Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KAVIAR reklamen.. ''Men så gløymde han at eg å sku godkjenna o.s.v.'' *grafs tar bit av brød med kaviar ..

Og den reklamen om forbindelser.. Den varer jo i 5 minutter og går på tvnorge og FEM heele tiden-.-dramatisk

Anonym poster: 6ea55adac7b3090f91118b8cad0016d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en grunn til at jeg bare ser programmer jeg har tatt opp, for da kan jeg spole over reklamen. Finnes det virkelig reklame det ikke føles som bortkastet liv å se på?

Noen ganger lurer jeg på hvordan det er å være i tv-reklamebransjen og vite at jobbens produkt er en plage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAVIAR reklamen.. ''Men så gløymde han at eg å sku godkjenna o.s.v.'' *grafs tar bit av brød med kaviar ..

Og den reklamen om forbindelser.. Den varer jo i 5 minutter og går på tvnorge og FEM heele tiden-.-dramatisk

Anonym poster: 6ea55adac7b3090f91118b8cad0016d0

Å, herregud. Ja, den reklamen er god nok grunn til å aldri se programmet.

Er jo møkk lei av hele greia før det en gang har startet.

Orker ikke mer "hjerte og smerte"-reality på TV. Jeg har nok med mitt eget liv.Så når jeg slår på TV vil jeg underholdes. Ikke få fremmede menneskers privatliv tykt opp i trynet, slik jeg får med den reklamen.

Æsj.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der, ja! Akkurat det barnet.

Altså nå kan man faktisk få unger inn til audition før man spiller inn reklamefilmer.Og da skulle de ha mer enn god nok anledning til å sjekke at ungene faktisk snakker tydelig nok til at en ikke trenger hjelp av undertekster, døvetolk og filolog for å forstå hva som blir sagt. :kjefte:

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Jeg skulle ønske at de som jobber med reklame kunne tenkt seg om noen ganger før de lar unger være med i reklamer. Denne jenta vil jo bli kjent som ungen som ingen skjønner et kvekk av. Hennes nærmeste synes sikkert det er søtt, men hvordan blir det for den jenta når hun blir større og finner ut hva folk har skevet om henne på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at de som jobber med reklame kunne tenkt seg om noen ganger før de lar unger være med i reklamer. Denne jenta vil jo bli kjent som ungen som ingen skjønner et kvekk av. Hennes nærmeste synes sikkert det er søtt, men hvordan blir det for den jenta når hun blir større og finner ut hva folk har skevet om henne på nettet?

Og ikke minst foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så TEIT! Hva er greia?? Har ungen lyst på kaffe eller er han bare tilbakestående?

Men det er jo ingen unge. Det er en tegnet, dataanimert figur og en reklameforfatter med dårlig fantasi. :kaffekopp:

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker med seg selv som liten. Det er reklame for litago yoghurt og spiller på at du spiste denne yoghurten som barn.

Jenta sier: Er du ikke vetrinær?

Voksen: Nei. (Også blir jenta/hun selv som liten lei seg.) Og da tilføyer hun: Men du - jeg har hest!

Også blir jenta glad igjen.

Takk, for forklaringen. De har sikkert ment dette du sier her.

Jeg for min del må bare innrømme at jeg vet at det ikke fantes Litago Yoghurt på 70-tallet...

Så reklamen bommer uansett.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ingen unge. Det er en tegnet, dataanimert figur og en reklameforfatter med dårlig fantasi. :kaffekopp:

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Her er den på tysk:

http://youtu.be/G7RK3YbRPaQ

Og her er en der dama forteller sønnen sin alt han trenger å vite om den fantastiske kaffemaskinen hennes... Eh. Ja...

http://youtu.be/GPzEdql9pxA

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggariddim

Reklamen jeg er møkklei er unibet hvor han spiller trommer og den reklamen hvor det sitter noen kompiser å ser på kamp å plutselig blir han ene en rockestjerne å synger !! Å mai gaaaaad! Jeg blir kvalm! For ikke å glemme: ooh, who wanna smell like you! Dan, eat a snickers, you turn into a real diva when your hungry!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo ingen unge. Det er en tegnet, dataanimert figur og en reklameforfatter med dårlig fantasi. :kaffekopp:

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Helt genialt hvordan de foreslår at du kan "se flere episoder på nett" HAHA!

Hvilken reklame gjør det der egentlig? "Her er reklamen for rømme,liker du reklamer? gå og se flere på nettet da vel!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dei aller fleste eelske vel den norske sommaren?"

Ehm... jah hvis en liker pøsregn og vind i et par uker, så et par dager med ekstrem varme for så å gå tilbake til pøsregn og vind og en gang i blandt et tordenskrall og litt til så elsker en vel sikkert norsk sommer.

Den reklamen der provoserer meg noe så jæ***** i år!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millom. Familiebrunosten

Ikke det at reklamen i seg selv er så ille. Men familiebrunost? Hva med singelbrunosten? Parbrunosten? Enslig forsørger-brunost? Enkemann-brunost? Separert-brunost? Akkurat som man må være par med barn for å spise den.

Anonym poster: 50ca32335d96075708977f6b0d77485d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for forklaringen. De har sikkert ment dette du sier her.

Jeg for min del må bare innrømme at jeg vet at det ikke fantes Litago Yoghurt på 70-tallet...

Så reklamen bommer uansett.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Det er ikke reklamen som bommer...

Den yoghurt-reklamen er fra Tine, ikke Litago.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...