Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk cool_water :klemmer:

Jogger på mølla. Gjerne med litt oppoverbakke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Se på deg da! Du har virkelig fått fremgang på løpingen! Knallbra jobbet :)

PS: Alkohol skal en unne seg av og til ;)

På fredag blir det min 3.gang på like mange uker :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Maja :klemmer: Må si jeg er litt stolt selv altså.

Ja, unner meg litt vin og champagne av og til, men føler treningen blir så sykt ødelagt av alkohol, så prøver å begrense det for jeg vet at jeg kommer til å drikke en hel del når jeg skal på ferie med jentene i sommer...

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Takk Maja :klemmer: Må si jeg er litt stolt selv altså.

Ja, unner meg litt vin og champagne av og til, men føler treningen blir så sykt ødelagt av alkohol, så prøver å begrense det for jeg vet at jeg kommer til å drikke en hel del når jeg skal på ferie med jentene i sommer...

Ja, den kan bli ødelagt om du drikker deg veldig full. Jeg pleier alltid bare å drikke meg litt småbrisen og passer på å spise og drikke nok vann den dagen og spesielt før jeg legger meg. Da er jeg alltid i fin form dagen derpå og kan fremdeles ta joggeturen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kan bli ødelagt om du drikker deg veldig full. Jeg pleier alltid bare å drikke meg litt småbrisen og passer på å spise og drikke nok vann den dagen og spesielt før jeg legger meg. Da er jeg alltid i fin form dagen derpå og kan fremdeles ta joggeturen min ;)

Hehe, det er her jeg gjør feil. Drikker meg alltid så full, jeg. Vet liksom ikke når jeg skal stoppe. Derfor har det vært utrolig deilig de siste ukene med et glass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk cuddlegirl :klemmer:

Jeg vet ikke om det var deres fine ord eller kaffen sin skyld, men i dag jogget jeg fem km på 35:38. Forrige gang klarte jeg fem km på 36:48, så helt klart storfornøyd :danse: Etter løpingen trente jeg magen.

Spist dette:

Frokost: 2 ryvita med skinke og te

Mellommåltid: Banan og plomme

Lunsj: tre ss bønner, to ss krutonger, en ss mais og grønn salat.

Mellommåltid: Tre ryvita med skinke + te

Middag: Eggnudler og salat

Dessert: 100 gram havregryn med jordbær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fremover Sailor! I det siste har du jo vært langt flinkere enn meg. :sjenert: Stå på videre! Ser du mye resultater nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bedre nå! Aldri vært så motivert som nå. Takk :klemmer:

Jeg ser resultater på magen i hvert fall. Ellers skal jeg jo måle meg 1 juni og er utrolig spent om det er noen - cm der :sjenert: Får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Jo mer motivert, jo lettere er det å holde på de gode vanene! :jepp:

Det er jo bra, magen er jo der det er vanskeligst å bli kvitt ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sant! For min del er lårene/leggene det vansligste å bli kvitt. Har faktisk fått litt magemuskler hurra!

I går spiste jeg:

Frokost: 2Ryvita med skinke

Mellommåltid: Eple

Lunsj: Salat bestående av litt salatblader, tre ss bønner, to ss krutonger, litt linser og litt mais

Mellommåltid: 2 knekkebrød med leverpostei

Middag: Salat bestående av salatblader, cherrytomater, agurk, mais og løk + 3 knekkebrød med makrell i tomat

Trente også 40 minutter styrke i går. I dag skal jeg løpe :jepp:

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Løping er supert for å få mindre lår og legger. Jeg har alltid hatt store lår i forhold til overkroppen, men ikke nå lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg! Har store lår/legger i forhold til overkroppen. Satser på å løpe tre/fire ganger i uken mot to/tre ganger styrke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har spist:

Frokost: 2 ryvita med skinke + te

Lunsj: Liten salat; tre ss bønner, litt salatblader, to ss krutonger + litt tunfisk.

Mellommåltid: To ryvita med skinke + tre uten, haha.

Før trening: 2 knekkebrød med makrell i tomat.

Har ikke spist middag enda, men blir nok tunfisksalat.

Og så ble jeg drittlei av å lese, så jeg måtte jogge meg en tur. Forrige gang jogget jeg fem km på 35:38. Denne gangen jogget jeg fem km på 34:14 :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Fantastisk, er alltid så artig når man perser :D

Hva slags bønner bruker du i salaten? Og må den marineres på noen måte? Har for meg at jeg ikke liker det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...