Skjønne unger, men resten er bare ekkelt.

Hehe, vi er forskjellige. Jeg synes den var morsom, og husket hvordan det var da sønnen min var baby når jeg så den reklamen :)

At den var ekkel falt meg ikke inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Talkmore reklamene som skal forestille under middelalderen. Det er ikke noe poeng i de, bare at det skal virke så dumt som mulig. Lite kreativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elfy skrev (På 17.2.2021 den 19.48):

GPS Radar- synes den er grusom!

Skulle til å skrive det samme. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de reklamene om kjøretøy som går på elektrisitet, i steden for vanlig bensin eller diesel. 

Og så påstår reklamen at man viss nok kan "spare ufattelig mye penger" fordi man ikke behøver å fylle på drivstoff. Men dersom man står ved en sånn "lade-stasjon" for el-biler, så blir man vel nødt til å betale for seg? 

Eller man kan skaffe seg en sånn lade-stasjon hjemme hos seg selv, og så må man betale enda mer over strøm-regningene sine.. 

:skya: 

Anonymkode: 0e57b...a0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronan Keating og Arnfinn Baksletten, trenger jeg si mer.... 🥴

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 19.55):

Ronan Keating og Arnfinn Baksletten, trenger jeg si mer.... 🥴

Anonymkode: 0c673...107

Ja, herregud! Holder nå, liksom..🤦🏽‍♀️🤯 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun Stiansen var en gang kjent for sangstemmen. Nå er hun kjent for landets muligens mest irriterende reklamestemme. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye irriterende RADIOreklame! Godtlevert og frisør i Tønsberg med hun Linnea 🤦‍♀️🤦‍♀️Terrible!! 

Anonymkode: aba00...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwis "spis fisk" reklame med sveklingen som ikke klarer å bære bruden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 17.53):

Jorun Stiansen var en gang kjent for sangstemmen. Nå er hun kjent for landets muligens mest irriterende reklamestemme. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Mye heller henne, framfor den grusomme voice overen på Boozt, Lambi, den der med ørevoks og flere. Blir sprø av den stemmen, kutter lyden når hun snakker.

Samme med den Smash-reklamen, det der «talk showet», at det er mulig å lage noe så inni hesteræva irriterende!  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den mensclub reklamen. Så idiotisk ,bruke en tampong med lebestift ( forestille mensblod) på leppene 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (1 minutt siden):

Den mensclub reklamen. Så idiotisk ,bruke en tampong med lebestift ( forestille mensblod) på leppene 😳

Fy faen jeg spydde nesten når jeg så det. Og det skal være å være kvinnelig? Sterk? Hylle mensen? 

Anonymkode: 3c4e3...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...