Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Biola-reklamen med håndballjentene!! Åhhhh...så teit!! Mister helt lysta til å se på håndball!

Og OneCall med den nesevise jenta som ringer faren sin.

spyyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fornemmer en viss irritasjon hos meg selv over den gjengen som har bestemt seg for å sette seg i en badestamp midt ute i skogen for å snakke om nummeropplysningstjenester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singeldating-reklamen:

Anonym poster: ca8e44a6a5a5f107a5cd0a130f0097e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

"Would you like some sandwiches with cooked ham?"

Crash Test Dummies: "Mmmm mmm mmm mmm"

Jeg må trykke mute hver gang den kommer. Poenget er så platt og dårlig at det går meg på nervene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oreo-reklamen er helt grufull: vri-dypp-slikk. Og han gutten snakker med "sensuell" stemme, så det blir heeelt feil.

Hva med analkløe-reklamen. For et plott. To med analkløe "finner" hverandre. En gnir rumpe etter et tre som en hund..

Og som andre sier: alle disse mageregulerende midlene. Med piler og bobler. Og den med håndballjentene (biola)... Jeeez.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste reklamer.

Men jeg virkelig HATER alle synge reklamer., Husker alle synes den fredagskos reklamen va sååå koslig og kul. Jeg hatet den. Måtte bytte kanal hver gang den duste reklamen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Would you like some sandwiches with cooked ham?"

Crash Test Dummies: "Mmmm mmm mmm mmm"

Jeg må trykke mute hver gang den kommer. Poenget er så platt og dårlig at det går meg på nervene.

Akkurat den jeg skulle skrive her, den er helt forferdelig! Den er så dårlig og har ikke noe med kokt skine å gjøre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett på TV mer enn et par ganger de siste ti årene, men jeg syns å huske en reklame med han dere fra Mot i Brystet og noe BBQ kjøtt. Den var evig plagsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste reklamer.

Men jeg virkelig HATER alle synge reklamer., Husker alle synes den fredagskos reklamen va sååå koslig og kul. Jeg hatet den. Måtte bytte kanal hver gang den duste reklamen kom.

Enig! Men lano ungene er værst!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertego`

Irriterer meg over den reklamen om jif-våtmopp hvor han sier at "Når mamma har passet ungene så blir det ofte skittent". Eller noe i den retning. Og så ser en et skittent gulv overklint med syltetøy og skitt.

Når ble bestemødre så grisete? Og jeg har til gode å oppleve at det er mer skittent etter at min mor har vært barnevakt. Vil heller si at det er renere etter at hun har vært på besøk hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle neglesopp, underlivssopp og vortereklamene irriterer meg. De er EKLE! Jeg vil ikke høre om sånt hvert kvarter!

..men den reklamen som desidert irriterer meg mest er den fryktelige norgesautomaten reklamen, eller hva det nå er for, med Plumbo. ÅH! Hiver meg over fjernkontrollen og mute med en gang den kommer, hvis jeg ikke er tidlig nok ute har jeg Ola nordmann og møkkamann på hjernen resten av dagen :sur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Would you like some sandwiches with cooked ham?"

Crash Test Dummies: "Mmmm mmm mmm mmm"

Jeg må trykke mute hver gang den kommer. Poenget er så platt og dårlig at det går meg på nervene.

JA! Den irriterer meg grenseløst! Som om hu var inspirasjon til den sangen.. -_-

"Se på filterrrrrrrret nu!!" (yes oppvask) Den også er.. Ja, ikke favoritt.

Veldig enig ang oreo reklamen, høres bare sååå feil ut med den guttungen.

Sun power, med hu dama som sier: ohoi, denne har stått en stund! Resten av kjøkkenet er så plettfritt atte fytti, men den ene koppen med kaffemerker (som faktisk blir sånn bare etter å ha stått sånn noen timer, ikke flere uker som det høres ut som hun mener) Det blir bare for dumt. Hvorfor skulle hele kjøkkenet være så plettfritt, mens den ene koppen har blitt stående i år og dager!?

Er så mange reklamer som irriterer meg, at jeg tror jeg må stoppe her. :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny reklame fra Rema! Jeg vet barn ofte brukes fordi de skal være så søte, men denne ungen hadde (unnskyld at jeg sier det) en stemme som virkelig skjærte i ørene mine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny reklame fra Rema! Jeg vet barn ofte brukes fordi de skal være så søte, men denne ungen hadde (unnskyld at jeg sier det) en stemme som virkelig skjærte i ørene mine.

Den der "blabla med chips og aiooooooli"? Herregud som jeg klikker på stemmen til den lille jenta. Høres helt merkelig ut. :S

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der "blabla med chips og aiooooooli"? Herregud som jeg klikker på stemmen til den lille jenta. Høres helt merkelig ut. :S

Helt enig. Blir helt oppgitt av den reklamen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ny reklame fra Rema! Jeg vet barn ofte brukes fordi de skal være så søte, men denne ungen hadde (unnskyld at jeg sier det) en stemme som virkelig skjærte i ørene mine.

Hele ungen var grusom. :haar:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny reklame fra Rema! Jeg vet barn ofte brukes fordi de skal være så søte, men denne ungen hadde (unnskyld at jeg sier det) en stemme som virkelig skjærte i ørene mine.

Jeg skulle faktisk inn hit for å skrive at jeg HATER den reklamen! Skjønner ikke hva ungen sier engang jo...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...