Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen: Pialill, så hyggelig! Man blir faktisk veldig motivert av å skrive her.

I dag sov jeg litt lengre enn det jeg skulle, men det var utrolig deilig :) Nå sitter jeg her med havregrynen, skal først på lesesalen og deretterpå trening. Blir styrke i dag, PT-en sitt program. Men har av en eller annen merkelig grunn lyst å løpe også :D Får se hva det blir til.

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Kjedelig å tilbringe lørdagen i lesesalen, men slik er det når man er student :tristbla:

Du kan jo ta en løpeøkt etter styrken om bena ikke er helt dau, kanskje? :jepp:

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det :( Men kan trøst meg med at om tre uker er det over. Åh som jeg gleder meg.

Fikk trent programmet jeg har fått av PT-en i dag. Ble en veldig herlig økt!

Har spist:

Frokost: Havregryn med syltetøy

Lunsj: To knekkebrød med leverpostei

Før trening: Tre knekkebrød med makrell i tomat

Nå lager jeg en herlig rett bestående av kylling med masse grønnsaker og mozarella. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukens siste og sjette (!) treningsøkt lagt bak meg :D det ble en halvtime joggetur og inneside-og utside av lår.

Har spist dette I dag:

frokost: to knekkebrød med makrell og ett med leverpostei + 50 gram havregryn med syltetøy

middag: rester fra I går + en flutes

etter trening: 1 flutes med makrell I tomat

og så har jeg spist litt saltstenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du spiser så lite. D;

Oh, 6 dager med trening denne uken? Flinkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alltid veldig lite I helgene. Står opp senere osv. Men I morgen begynner hverdagen igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan merker du all denne treningen og så lite du spiser nå da? har du ikke lite energi? og merker du det på målebåndet eller vekten? Du kommer jo til å få muskler av stål! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Pialill. Får jeg muskler av stål skal jeg hoppe av glede :D

Men har ikke sjekket vekten på kjempelenge, ei heller målbåndet. Planen er å gjøre det 1 juni. Tar også bilder og har merket stor forskjell faktisk.

Siden dere synes jeg spiser så lite, har jeg faktisk spist et grovt rundstykke og cappuccino :popcorn:

Planlegger treningsuken min slik :

Mandag: Zumba og Kettlebell (Får se hvor mye jeg rekker å lese. Hvis jeg ikke leser mye utover dagen, blir det nok en kort løpetur. Derfor skal jeg prøve å lese masse!!!).

Tirsdag: PT-en sitt program (snart skal jeg få nytt!!)

Onsdag: Løpe 40 minutter

Torsag: Fri

Fredag: PT-en sitt program/Fri (spørs vel om jeg er fyllesyk)

Lørdag: Løpe 50 minutter

Søndag: PT-en sitt program

Gleder meg til denne treningsuken. Føler den kaaanskje blir litt ødelagt pga. 17 mai, men 17 mai er jo en fantastisk dag som skal nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, for det er viktig å spise nok man trener styrke. Ellers svekker man musklene og mister muskelmasse fremfor fettmasse.

Oi, du skal trene på 17.mai altså? Vi har ikke tid til det vi. :daane: Da må vi stå opp 6 for å rekke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Jeg sliter virkelig med å spise nok. En kompis som driver med bodybuilding mener jeg burde kjøpe matvekt for at jeg skal spise nok. Han sier selv at han blir fort mett, men at han bare fortsetter å spise, gjerne foran TV-en.

Nei blir nok ikke trening 17 mai, da jeg er bortreist :( Skal dog trene 16 mai og ikke drikke dette året. Rett og slett fordi jeg verken har lyst og vet at jeg kommer til å spise masse dritt 17, haha og sikkert drikke litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg leste feil. Står jo fri på tors. :daane:

Du trenger jo ikke spise mer de måltidene du spiser. Men du kan jo sette på klokke slik at den ringer 3-4 timer etter et måltid og så tar du deg litt mat da også. For å få fylt opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Musekatt

Nå har jeg lest hele dagboken din, og jeg er kjempe imponert! Du er utrolig flink, og jeg kommer iallefall til å følge deg videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg leste feil. Står jo fri på tors. :daane:

Du trenger jo ikke spise mer de måltidene du spiser. Men du kan jo sette på klokke slik at den ringer 3-4 timer etter et måltid og så tar du deg litt mat da også. For å få fylt opp. :)

Hmm.. Kanskje ikke. Men han mente i hvert fall at jeg spiser altfor lite (henger mye med ham også) i forhold til hvor mye jeg trener (4-6 dager i uken).

Jeg får bare ta råd fra dere begge :)

Nå har jeg lest hele dagboken din, og jeg er kjempe imponert! Du er utrolig flink, og jeg kommer iallefall til å følge deg videre :jepp:

Oj, så morsomt :D Tusen takk og :velkommen: skal du være :D

Hittil har jeg spist mellommåltid: En banan og lunsj bestående av litt salatblader, masse løk, tre spiseskjeer med mais, litt brokkoli og tre spiseskjeer med krutonger :) + masse linser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør du jo. Men om du spiser oftere, så får du dekket behovet selvom du spiser små mengder. Jeg bl.a spiser middels mengder 6-7 ganger om dagen. :) De dagene jeg spiser lite av gangen ender jeg opp med omtrent 9 måltider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^

Så sant, så sant. Skal virkelig prøve å få til flere og mindre måltider. Tusen takk for råd søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 35 minutter på ellipsemaskinen. Ble virkelig god og svett. Deretter litt innside av lår.

Har spist dette:

mellommåltid: en banan

lunsj: salat bestående av tre ss mais, masse linser, masse løk, tre ss med krutonger, litt brokkoli og litt salatblader.

Mellommåltid: et knekkebrød med leverpostei, et eple og en pære

middag: rester fra I går og to flutes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...