Gå til innhold

Sailors dagbok


Sailor

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg en helt fantastisk økt! Begynte å gå 6 minutter, så løp jeg i oppoverbakke 4 x 4 ganger med tre min gåing. Jeg som ikke liker å løpe engang. Denne gangen hadde jeg skrillex i øra og det gikk som bare det :D

I dag spiste jeg:

frokost: havregryn

lunsj: grønn salat med kikerter og 2 ryvita med skinke

mellommåltid: to ryvita med skinke

middag: eggerøre med spinat, løk, mais og tomater og en grov miniflutes ved siden av

kvelds: 2 ryvita med skinke

blitt helt avhengig av ryvita haha. Takk maja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt utrolig hvor mye bedre løping blir av å ha god musikk på øra, sant? Åh, jeg må skaffe meg en mp3 snart. :(

Ryvita er digg! Det og fiberrik! NAM NAM NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

I dag hadde jeg en helt fantastisk økt! Begynte å gå 6 minutter, så løp jeg i oppoverbakke 4 x 4 ganger med tre min gåing. Jeg som ikke liker å løpe engang. Denne gangen hadde jeg skrillex i øra og det gikk som bare det :D

I dag spiste jeg:

frokost: havregryn

lunsj: grønn salat med kikerter og 2 ryvita med skinke

mellommåltid: to ryvita med skinke

middag: eggerøre med spinat, løk, mais og tomater og en grov miniflutes ved siden av

kvelds: 2 ryvita med skinke

blitt helt avhengig av ryvita haha. Takk maja :D

Så flink du er :danse:

Sant Ryvita er digg :spise::Nikke: Av og til pleier jeg å knekke dem opp på kveldene i en skål sammen med et glass sjokomelk på siden så er det nesten som minikjeks :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvor mye bedre løping blir av å ha god musikk på øra, sant? Åh, jeg må skaffe meg en mp3 snart. :(

Ryvita er digg! Det og fiberrik! NAM NAM NAM

Ja, blitt helt frelst jeg nå! Helst sammen med skinke. :D

Så flink du er :danse:

Sant Ryvita er digg :spise::Nikke: Av og til pleier jeg å knekke dem opp på kveldene i en skål sammen med et glass sjokomelk på siden så er det nesten som minikjeks :briller:

Åh, det hørtes veldig godt ut! Må jeg prøve :popcorn:

I morgen er det jo egentlig spisedag, men kjenner at jeg ikke har lyst på noe godt, så kanskje jeg kan la være og utsette evt. til søndag? Uansett, i dag har jeg gjort om planene litt og skal på kettlebell i 55 min. Gleder meg! Etter det blir det dampbad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryvita med skinke og fiberrik med gulost! :sikle:

Har du spisedag på fredager du da eller? Men har du ikke lyst på noe godt, så er det jo bare å utsette det, evt drite helt i det. Jo mindre godis du spiser jo mindre har du lyst på det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Ja, blitt helt frelst jeg nå! Helst sammen med skinke. :D

Åh, det hørtes veldig godt ut! Må jeg prøve :popcorn:

I morgen er det jo egentlig spisedag, men kjenner at jeg ikke har lyst på noe godt, så kanskje jeg kan la være og utsette evt. til søndag? Uansett, i dag har jeg gjort om planene litt og skal på kettlebell i 55 min. Gleder meg! Etter det blir det dampbad.

Det er bedre å ha spisedag den dagen kroppen krever det enn å bare spise for å spise, synes jeg. Både lørdag og søndag er jo fine dager å geffle på uansett :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kadust: ja fredager er vanligvis spisedagen min. Da er jeg så sliten at jeg bare slenger meg ned I sofaen med sjokolade, potetgull og en film eller tre :P

Maja: ja det er jo to fine dager :D jeg skal på en stor fest på lørdag og det blir nok litt å drikke. På en annen side vil dette bli den siste dagen (krysser fingre) jeg drikker på veldig lenge.

I dag har jeg vært på kettlebell og dette var den beste timen jeg har hatt noengang. Helt sykt deilig! Jeg er så sliten at jeg bare har lyst å slenge meg ned på senga og bli der hele helgen.

Dette har jeg spist I dag.

frokost: havregryn med rosiner

lunsj: grønn salat med to ryvita med skinke

Før trening: var veldig sulten så ble fire ryvita med kaffe

middag: eggnurdler med litt karbonadedeig og litt curry-saus og en grov miniflutes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Haha, sånn var jeg også før. Kjempesliten på fredager. Heldigvis har jeg noe mer energi nå, så jeg holder ut fredagen også. Nå synes jeg fredager er diggest å trene på, for da er alle ute på byen og jeg og typen har som regel treningssenteret for oss selv. + at vi ikke må kjappe oss for å rekke Paradise :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha, dere hørtes søte ut :rodmer:

I dag er jeg litt stiv. Så i dag skal jeg bare trene litt mage og gå meg en tur :) Skal bli deilig. I morgen prøver jeg å kjøre PT-en sitt program :)

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt ukas femte økt bak meg. Kjenner jeg er veeeeldig stiv etter gårsdagens økt, så ble litt roligere enn planlagt I dag.

Oppvarming: 10 I stigning I syv minutter. Så trente jeg mage I 20 min før jeg ga meg. Ble heller massasje og litt dampbad.

Skal egeeentlig trene pt sitt program I morgen, men jeg må se litt an på hvor stiv jeg er.

Dette har jeg spist:

frokost: havregryn med rosiner

middag: litt lite salat med to ryvita

Før trening: 2 ryvita

middag: svinekjøtt med hermetiske tomater og 2 wraps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg. Denne helgen har vært alt annet enn bra. Jaja, flaks for meg at lørdagen var den siste dagen jeg drakk.

På lørdag spise jeg.

Frokost: 1 ryvita med skinke

Lunsj: 2 brødskiver med kyllingpostei

Middag: Suppe

Så ble det en gooooooood del drinker.

Nattmat: Eple

Søndag spiste jeg grove miniflutes med skinke, en grov wraps med ost og to påskeegg. Så har ikke vært så ille... Det var tross alt spisedag i går.

Det eneste som er ille er de j**** drinkene!!!

Men i dag skal jeg trene. Har så langt bare spist havregrøt med rosiner. Har nesten ikke matlyst i dag. Sånn er det alltid etter at jeg har drukket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjenner meg mye bedre nå. Spiste litt salat og to brødskiver med ost. Skal straks få i meg to ryvita knekkebrød og en yoghurt :) Håper det går bra på treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

:klemmer:

Dagens økt gikk myyyyye bedre enn forventet. Jeg spiste en yoghurt og en Ryvita før jeg trente dette:

Push ups: 15 x 4

Situps: 20 x 4

Planken: 60 sek

Ball til side: 16 x 4

Så løp jeg 4 x 4 intervall. Hadde 4 i oppoverbakke og fra 8-9 der jeg økte gradvis. Herlig!!! :D

Nå skal jeg spise fylt paprika :D Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er det :)

I dag trente jeg ikke. Var utrolig trøtt så spiste middag med venninner. Dette har jeg spist I dag:

frokost: havregryn med rosiner

lunsj: liten salat med to grove brødskiver med ost

mellommåltid: 2 ryvita

middag: lakssalat

kvelds: to grove flutes med skinke og makrell I tomat

I morgen blir det trening og gjett om jeg gleder meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er det lenge siden jeg har vært!

Forrige uke fikk jeg trent fire dager, men følte seg at jeg ikke ytet nok før på lørdagen da jeg hadde PT-time og fikk nytt treningsprogram som ser slik ut:

Oppvarming: Jogge i seks minutter.

1 sett: Bulgarsk utfall. 8 x 3

Nordic hamstring. 8 x 3

Hoftehev: 8 x 3

2 sett: Roing i red cord. 8 x 3

Dynamisk planke. 8 x 3

Mageøvelse i planke med 2 kg i hver hånd (dra opp med magen) 8x3

3 sett: Nedtrekk 8 x 3

Dips 8 x 3

Skulderhev 8 x3

Avslutning: Ro 250 meter x 8 ganger eller løpe med tau

Knebøy fort opp og ned. 8 x 3

Rotasjon med 3kg-ball

Her utfører jeg tre øvelser uten pause, så tar jeg pause i ett minutt og fortsetter. Blir helt utslitt, men så verdt det! PT-en min er så flink!!!

Utførte dette treningsprogrammet på mandag. I går løp jeg en halvtime intervall. I dag skal jeg trene det treningsprogrammet og jeg gleder meg! Elsker øvelsene!

På mandag spiste jeg:

Frokost: Et knekkebrød, en banan og en kaffe

Lunsj: Liten salat og tre brødskiver med ost (skal kutte ut osten nå)

Mellommåltid: 2 ryvita med skinke

Middag: Sunn lasagne med to flutes

I går spiste jeg:

Frokost: Havregryn med rosiner og syltetøy

Lunsj: Salat og to ryvita med skinke

Mellommåltid: Liten salat og en ryvita med skinke

Middag: Rester fra i går

Kvelds: Et pizzastykke (lite) fra Dr.Oetker.

I dag har jeg spist to Ryvita med skinke til frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, ikke værst! :) Bare syns du spiser så lite. Men det er vel fordi jeg spiser mye. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...