Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Leggene og lårene kommer etterhvert. I starten ser man lite endringer der, men det kommer! Og så vil du få muskuløse deilige bein etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^

Det håper jeg :D

Huff! Denne uken har det gått dårlig med treningen. Den jævla pollen! :kjefte:

Torsdag hadde jeg lesedag, hadde eksamen på fredag og ufattelig vond hodepine! Herregud! I går ville jeg bare nyte været og henge med venner og i dag var jeg fyllesyk.

Kan også si at det har gått ALTFOR dårlig med maten! Torsdag overspiste jeg-bokstavlig talt og fre,lør og i dag har jeg faktisk ikke spist noe! Klarer ikke å få i meg mat :trist:

Får begynne på nytt i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Tøff helg med andre ord?

Jaja, det er en ny uka i morgen og da er det bare å ta fatt i nakkeskinnet og starte på nytt. Bare ikke la noen dårlige dager demotivere; Husk: Det kan bare blir bedre :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er det lenge siden jeg har vært! Har hatt eksamen, så har ikke fått tid til å trene. hver gang jeg ville ut og løpe, fikk jeg dårlig samvittighet pga. eksamen. Så da begynner jeg på nytt i dag/ i morgen :sjenert:

Skal uansett bli deilig å begynne på nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... Jeg trente i går.... Det var ikke bra! For det første hadde jeg spist altfor lite og for det andre hadde jeg ikke trent siden 23 mai. Så i går løp jeg 3.44 km på 30 minutter. Altfor dårlig! I dag skal jeg løpe igjen og jeg håper virkelig det blir bedre. I første omgang skal jeg fokusere på å løpe 5 km og så får vi se hvor langt tid jeg bruker.

Spiste dette i går:

Frokost: Appelsin

Lunsj: Salat

Mellommåltid: 2 ryvita og en kiwi

Middag: Omelett med masse grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye mat å trene på nei. Du får passe på å spise ordentlig, så går nok treninga bedre også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet. Men nå har jeg spist frokost (2 grove rundstykker med skinke + kaffe), så får jeg håpe treningen blir bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know Maja. Den dagen var det faktisk en dåååårlig matdag. Men i går gikk det UTROLIG bra! Spiste:

Frokost: 2 grove rundstykker med skinke

Mellommåltid: Pære

Lunsj: Salat (krutonger, salatblader, tomater, en ss pasta, løk)

Mellommåltid: Fruktsalat :spise:

Middag: Laks med ruccola, løk og mais

Trente også i går. Det ble 40 minutter på mølla. Nå klarer jeg i hvert fall å løpe 3.44 km på 27 min og 5 km på 39.14. Det er fremdeles long way to go, men jeg er fornøyd med det lille jeg har prestert.

Uansett, da jeg jogget i går fikk jeg sure oppstøt under hele joggeturen, så jeg måtte stoppe flere ganger. Noen som vet hvorfor? Da jeg gikk av mølla og trente magen, var det nemlig borte.

Blir nok en joggetur på meg i dag. Føler jeg må trene litt mer på joggingen, så får jeg håpe det ikke blir noen sure oppstøt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Så flink du har vært :) Er gøy når man klarer å "perse", det er vel det eneste som motiverer meg når jeg løper :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 mars:

Rundt magen er jeg : 66 cm

Rundt lår er jeg: 57 cm

Rundt bryst: 90 cm

Hofte: 88 cm

Arm: 28 cm

14 juni

Rundt magen er jeg: 64.5 cm

Rundt lår: 56 cm

Rundt bryst: 85

Hofte: 84

Arm: 28

Veide meg i dag tidlig og veier 57.4

Ser at treningen har hjulpet, weee! Skal satse på å jogge hele tiden nå i håp om å gå ned en cm rundt lår. Har faktisk ikke målt legger, men troooor kanskje jeg ligger på ca. 37 eller kanskje litt mer. Husker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

I know Maja. Den dagen var det faktisk en dåååårlig matdag. Men i går gikk det UTROLIG bra! Spiste:

Frokost: 2 grove rundstykker med skinke

Mellommåltid: Pære

Lunsj: Salat (krutonger, salatblader, tomater, en ss pasta, løk)

Mellommåltid: Fruktsalat :spise:

Middag: Laks med ruccola, løk og mais

Trente også i går. Det ble 40 minutter på mølla. Nå klarer jeg i hvert fall å løpe 3.44 km på 27 min og 5 km på 39.14. Det er fremdeles long way to go, men jeg er fornøyd med det lille jeg har prestert.

Uansett, da jeg jogget i går fikk jeg sure oppstøt under hele joggeturen, så jeg måtte stoppe flere ganger. Noen som vet hvorfor? Da jeg gikk av mølla og trente magen, var det nemlig borte.

Blir nok en joggetur på meg i dag. Føler jeg må trene litt mer på joggingen, så får jeg håpe det ikke blir noen sure oppstøt i dag :)

Når på dagen trente du og hva hadde du spist?

Endret av *Maja*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når på dagen trente du og hva hadde du spist?

Spiste dette:

Frokost: 2 grove rundstykker med skinke

Mellommåltid: Pære

Lunsj: Salat (krutonger, salatblader, tomater, en ss pasta, løk)

Mellommåltid: Fruktsalat

Spiste siste måltidet rundt halv fire tiden og trente kvart over fem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Spiste dette:

Frokost: 2 grove rundstykker med skinke

Mellommåltid: Pære

Lunsj: Salat (krutonger, salatblader, tomater, en ss pasta, løk)

Mellommåltid: Fruktsalat

Spiste siste måltidet rundt halv fire tiden og trente kvart over fem....

Tenker kanskje kominasjonen av løk(som kan skape litt gass) og fruktsaslat. Er en del syre, så kanskje du reagerte på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kanskje kominasjonen av løk(som kan skape litt gass) og fruktsaslat. Er en del syre, så kanskje du reagerte på det?

Det kan godt hende altså. Jeg er overgjennomsnittet glad i løk og spiser myyye av det.

Tenkte å lage meg en fruktsalat bestående av et eple, pære og en kiwi før trening i dag. Tror du det er lurt eller burde jeg heller spise noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Maja*

Det kan godt hende altså. Jeg er overgjennomsnittet glad i løk og spiser myyye av det.

Tenkte å lage meg en fruktsalat bestående av et eple, pære og en kiwi før trening i dag. Tror du det er lurt eller burde jeg heller spise noe annet?

Både eple og kiwi har ganske mye syre i seg. Hva med banan, pære, druer og litt bær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både eple og kiwi har ganske mye syre i seg. Hva med banan, pære, druer og litt bær?

Er på jobb og vi har epler, kiwi, pære og appelsin.

Tror du det går fint med pære og appelsin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Er på jobb og vi har epler, kiwi, pære og appelsin.

Tror du det går fint med pære og appelsin?

Du får bare prøve deg frem. Kan jo hende du bare hadde litt ekstra magesyre den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...