Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Zalando-reklamen.... Jeg får helt fnatt og må skru ned lyden eller bytte kanal. Skal aldri handle der bare pga den ultrairriterende reklamen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser Jarlsberg fortsetter med "gulost er gulost"-konseptet sitt, denne gang enda mer idiotisk.. ape er ape! Gah.

Men det har kommet en ny reklame jeg ELSKER fordi den er så utrolig teit <3

Noen menn i det jeg ikke klarer å lese om skal forestille et polyamorøst homsekollektiv eller tre nerder som aldri fikk seg noe dame har det fryktelig morsomt med en ferdigsaus fra Toro. Først flipper han ene opp iPaden for å vise en video av den franske kokken som har gitt navnet til sausen, og tror du jammen ikke også denne rappkjefta morroklumpen parerer komplimenter for den med "hva hvarr det jeg za?" (fransk aksent). Da må han ene fyren med logopediske problemer bare gi seg ende over og riste på hodet på en "den fyren der er HEEELSPRØ altså, hvor tar han det fra?"-måte.

Det er noe magisk over det øyeblikket som får meg til å le høyt hver eneste gang.

Jeg tror det må være måten Toro samlet en gjeng kjekke, unge menn i et trendy kjøkken for å sette et hipt stempel på produktet, men så er det noe med manuskript/skuespill som bare får de til å fremstå som en gjeng tapere.

Du er en taper.

Jeg synes reklamefilmen om de som tar med seg gamlinger på kino er plagsom fordi den går hele tida. Husker ikke engang hvem den er for.

Anonym poster: 99bbd79eac3daf326f1e3fcc186a6e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Irriterer meg mest over Jarlsberg-reklamene. Jeg skjønner at det skal være morsomt, men det blir bare for dumt.

JO, det er faktisk litt forskjell på å ta feil gulostmerke og å male huset svart på trass eller bytte hunden i en helt annen hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig irriterende over hun "Veit du hva dette er? Det må være den største oppfinnelsen siden vaskemaskinen"-dama.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir pinlig berørt av å se reklamene for en eller annen bil... med et reinsdyr som sklir og snakker med barnestemme, og ei ugle i en anna... hva i..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano reklamen med de ungene som driver og synger vaske henda, vask, vaske henda eller hva f**n. Får lyst til å knøvle alle ungene ned i såpeskummet. Det er den mest irriterende reklame jeg noen gang har sett i hele mitt liv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libresse. "Det er ikke gøy å ha mensen, men livet går videre".

Ja, det får vi jammen håpe. Føler man at livet er over hver gang man får mensen, er man enten særdeles lite opplyst, eller må virkelig ha mensen fra helvete.

Anonym poster: b303a6f033d9209b641972de97cd7754

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libresse. "Det er ikke gøy å ha mensen, men livet går videre".

Ja, det får vi jammen håpe. Føler man at livet er over hver gang man får mensen, er man enten særdeles lite opplyst, eller må virkelig ha mensen fra helvete.

Anonym poster: b303a6f033d9209b641972de97cd7754

Be twisted, kast plasystation på 2000 til kjæresten din fordi han forstyrret din baking, for sånn er vi kvinner.

Når vi baker, er det fucking serious. Og under mensen....vel da er alle sprø,gale,tar av og livet er over..hehehe, tenk hvis vi eide selvkontroll? ;) kanskje hadde ikke mennene styrt verden og kans.....uh,sko!! :D :handle: :shoppe:

:ironi:

Anonym poster: d628dba924d9a70afbaae6895d7f86e8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Be twisted, kast plasystation på 2000 til kjæresten din fordi han forstyrret din baking, for sånn er vi kvinner.

Når vi baker, er det fucking serious. Og under mensen....vel da er alle sprø,gale,tar av og livet er over..hehehe, tenk hvis vi eide selvkontroll? ;) kanskje hadde ikke mennene styrt verden og kans.....uh,sko!! :D :handle::shoppe:

:ironi:

Anonym poster: d628dba924d9a70afbaae6895d7f86e8

Det er jo vanlig det. Jeg spiste kake i sta også kom samboeren og avbrøt meg. Xboxen gikk rett ut vinduet. Nå skal jeg dusje, og hvis han våger å komme inn da så ryker anlegget i bilen! :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano-reklamen!! Holder på å bli gæærn!!

Vask de henda, vask vask de henda :kjefte:

Anonym poster: fd40d1d686496bfa36395f5cff313391

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gaal av den Zalando reklamen, aldri la kona dii.... Ohhh, både personen,stemmen, utseende og det dåårlige skuespillet i reklamen gjør meg helt gaaal!

Anonym poster: b005f6b1aeb653fa0136bce5fedfbc47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano reklamen med de ungene som driver og synger vaske henda, vask, vaske henda eller hva f**n. Får lyst til å knøvle alle ungene ned i såpeskummet. Det er den mest irriterende reklame jeg noen gang har sett i hele mitt liv.

Den reklamen er jo døds irriterende!! Herregud at det går ann å lage noe så teit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen er jo døds irriterende!! Herregud at det går ann å lage noe så teit.

De har til og med laget ÆPP til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser Jarlsberg fortsetter med "gulost er gulost"-konseptet sitt, denne gang enda mer idiotisk.. ape er ape! Gah.

Men det har kommet en ny reklame jeg ELSKER fordi den er så utrolig teit <3

Noen menn i det jeg ikke klarer å lese om skal forestille et polyamorøst homsekollektiv eller tre nerder som aldri fikk seg noe dame har det fryktelig morsomt med en ferdigsaus fra Toro. Først flipper han ene opp iPaden for å vise en video av den franske kokken som har gitt navnet til sausen, og tror du jammen ikke også denne rappkjefta morroklumpen parerer komplimenter for den med "hva hvarr det jeg za?" (fransk aksent). Da må han ene fyren med logopediske problemer bare gi seg ende over og riste på hodet på en "den fyren der er HEEELSPRØ altså, hvor tar han det fra?"-måte.

Det er noe magisk over det øyeblikket som får meg til å le høyt hver eneste gang.

Jeg tror det må være måten Toro samlet en gjeng kjekke, unge menn i et trendy kjøkken for å sette et hipt stempel på produktet, men så er det noe med manuskript/skuespill som bare får de til å fremstå som en gjeng tapere.

Jeg måttee sjekke den reklamen på youtube nå, og jeg vil faktisk dra det litt lenger.

Jeg ser for meg at de to kompisene som er så IMMARI lattermildt oppgitt over de artige påfunnene til "hva varr det jeg za?"-fyren rett og slett er litt mindre med, og at "hva varr det jeg za?" er sosialarbeideren deres.

Elling og Kjell-Bjarne anno 2013, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det verste!

Du vet at om du går inn på www.lano.no, så spiller de den sangen Nonstop og det finnes ingen av-knapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...