Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Nei men jeg spiser altfor lite! Skulle virkelig ønske jeg klarte å spise mer, men jeg bare greier ikke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går trente jeg PT-en sitt program. Var så deeeeeilig! Kjørte meg helt ut!

Spiste dette:

Frokost: To Ryvita med skinke

Mellommåltid: Eple

Lunsj: Liten salat med tre Ryvita med skinke

Mellommåltid: Liten salat og en Ryvita med skinke

Middag: Supersunn lasagne med to grove flutes

Dessert: Lagde meg en porsjon med havregryn med lett syltetøy og rosiner, men orket bare tre skjeer med det.

Syns jeg spiste ganske greit i går. Faktisk nesten stolt over meg selv, hehe.

I dag tror jeg ikke jeg skal trene, skal på noen greier. Spørs om jeg drikker champagne eller ikke... Håper jeg ikke drikker egentlig, har litt lyst å løpe i dag. Men viktig å hvile litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke trening i går, nei. Drakk to glass champagne og drink. Spiste:

Frokost: Havregryn med lett syltetøy

Lunsj: Salat og tre ryvita med skinke

Mellommåltid: 2 Ryvita med skinke

Deretter spiste jeg to ruter sjokolade, før jeg kom hjem og spiste to flutes med ost. Og enda to ruter sjokolade.

I dag blir det trening! Tror jeg skal løpe 4 x 4 :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her! Kan vel meddele at forrige uke gikk til helvete! For det første var det jo 1 mai og da var jeg ute, tirsdagen fyllesyk. Onsdag ble jeg syk, samme torsdag. Prøvde å trene på fredag, men gikk ikke så bra. Fikk feber og så var det hjem og legge seg. Ut på lørdag og fyllesyk på søndag. Jaja. Denne uken derimot har jeg startet UTROLIG BRA!

Mandag: Trente intervall, be 5 x 4. Så ble til sammen 36 minutter og 5,5 km. Er superfornyd faktisk! Målet er jo helt klart 5 km på 30 minutter. Så har jo litt å jobbe med.

Tirsdag: I går trente jeg styrkeprogrammet jeg har fått av PT-en min.

Dette spiste jeg på mandag:

Frokost: To hardkokte egg med to Ryvita-knekkebrød + te

Mellommåltid: Appelsin + eple

Lunsj: Salat (tre bønnesalat, litt fetaost, noen få salatblader og litt pasta med soltørkede tomater)

Middag: Fullkornsris med thaigryte.

Og så har jeg begynt å drikke masse vann :D

I dag skal jeg løpe på mølla. Gjett om jeg gleder meg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cool_water

Titter innom jeg! Du er kjempe flink :) Man har en dårlig uke en sjelden gang, og når man blir syk så må man jo bare slappe av! ;)

Jeg lurte litt på hva skulderhev øvelsen er jeg, er det det samme som skulderpress? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du er heldig som gleder deg til å løpe på mølla. :P Det er den verste treningen jeg vet om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadust: Haha, ja jeg vet! Men jeg ELSKER følelsen etterpå. Når du er skikkelig svett og holder på å falle sammen.

I går løp jeg dog i 20 minutter. Hadde med emg feil sko, så fikk utrolig vondt av å løpe. Skal prøve å løpe litt i dag, men får se om jeg får tid :) Etter løpingen rodde jeg 1000 meter før jeg trente magen. Nå er jeg så støl i magen at jeg verken kan le eller ta på den.

Spiste dette i går:

Frokost: To Ryvita med skinke + te

Mellommåltid: En yoghurt + et eple

Lunsj: Salat + to Ryvita med skinke

Mellommåltid: To Ryvita med skinke + te

Middag: Gryte med en flutes

Dessert: Litt sjokolade

Føler jeg spiser litt mer nå da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens inspo. Vil så gjerne trene i dag, men rekker ikke. Så får ta det til helgen :D

post-40563-0-87007500-1336658065_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Dagens inspo. Vil så gjerne trene i dag, men rekker ikke. Så får ta det til helgen :D

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør det bra, Sailor! Ser du resultater eller?

God helg, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kadust :)

Ja, merker det virkelig. Ryggen begynner å få muskler. Helt sykt å se. Blir så fascinert. Kanskje jeg skal tørre å legge ut bilde etterhvert? :sjenert:

God helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legg ut bilde, ja! Jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme snart, tehe. Men jeg har ikke noe før-bilde da, det er jo kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da rakk jeg å løpe 4 km I dag :D super start på helgen! I morgen skal jeg trene PT sitt program . Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...