Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Du får bare prøve deg frem. Kan jo hende du bare hadde litt ekstra magesyre den dagen :)

Ja, får gjøre det. Takk for tipset forresten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yiiiihaaaaaa :danse: I går løp jeg 5 km på 34:58!!!!! Hadde satt mål på 36 minutter. Nå er jeg ikke langt unna altså :D Fikk dog noen sure oppstøt, men ikke i nærheten av det jeg fikk på onsdag. Uansett så er jeg suuuperfornøyd!

I dag skal jeg altså trene to ganger. Lurer på hvordan det går :frown: Skal nemlig trene med PT-en min som snakket et eller annet med trapper!!? Tror vi skal løpe opp og ned noen trapper. Og så lurte søstra mi på om jeg ville trene med henne senere og det sa jeg ja til! Så blir nok en hard økt med PT-en min og så skal jeg jogge etterpå.

Spiste i går:

Frokost: Grov rundtsykke + Espresso iskaffe

Lunsj: Salat

Mellommåltid: Pære

Middag: Supersunn lasagne som jeg jeg fant på fitnessbloggen

Tenker jeg trener i morgen + søndag også. Bare joggeturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut bilde av magen når jeg ikke strammer. Behøver nok litt mer muskler ja.

Takk PiaLill :klemmer:

20ksmwx.jpg

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk maja :D

i går spiste jeg:

frokost: 2 ryvita med skinke og grønn te

lunsj: salat

mellommåltid: supersunn lasagne

middag: litt fullkornspasta med masse salat og kylling

og så fikk jeg søs til å bli med å trene med pten min. En utrolig hard økt der vi fokuserte på ben, armer og rydd.

I dag har jeg trent og dette blir da femte økten denne uken. Jeg jobbet og slo rekorden min!!! Denne gangen jogget jeg fem km på 34:01. Er sååååå glad!!!

nå skal jeg hjem og slappe heeeelt av med revenge og en kopp te :D ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Takk maja :D

i går spiste jeg:

frokost: 2 ryvita med skinke og grønn te

lunsj: salat

mellommåltid: supersunn lasagne

middag: litt fullkornspasta med masse salat og kylling

og så fikk jeg søs til å bli med å trene med pten min. En utrolig hard økt der vi fokuserte på ben, armer og rydd.

I dag har jeg trent og dette blir da femte økten denne uken. Jeg jobbet og slo rekorden min!!! Denne gangen jogget jeg fem km på 34:01. Er sååååå glad!!!

nå skal jeg hjem og slappe heeeelt av med revenge og en kopp te :D ha en fin lørdag!

Flink jente! Det var et fint kosthold :)

Du burde få inn litt nøtter også(valnøtter og mandler er superbra for deg, en liten knytteneve om dagen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Maja! Det skal jeg kjøpe på mandag! Glemte det på butikken i sted.

Har skikkelig lyst på noe digg, men har lovet meg selv å ikke spise noe junk før jeg er hos bestemor, så prøver å holde meg.

Litt inspobilder

post-40563-0-13316300-1339874673_thumb.j

post-40563-0-78357700-1339874673_thumb.j

post-40563-0-64353200-1339874676_thumb.j

post-40563-0-26723400-1339874675_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Takk Maja! Det skal jeg kjøpe på mandag! Glemte det på butikken i sted.

Har skikkelig lyst på noe digg, men har lovet meg selv å ikke spise noe junk før jeg er hos bestemor, så prøver å holde meg.

Litt inspobilder

Du har jo vært utrolig flink!! Du kommer nok til å ta 5 km under 30 min om ikke lenge :jepp: Og, kjempe flott mage btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: Jeg håper det Cool_water

Skulle egentlig begynne denne dagen med en liten joggetur, men de j**** fuglene holdt meg våken fra halv fem til seks :sur: Hadde så lyst å gå ut og kaste noe på dem, selv om jeg er dyremenneske... Men når jeg ikke får søvnen min, blir jeg et monster! Så da droppet jeg det :roll: Jobber i dag og skal til Kollen for et møte ang. festivalen som skal være der neste helg, så da tenker jeg jeg jogger etter det.

I går spiste jeg:

Frokost: 2 ryvita med skinke + te

Lunsj: Et grovt rundstykke med ost

Middag: Pizza :dry: (damn it!)

Og så kjøpte kjæresten Big Mac, så jeg fikk et par Pommes Frites. Men til gjengjeld har jeg faktisk ikke spist noe annet digg denne helgen, så jeg tenker da at det ikke burde skade??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeaaaaah!!! Fem km på 32:33. Nå er det ikke lenge til 30 min! Wohhoo! Til sammen ble det faktisk 40 min og 5,65 km. Er utrolig glad! Neste mål er 32:20. Tenker at jeg skal ta det litt med ro og jogge sakte i morgen :)

har spist:

frokost: 2 ryvita med skinke og kaffe

Lunsj: salat

mellommåltid: en banan og et eple

middag: omelett med grønnsaker

kvelds: tre ryvita med skinke

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle jogge i går, men venninnen min glemte sokker og sko, så da ble det heller badstue og dampbad en halvtime. Utrolig deilig.

Spiste dette:

Frokost: 2 Ryvita med skinke

Lunsj: Salat

Mellommåltid: 3 Ryvita med skinke

Middag: To ss fullkornsris med kjøttdeig i sursøt saus og et grovt rundstykke.

Kveld: En ss fullkornsris med kjøttdeig i sursøt saus og et halv stykke grovt rundstykke

Syns jeg har tatt meg opp når det gjelder spisingen :hoppendeglad:

Veide meg også i dag tidlig og nå veier jeg 57 kg :D

I dag skal jeg jogge lett, merker jeg har vondt i skulderen, så prøver å ta det litt med ro hva gjelder treningen og jobb. Ikke sitte så mye på PC-en osv.

Ha en strålende dag :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes

:vinke:

Så flink du er! Hvor mange kalorier ligger du på daglig?

Jeg sliter med å finne rett nivå for meg. Spiser jeg for lite, får jeg spiseanfall en dag og bare fråtser. Samtidig går jeg ikke ned, selv om jeg spiser bedre nå og trener mer. Prøver å finne ut hva jeg gjør galt, så kanskje jeg skal følge din diett og se om det hjelper :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ms.danes :kose:

Jeg aner ikke hvor mange kalorier jeg ligger på egentlig, men føler det jeg spiser nå har hjulpet meg veldig (også det at jeg har begynt å jogge da).

Hva spiser du til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...