Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Nå holder jeg på å få fnatt av whiskasreklamen. Herlighet for en dårlig dubbing, "Cleooo, jeg ser på kampen, oioi" :sur: Fnatt, fnatt, fnatt.

Hihi. Ja, også for en entusiasme da, gitt. "oi oi" liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi. Ja, også for en entusiasme da, gitt. "oi oi" liksom.

"Er det middag allerede"? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat inn å skrive om den her i tråden! Teit reklame, nasal stemme og premien for årets dårligste skuespiller i reklamefilm! Det er ikke akkurat så veldig troverdig å høre den dama fortelle om hvor fortreffelig Vanish er. Spesielt etter å ha erklært at hun "har ambisjoner om å ha bare hvite håndklær" som dessverre blir ødelagt av skitne barnehender og diverse andre uhumskheter. Hun fremstår jo som mindre smart, rett og slett.

Av alle irriterende, dumme og teite reklamer jeg har irritert meg over noensinne, så tror jeg denne tar kaka! Ambisjoner om hvite håndklær?? Og så har de satt en eller annen tittel på henne for at hun liksom skal se litt viktig ut, "daglig leder" eller noe. Jeg skal ALDRI kjøpe Vanish! :sinnatagg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hihi. Ja, også for en entusiasme da, gitt. "oi oi" liksom.

Innlevelsen hans er til å ta og føle på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for de nye salatdressingene til Toro. Synes blikket til hun kjæresten som har kjøpt dressingene er så merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har en ambisjon om å bestandig ha hvite håndklær." Hva faen? Man har da ikke ambisjoner om noe så trivielt som håndklær!! :kjempesinna:

Haha! var nettopp i utlandet hvor de hadde et reklame med "Smarte mødre bruker *Produktet*!" Vær en smart mor du og!

Er litt lei av førskolelærer-reklamen til Kunnskapsdepartementet.. Det er ikke SÅ stas å være førskolelærer, og han mannen danser så fælt..

Ja,hva er det med den reklamen?

"I dag fikk jeg vite hva som skjer når man dør.

Men jeg lovet å ikke fortelle det til noen"

hva skal det bety? Skjønner den ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Svaret eeee YES!".

Den YES-reklamen er helt forferdelig! Ekstrem mangel på entusiasme, spesielt av familien som skal få middag og rene fat :P

Også gikk det en gang en reklame på TV om en smertestillende krem. Husker ikke va den het, men skuespilleren var helt elendig på replikken. Svært nasalt og "trøtt" talemåte!

"Hvorfor behandle hele kroppen....?". Noen som husker?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoon! "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle heeele kroppen?"

Forferdelig!!

Ja, der har du den!! Zoon!

Uff, ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Ja,hva er det med den reklamen?

"I dag fikk jeg vite hva som skjer når man dør.

Men jeg lovet å ikke fortelle det til noen"

hva skal det bety? Skjønner den ikke !

At et barn har fortalt førskolelæreren hva som skjer når man dør. Fordi barn sier så mye rart, gjør så mye rart, og de tror det er ekte. Derfor skal det visstnok være fantastisk å være førskolelærer, ny dag, nye eventyr eller noe sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke reklamefilmen for Yes-oppvask......

Og disse mennene som står og stepper rundt på et gulvteppe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Må også nevne at Zalo sitt tafatte forsøk på å slå et slag for likestilling, er helt idiotisk! "For ei jente!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

"Jo, jeg har hatt litt mynte i sala.." "MEN DEN DRESSINGEN!"

Stfu, bitch.

Og enig i hun som har "ambisjoner" om å ha ren klesvask. Hei gutter, nå tar vi et steg inn i Y2K og lager en vaskemiddelreklame med en ambisiøs karrierekvinne og prøver å gjøre hvite håndklær til noe hun skal ha ambisjoner om å mestre. Dette vil gå rett i hjertet på den moderne kvinne.

One Call plager meg også, jeg synes hun jenta er masete.

Men den verste er når hun skal ringe kundeservice fra to selskaper og begge tar telefonen etter 1 sek og sier "hallo det er kundeservice? Hallo?". En mer realistisk versjon hadde vært "Velkommentilkundeservice tast 1 for ditt tast 2 for datt, tast ditt telefonnummer, tast 1 eller tast 9 eller vent på svar, det er for tiden stor trafikk på linjen ...hunting high and looow.. hiiiiigh.. there's no eends du rykker stadig frem i køen to the lengths I'll go toooo.. ønsker du at vi skal ringe deg opp igjen?"

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god stund siden denne gikk på TV, men den er så utrolig kvalm!

Og reklamene fra Kondomeriet er over gjennomsnittet kleine...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

"Jeg har en ambisjon om å bestandig ha hvite håndklær." Hva faen? Man har da ikke ambisjoner om noe så trivielt som håndklær!! :kjempesinna:

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Jeg HATER den reklamen!!! " Jæj har en ambi-sjon om å aaaallltiiid ha rene hvite håndkler! Og skitne baaaaaarnehender eller litt smin-ke!" Arrrrrgh! Jeg KLIKKER!!! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokoladebolle

Bingo-Ben og YES-reklamene er de verste!

Han yes- mannen er ubehagelig. Tenk at han er over gjennomsnittet interessert i vaskemaskinene til folk, og at han reagerer på det urene filteret som om familien har gjort en utilgivelig synd :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OneCall reklamene med hun som var så dum at hun ikke skjønte telefonregningen i første reklamen.

ALLE AV DEM!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...