Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladebolle

Den om analkløe! :kjefte:

Hehe, jeg synes den er litt bra jeg. :fnise: Tenk deg hvor vanskelig det må være å lage reklame om analkrem, det er jo verre enn å lage reklame om bind.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle faktisk inn hit for å skrive at jeg HATER den reklamen! Skjønner ikke hva ungen sier engang jo...

Høres faktisk litt ut som en dårlig stilt inn radio kanal. Spraaaak sprak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med ei jente i en sofa på et kontor som sier "Er ikke du [mumle mumle et eller annet helt uforståelig]?" Og så svarer en dame "Nei, men jeg har hest."

WTF?!

Hva er det reklame for egentlig?

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med ei jente i en sofa på et kontor som sier "Er ikke du [mumle mumle et eller annet helt uforståelig]?" Og så svarer en dame "Nei, men jeg har hest."

WTF?!

Hva er det reklame for egentlig?

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Jo, også haaater jeg de vitaminreklamene med en eller annen alpinist som åpner et skap der noen bamser sitter i en lekebil og spiller døll hip-hop fra forrige århundre...

Jeg skal aldri spise en sånn vitaminbamse i mitt liv.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, også haaater jeg de vitaminreklamene med en eller annen alpinist som åpner et skap der noen bamser sitter i en lekebil og spiller døll hip-hop fra forrige århundre...

Jeg skal aldri spise en sånn vitaminbamse i mitt liv.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Hahahaha det er faktisk min favoritt reklame over alle reklamer! :hoppendeglad: (Jump jump).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med ei jente i en sofa på et kontor som sier "Er ikke du [mumle mumle et eller annet helt uforståelig]?" Og så svarer en dame "Nei, men jeg har hest."

WTF?!

Hva er det reklame for egentlig?

Anonym poster: c765fbb24029a91c3da

b8586c27fb068

Hun snakker med seg selv som liten. Det er reklame for litago yoghurt og spiller på at du spiste denne yoghurten som barn.

Jenta sier: Er du ikke vetrinær?

Voksen: Nei. (Også blir jenta/hun selv som liten lei seg.) Og da tilføyer hun: Men du - jeg har hest!

Også blir jenta glad igjen.

Syns den reklamen er koselig jeg. :)

On topic: Jeg HATER Expert, Elkjøp, Lefdal etc reklamer. MÅ de skrike sånn? Lyden på tven blir jo skrudd opp når det er reklame, og jeg detter nesten ut av sofaen når de reklamene kommer.

Anonym poster: 8714e02387859132d0a862fc4145c605

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, også haaater jeg de vitaminreklamene med en eller annen alpinist som åpner et skap der noen bamser sitter i en lekebil og spiller døll hip-hop fra forrige århundre...

Jeg skal aldri spise en sånn vitaminbamse i mitt liv.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Herregud det er verdens beste reklame!

JUMP AROUUUUND!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater så innderlig den reklamen med hun jenta som spiller på de glassene. Hun får det ikke til, så tar hun en slurk av saften også får hun det til. :balltre:

Anonym poster: b9d16dca0dc2cb19157fbde8bcfe71ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg matboks- eller "jeg har ambisjoner om hvite håndkler"reklamene en gang til så dreper jeg noen.

På den andre siden vil jeg nevne Tine kulturmjølk. Godt stykke arbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Er det noen som skjønner hva som skal være så morsomt med han "Rolling Roger" som klimprer på gitaren sin? Jeg skjønner at han liksom skal være en morsom visesanger, men det han synger er jo ikke morsomt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som ikke har sett reklamen med den irriterende jenta? Noen som har youtube-link?

Anonym poster: 0067a354fdf33b452a5d4cbdc596037c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjøv fiskepinnej me chipsysys og ajoooojiiii. Herregud for en unge. Trodde først hun hadde downs.

Remareklamen?

Chipsysys og hvafforno, sa du??

Jeg skjønner ganske enkelt ikke hva det barnet sier.

Anonym poster: c765fbb24029a91c3dab8586c27fb068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...