Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg kan virkelig ikke utstå de One Call-reklamene med den unge jenta som hele tiden skal ringe faren sin. Blir irritert hver gang de kommer på :bond:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arla Apetina og One call! Jeg er så hjertens enig!

Vet ikke om den har vært nevnt før, men Bergene Melk... Barten til den ene ungen ser oppriktig ut som en bunt kjønnshår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Melk... :strix:

Guro som vil ha hvite håndklær, Rema1000-kokken og fanklubben hans, og GullAdam, derimot,

får sjela mi til å vrenge seg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har en ambisjon i livet om hvite håndklær, ville jeg vel heller anbefalt henne å komme seg ut og se verden :S

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Den sparebank1 reklamen om jenta som sniker seg inn vindu. Så kommer lillesøsteren hennes inn. Hu er så ekkel! Det blikket når hun lukker døra.. :haar:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sparebank1 reklamen om jenta som sniker seg inn vindu. Så kommer lillesøsteren hennes inn. Hu er så ekkel! Det blikket når hun lukker døra.. :haar:

Den nye til spar. Hvor ei jente går å synger.

Kampen om kjedelig mat ellernoe.

Flaaaaut!

Fysj, jeg er helt enig, den lille drittungen i bankreklamen ser ut som en ekkel siklende, ja je vet ikke hva, det blikket er bare grøøøøøsssss.

Og helt enig i den sparreklamen, jeg gikk inn her for å kommentere den. "jeg er sååååå lei sei...".. Vel,jeg er lei DEG tenker jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Fysj, jeg er helt enig, den lille drittungen i bankreklamen ser ut som en ekkel siklende, ja je vet ikke hva, det blikket er bare grøøøøøsssss.

Og helt enig i den sparreklamen, jeg gikk inn her for å kommentere den. "jeg er sååååå lei sei...".. Vel,jeg er lei DEG tenker jeg bare.

:ler: Er så enig.

Ny reklame jeg så idag: et barn som maser på en gammal mann om han kan "gjøre det en gang til.." Så later han som at han blåser ut et fly. :eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Jeg liker virkelig ikke den nye kid-reklamen. Er det mulig å være så falsk at man gir masse skryt til venninen sin om hvor fint hun har fått det hjemme, bare for å baksnakke henne med en gang hun forlater rommet? Falske kjerringer!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater One Call-reklamene med lidenskapen til tusen brennende soler.

Tror hu jenta er stedatteren til Tore Ryen som spilte i TV2-floppen Holms for noen år siden med kvalitetene til en nervøs 6-klassing under juleavsluttningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Jeg hater One Call-reklamene med lidenskapen til tusen brennende soler.

Tror hu jenta er stedatteren til Tore Ryen som spilte i TV2-floppen Holms for noen år siden med kvalitetene til en nervøs 6-klassing under juleavsluttningen.

De ligner jo ikke i det hele tatt.

Er så teit at hun har et headsett rundt nakken.Det irriterer meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligner jo ikke i det hele tatt.

Er så teit at hun har et headsett rundt nakken.Det irriterer meg. :P

Jeg syntes de ligner. Men jeg vet ikke hvordan stedatteren til Tore Ryen ser ut i dag, jeg vet hvordan hun så¨ut for x-antall år siden i Holms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...