Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den fra Fjordcruise eller hva det nå er, med paret som leker Titanic mens en vindmaskin får gapene deres til å blafre vilt. Skal sikkert være morsomt, men jeg synes den er så ekkel. Jeg blir uvel av å se på den. Er det bare meg, eller ser det der mer enn bare litt ekkelt ut? 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Ikea sin siste reklame er virkelig talentløs. Skjønner ikke at noen kan lage noe så teit. Og Kiwi som aldri gir seg på pris, selv om de ikke er billigst. Et mirakel at prisene stiger, når alle kutter prisene hele tiden. Gjelder ikke bare Kiwi dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nocebo skrev (På 10.6.2021 den 21.05):

Cheez doodles. Mistenker den er laget for å være irriterende, og de lykkes så inderlig.

Den der: Du velger ikke smaken. Smaken velger deg.

Hva mener de? Det scorer himmelhøyt på listen over det dummeste jeg har hørt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ nettopp en i fotball em der de griller en entrecôte for coop fra ende til annen.. herregud.

Anonymkode: 3c4e3...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest TheCatLady

De der Talkmore-reklamene irriterer meg noe utrolig. Den der med de som blir fanget i et nett går hver gang jeg ser på et spesielt program og i hver reklamepause. Vet ikke hva det er, men når de roper "hjælp, hjælp" så blir jeg utrolig irritert. Må bare skru av lyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er det med Aker og Chuck Norris? Jeg skjønner at Aker skal forsøke å takle utfordringene med klimaendringer, men hva er det de forsøker å si med å bruke en erkekonservativ og tidligere klimafornekter i en slik reklame? Spiller de på humor? Jeg synes ikke reklamefilmen er morsom. Den er utrolig teit! 

Anonymkode: 075f7...faa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det med Aker og Chuck Norris? Jeg skjønner at Aker skal forsøke å takle utfordringene med klimaendringer, men hva er det de forsøker å si med å bruke en erkekonservativ og tidligere klimafornekter i en slik reklame? Spiller de på humor? Jeg synes ikke reklamefilmen er morsom. Den er utrolig teit! 

Anonymkode: 075f7...faa

Haha. Da jeg så at det var kommet et nytt innlegg i denne tråden for 31 min siden tenkte jeg "det MÅ være den reklamen til Aker som nå blir omtalt". 

Anonymkode: ba646...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 7.02):

Coop Xtra. 

"Har du KJØPPPPHHHT spisepinna???" 

Anonymkode: 0c673...107

For ikke å snakke om: "Har 'u egne ski til vannet???" :P Er en stund siden nå da, men den var vel så irriterende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På druen skrev (På 31.8.2021 den 19.32):

Finn reklamene. Hvor ble det av Finn-katten? 🐱

Død av alderdom tenker jeg. Eller han var så bitter og fordømmende at det tok knekken.

Anonymkode: 3c4e3...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B Young reklamne er sååå teit og irriterende.. Den ble borte etterhvert men nå er det kommet en ny 🙄

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund reklamen....."you do the math".....vanvittig plagsom type. Roy Kasper eller noe i den duren. Bytte kanal med en gang!

Anonymkode: 75e95...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...