Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den derre rømmereklamen fra Q-Meieriet eller noe. Jeg skrur av lyden når jeg ser den kommer!

JA, den er såå irriterende!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det Talkmores "To muligheter" jeg sliter mest med, spesielt versjonen med gutten. Det blir så påtatt at en godt voksen stemme snakker om "dritdigge" damer.

Anonym poster: b303a6f033d9209b641972de97cd7754

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den zalandoreklamen, skrekkelig............. Yes vaskemiddelreklamene, 10500 tallerkener oppvasket for hånd, og lagt ut på bislett stadion, virkelig?????????

Blush reklamen, ikke blush, men fysh.

Den rømmereklamen,fyren snakker så jævlig at man skulle tro han hadde snorta i seg speed..!

Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Smashreklamen med kosmonautene som møter en "alien" med russisk aksent.

"Diz iz eunly available on planet ørth".

De som sitter på hytta eller fotballkamp og regner ut pensjonen sin. De klarer virkelig å få produktet sitt til å fremstå som ulidelig kjedelig. Husker ikke hvem avsenderen er engang, hjernen min har gått i koma innen det kommer.

GULOST ER GULOST. Gaaaahhhhh. Hva skjer med det paret, har hun akseptert at hunden hennes er byttet ut og fortsetter å kjøpe "gulost" bare på trass, eller er hun tilbakestående? Og han der nissen kan vel for faen kjøpe Jarslbergen sin selv. Når han konstant går rundt og spiser av en tallerken med et kilo ost på så skulle det bare mangle.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen som jeg for øyeblikket plages mest av, rett og slett fordi den er så kvalmende, er den for...ja er det et vaskemiddel for oppvaskmaskiner? Sun, kanskje? Uansett først så vises liksom hvor mye fett og ekkelt som skylles gjennom den stakkars maskinen daglig...og akkurat bildene på dette :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamen som jeg for øyeblikket plages mest av, rett og slett fordi den er så kvalmende, er den for...ja er det et vaskemiddel for oppvaskmaskiner? Sun, kanskje? Uansett først så vises liksom hvor mye fett og ekkelt som skylles gjennom den stakkars maskinen daglig...og akkurat bildene på dette :kvalm:

Tror nok at det er YES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg irriterer meg grusomt over Oppfinans sine reklamer.

"Men det er ikke meg å spare i evigheter, så jeg fant på noe lurt!" - Ja, det er jo kjempelurt å ta på seg noe tullelån. :kari:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OneCall, OppFinans og Q-Meierienes rømme på flaske. Sistnevnte gir meg snart utslett og tvangstanker. Klarer meg fiiiint med rømme i beger, bytter ikke!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen som jeg for øyeblikket plages mest av, rett og slett fordi den er så kvalmende, er den for...ja er det et vaskemiddel for oppvaskmaskiner? Sun, kanskje? Uansett først så vises liksom hvor mye fett og ekkelt som skylles gjennom den stakkars maskinen daglig...og akkurat bildene på dette :kvalm:

Den reklamen er så sinnsykt motbydelig, hver gang jeg skal spise biff må jeg skjære vekk det hvite fettet som er på kjøttet, ellers ser jeg for meg den reklamen. Det sinnsyke fettet.........

Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Er det noen som synes at klærne til hun i Matchreklamen er så fine? I reklamen blir hun stirret i senk av alle hun møter, men jeg synes ikke at det hun har på seg er noe å skryte av. Dessuten så synes jeg det liksom topper seg når hun snur seg og viser fram det bustete bakhodet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAAAATER Smash-reklamen!

:rasende:

hvilken?? den der de er på månen eller noe? den er jo så morsom!!!! SMEEESJ!!! "are we there yet?" NO, "are we there yet?" NO. "what about now?" NO "and now?" NO. hahaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdagskveld fra Nydalen-reklamen. For det første er ikke showet noe morsom, og for det andre så er de klippa de viser skrikende, masete og slitsomme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

hvilken?? den der de er på månen eller noe? den er jo så morsom!!!! SMEEESJ!!! "are we there yet?" NO, "are we there yet?" NO. "what about now?" NO "and now?" NO. hahaha

Jeg ble irritert bare av å LESE det.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Borghild

Hater all reklame generelt, men vanish-reklamene tar kaka. SAS-reklamen var også grusom og ulidelig lang, men den er heldigvis ikke vist på lenge. Kanskje ikke så rart. :) Onecall er også slitsom og det andre teleselskapet med sjekke dritdigge damer og Kristian Kjelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkmore reklamene ja! Og Onecall. Sorry, Onecall, dere mista mulighetene for å få meg som kunde når dere brukte Tommy Steine som talsperson for han irriterer vettet av meg!

Og en reklame som fremdeles irriterer meg selv om jeg ikke har sett akkurat den på lenge er MILJØAGENTENE! Den er i min Hall of fame for irriterende reklamer som gjør at jeg får lyst til å knuse TV'en!

Denne reklameparodien sier det meste jeg har lyst til å si (og gjøre) i forhold til den reklamen:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZALANDO SIN!!! Ikke ofte jeg boikotter nettbutikker pga reklamen, men det er uten tvil den grusomste ''motereklamen'' noensinne. Håper reklamen skremmer alle fra å handle der så de går konkurs, og det FORT. :bond:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...