Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brødgjøken som står i kassa på Extra, og trenger å få høre prisen gjentatte ganger fordi det er så billig.

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brødgjøken som står i kassa på Extra, og trenger å få høre prisen gjentatte ganger fordi det er så billig.

Anonymkode: d4061...db0

😂😂

Anonymkode: c4dce...21e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordea-reklamen foran hver eneste video på VG! Det tok dessuten et par kikk før jeg skjønte at det ikke var samme jenta som forflyttet seg fra rom til rom, men det var forskjellige barn. Det burde kanskje vært noen gutter og/eller større aldersforskjell på barna så man kunne forstå dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, KittyNose skrev:

Safarikjeks med ungene som danser, skjønner ikke greia.. 🙄

Det verste med den, er at den er overlaaaaaaaaaaang!! (I tillegg til at budskapet ikke kommer tydelig frem, selvfølgelig)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALLE reklamer som har veslevoksne barn som belærer voksne.

Jeg får kløe!

Anonymkode: f829d...f3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

365 kroner. Hæ? 365 kroner! En gang til? TREHUNDREOGSEKSTIFEMKRONER!!  Høhøhø, det var billig! 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kims reklamen, også er den såååå lang 😴

Den Kiwi brødreklamen også 😴

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blablablablabla LIKE A BOSCH! Blablablablabla LIKE A BOSCH! Får nesten lyst til å hive TV'n ut av vinduet....LIKE A BOSCH. :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg får gjestene til å ville bli litt lenger" sier de i en eller annen reklame som går nå. Og hver gang tenker jeg "hvem i all verden er det som vil at gjestene skal bli lenger??" 😐😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen få den KIMS-reklamen av skjermen?!?! Jeg hater den! 

Så sykt støyete og masete at jeg må seriøst skru ned volumet hver gang den kommer på ! 

Tror forresten at reklamen har et høyere volum enn både programmene og andre reklamer. 

Anonymkode: 43d95...e00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
22 timer siden, PassionatePatti skrev:

Blablablablabla LIKE A BOSCH! Blablablablabla LIKE A BOSCH! Får nesten lyst til å hive TV'n ut av vinduet....LIKE A BOSCH. :P 

Like a bæsj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, PassionatePatti skrev:

Blablablablabla LIKE A BOSCH! Blablablablabla LIKE A BOSCH! Får nesten lyst til å hive TV'n ut av vinduet....LIKE A BOSCH. :P 

Såååå enig! Jeg HATER den! Skal faen meg aldri kjøpe noe fra Bosch igjen! Kjøpte vaskemaskin derfra i februar da, men det var lenge før den stygge reklamen kom, eller ihvertfall lenge før jeg så den. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen få den KIMS-reklamen av skjermen?!?! Jeg hater den! 

Så sykt støyete og masete at jeg må seriøst skru ned volumet hver gang den kommer på ! 

Tror forresten at reklamen har et høyere volum enn både programmene og andre reklamer. 

Anonymkode: 43d95...e00

Helt enig! Reklame har mye høyere volum enn programmene, ja, det har jeg også merket. Skrur stort sett alltid av lyden når det kommer reklame da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Paranøtt skrev:

Like a bæsj :P

Passer bedre. :P 

2 timer siden, jukkapalme skrev:

Såååå enig! Jeg HATER den! Skal faen meg aldri kjøpe noe fra Bosch igjen! Kjøpte vaskemaskin derfra i februar da, men det var lenge før den stygge reklamen kom, eller ihvertfall lenge før jeg så den. 

 

Ja, den reklamen gir meg ikke akkurat lyst til å kjøpe produktene deres, nei. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen med dama som sniffer seg under armen og lurer på om hun skal droppe dusjen av miljøhensyn. Altså ka farsken. 

Ellers så holdt nesten miraklet på å skje, jeg trodde Telenor endelig hadde klart å lage en reklame uten Arnfinn Baksletten. Den med folk som erklærer sin kjærlighet til hverandre på telefon og faks gjennom ulike epoker. Den var jo faktisk ganske fin. Men så tada, i siste sekund - Arnfinn Baksletten 😛 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den obs reklama med den familien som tydligvis har et sinnsykt matbudsjett og den wasa knekkebrødreklama. Får meg til å ville boikotte begge deler

Anonymkode: c4dce...21e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...