Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Julens Unicef-reklame der Julenissen "don't do poor countries" Hva søren mener de med det?! Kjenner jeg blir irritert at selve Unicef gjør Julenissen til den stygge/onde personen. Det er vel heller alle andres grådighet som skulle blitt dratt fremm i den reklamen. Politikere eller noe sånt kunne vært frontet i denne reklamen. Men hold dere unna Nissefar.. Han er jo bare snill!

Stakkar Julenissen, han som sliter seg over hele verden for å gi håp til barn.

Tror det er det at det er en metafor for hvordan mennesker er blitt.. Men ja. Den er drøy, synes jeg! Ser også at den har fått mye klager på Facebooksiden deres..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GetOverIt

Tror det er det at det er en metafor for hvordan mennesker er blitt.. Men ja. Den er drøy, synes jeg! Ser også at den har fått mye klager på Facebooksiden deres..

Jeg synes det er en bra reklame jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

Hva finner du bra med den?

Synes den er morsom, ler godt når jeg ser den. Og så liker jeg budskapet, at man skal hjelpe de som ikke er like heldig som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nomnomnomnomnomnom-reklamen med hunden.

Og den reklamen for talkmore tror jeg, den da kan du kjøpe deg et par joggesko og sjekke sporty damer eller dritdeilig damer, og blir det for mye slossing om deg.. Blabla. Hater den! Er såå lang!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chanel nr 5, den med Brad Pitt. Makan til pretensiøst tullball.

Haha, jeg er så hjertens enig! Jeg liker Brad Pitt altså, men den reklamen er bare tull og tøys.

Denne parodien er derimot helt fantastisk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Haha, jeg er så hjertens enig! Jeg liker Brad Pitt altså, men den reklamen er bare tull og tøys.

Denne parodien er derimot helt fantastisk:

Fantastisk! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen som går om dagene for den der hårfjerningsdingsen... Legg merke til kneet til hun dama, der står det et kjempelangt hår rett opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prix, månedens deal - "er det fordi jeg er kjendis?"

alle dubbede og fornorskede reklamer hvor det høres og ser ut som de egentlig hater produktene, men om de bare sier fine ord med stor nok entusiasme blir jeg nok godt betalt-looken.

Anonym poster: 8332dcb699df0c57c9a34543f3843cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere liker ingen reklamer 0o. men kanskje ikke så rart, er heller ikke særlig fan av reklamer!

Nå er jo dette en tråd om reklamer man synes er plagsomme og irriterende. Kommer sjelden frem noe positivt da :) hadde det vært en tråd om reklamefilmer man liker hadde den nok vært anderledes. Tror forresten det er en som handler om den morsomste reklamen og når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg dør av han survete mannen som klager over at kona shopper for mye på nettet. Han høres helt forferdelig grusom ut. Siden de tilsynelatende parodierer typiske skrekkelementer fra filmer som Blair Wich Project, burde han heller vært litt mer redd og hviskende. I stedet er han verdens største og mest irriterende surve. Blæææ.

Anonym poster: 3f1ebc0d809b661d834c3995f3e0f70f

Vær litt grei mot slektningen min da, han gjør så godt han kan. =P

Dessuten så trenger han vel ikke å være så ille redd, med mindre kona er en skummel demon eller lignende..?

----

Tilbake til tema, jeg HATER den "ingen kims - ingen kos"reklamen.. sangen er så irriterende og gir meg lyst til å boikotte hele helgen. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuntzilla

Jeg ser Jarlsberg fortsetter med "gulost er gulost"-konseptet sitt, denne gang enda mer idiotisk.. ape er ape! Gah.

Men det har kommet en ny reklame jeg ELSKER fordi den er så utrolig teit <3

Noen menn i det jeg ikke klarer å lese om skal forestille et polyamorøst homsekollektiv eller tre nerder som aldri fikk seg noe dame har det fryktelig morsomt med en ferdigsaus fra Toro. Først flipper han ene opp iPaden for å vise en video av den franske kokken som har gitt navnet til sausen, og tror du jammen ikke også denne rappkjefta morroklumpen parerer komplimenter for den med "hva hvarr det jeg za?" (fransk aksent). Da må han ene fyren med logopediske problemer bare gi seg ende over og riste på hodet på en "den fyren der er HEEELSPRØ altså, hvor tar han det fra?"-måte.

Det er noe magisk over det øyeblikket som får meg til å le høyt hver eneste gang.

Jeg tror det må være måten Toro samlet en gjeng kjekke, unge menn i et trendy kjøkken for å sette et hipt stempel på produktet, men så er det noe med manuskript/skuespill som bare får de til å fremstå som en gjeng tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Reklamene for Jotun Lady malin hvor hu dama står og sier gorgeous,gorgeous,gorgeous.Grøss. Det går virkelig under huden på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...