Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den talkmorereklamen med tøffelhelten i gapestokk, tenårings-drittunger og nedlatende hespetre-kone.

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye ostepop reklamen «masse cheddar» jeg forstår de har prøvd å gjøre den så folkelig som mulig, men guud den irriterer meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette ikke er emne her, meeeen jeg elsker den reklamen (husker ikke hva den er for men) at navn her til lands alltid ikke passer som regel i utlandet eller noe sånt.  «I’m Bord (Bård)me 2, no i’m bord, meeeeed tooooo « 🤣🤣 « my name is Odd, ohh hos odd» 😂😂

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest irriterende med irriterende reklamer er at man aldri blir kvitt dem. De dukker alltid opp igjen etter en liten pause. Nå er det han der "du trodde kanskje sånn og sånn, si? Gjorde ikke det, vettu". 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noe av det mest irriterende med irriterende reklamer er at man aldri blir kvitt dem. De dukker alltid opp igjen etter en liten pause. Nå er det han der "du trodde kanskje sånn og sånn, si? Gjorde ikke det, vettu". 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Joda, det er bare å ta opp alle programmer, starte litt senere (avhengig av kanal) og så Fast Forwarde pent over alle reklamepauser (de fleste tar mellom 5 og 7 minutter). Jeg har stilt FFen på 30 sekunder og trykker fort ti ganger og sakte til programmet er begynt. Ser aldri reklamer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioreklame: Fisketirsdag hos Meny. For mye "fisk". Generelt en irriterende sak selv om jeg er veldig positiv til tilbud på fisk eller hva det nå er de reklamerer for. Får litt spader av "Fiskemiddag i fiskedisken" eller hva de sier + "sunnspirasjon" - slike innovative og festlige ord irriterer meg dessverre litt for mye😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 18.25):

Jeg vet ikke hvorfor det er så irriterende at folkene i Onecallreklamene alltid går og går. Men det ER irriterende. Jeg likte han skuespilleren som er i reklamene nå, men nå er han ødelagt for meg. Litt det samme som med Håvard Bakke i Vitaepro-reklamene. Bortsett fra at jeg egentlig aldri likte han. Men i hvert fall ikke nå 😄

Legger ellers merke til at oh Aiaiaiai will always love you-reklamen er tilbake, og jeg kan fortsatt ikke begripe hvordan noen synes det er en god ide å la en haug talentløse folk synge øredøvende falskt i en reklame. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Jeg er såååå enig med deg.  Det at de går og går  i onecall reklamen er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltemaah Aaah aaAAaah aAAh AAah

Anonymkode: 4db08...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En L’Oréal aldringskremreklame. En rikmannsdame koser seg ved bassenget med plettfri nærmest rynkefri hud til tross for at hun er 70+ år. Det er jo så åpenbart at hun er pumpa full i Botox😂

Anonymkode: 8c7fa...e8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

En L’Oréal aldringskremreklame. En rikmannsdame koser seg ved bassenget med plettfri nærmest rynkefri hud til tross for at hun er 70+ år. Det er jo så åpenbart at hun er pumpa full i Botox😂

Anonymkode: 8c7fa...e8a

Det er legendariske Jane Fonda. Operert som fy ja. 

Anonymkode: 0c673...107

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er legendariske Jane Fonda. Operert som fy ja. 

Anonymkode: 0c673...107

Det blir for dumt🤦🏼‍♀️ Man ser det jo på mils avstand

Anonymkode: 8c7fa...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maxwell

Nå har DNB gjort det også. Reklame med masse folk som synger falskt og jævlig. Det er ikke sjarmerende og har aldri vært det i noen reklame. Synd at de reklamerer sånn for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilia Brækhus og "hått-såsen".

Jeg digger Cecilia, men noen skuespiller-spire er hun vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Samtlige reklamer om el-biler. 

"tenk på alle pengene du sparer på drivstoff!" liksom. Rævva argument, selvfølgelig. Sjåføren blir jo nødt til å bruke enda mer penger på elektrisitet, i steden for. Hurra meg rundt liksom...    

Anonymkode: b9567...756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA reklamen. Jeg er drittlei den sangen, og den går pinadø minst to ganger i hver pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...