Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #121 Skrevet 15. mai 2012 Litt bedre på maten nå da. :D Yeah! Det ble en bedre dag i går matmessig. Kjæresten laget også karbonadedeig med mais og salsa og tvang(!!!!) meg til å ta litt. Så ble det også som kveldsmat.
Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #125 Skrevet 15. mai 2012 Da ble det en time styrke. Herlig økt :D har spist: Froksot: forsov meg så kjøpte rundstykke og kaffe mellommåltid: eple + pære lunsj: salat. krutonger (noen som vet hvor usunne/sunne dette er), salatblader, masse løk, tunfisk, linser. Mellommåltid: 70 gram havregryn med lett syltetøy middag: hadde syyyyykt lyst på egg så blir ryvita med egg og skinke. Vet dette ikke er middag, men hadde så lyst på dette. I morgen blir det 40 minutter på mølla. GLEDER MEG!!!
KaDust Skrevet 15. mai 2012 #126 Skrevet 15. mai 2012 Nå ser det ut som du får i deg nok mat, i alle fall! Forresten, hvorfor skaffer du deg ikke Avatar?
Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #127 Skrevet 15. mai 2012 Hurra :D endelig! Haha hver eneste gang jeg skal gjøre det, dukker det noe opp. Det. Er ikke tull engang. Men første prio I morgeen tidlig (skriver fra mobilen nå).
KaDust Skrevet 15. mai 2012 #128 Skrevet 15. mai 2012 Okey, Weee, gleder meg til å få et større inntrykk av deg
Sailor Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #129 Skrevet 16. mai 2012 Da har jeg oppdatert avataren min, Kadust :D Hittil har jeg spist dette: Frokost: 2 ryvita med skinke + te Lunsj: Tre ss bønner, masse løk, salatblader, en ss krutonger og to ss skjærte gulrøtter + tre ryvita med skinke Mellommmåltid: 3 ryvita med skinke + en plomme Vet ikke helt hva jeg skal ha til middag, men tenker det blir kyllingsalat Skal også løpe 40 minutter senere. Gleder meg !
KaDust Skrevet 16. mai 2012 #130 Skrevet 16. mai 2012 Superrrt! Får ikke sett den på telefonen da, men ser etterpå. Kyllingsalat er nomnom!
KaDust Skrevet 16. mai 2012 #131 Skrevet 16. mai 2012 Superrrt! Får ikke sett den på telefonen da, men ser etterpå. Kyllingsalat er nomnom!
Sailor Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #132 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Da ble det jogging etter jobb I dag. Løp på 8.5 km/t hele veien til 5 km. Løp dette på 36:48. Kan ikke tro jeg løp hele tiden. Må virkelig si at intervall-treningen har hjulpet! Hadde aldri klart dette for to mnd siden. Som skrevet tidligere; er målet å løpe 5 km på 30 min. Nå har jeg trent hver dag siden fredag og merker det skal bli deilig med en dag pause I morgen. Har forresten laget en utrolig god kyllingsala. Nam nam! var forresten på kino idag og klarte å holde meg til fem smågodt. Kjøpte pepsi max også. Endret 16. mai 2012 av Sailor
Sailor Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #133 Skrevet 18. mai 2012 Huff. I går var det ikke en bra dag. Jeg har satt gårsdagen som spisedag. Spiste dette: Frokost: 50 gram havregryn med lett syltetøy Lunsj: Pølse med brød + 2 pulverkaffe-latte OG to glass brus Middag: Kyllingsalat + 2 flutes *Tre glass vin* Kvelds: Pytt i panne med to flutes Spiste også tre smågodt og håndfull potetgull. Angrer virkelig på at jeg drakk i går Men men... I dag skal jeg trene PT-en sitt treningsprogram. Gleder meg :D
Sailor Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #134 Skrevet 19. mai 2012 Fikk dessverre ikke trent i går da jeg hadde sovet fire timer natten før Var ufattelig sliten og trøtt. Men spiste dette i går: Frokost: 2 ryvita med skinke Lunsj: Salat med 1 ryvita med skinke Mellommåltid: Liten salat og 2 ryvita med skinke Middag: Spiste ute, så ble scampi-og avacadosalat med litt brød. I dag derimot har jeg trent! Ble herlig 50 minutter styrke over hele kroppen. Har spist: Frokost: 2 ryvita med egg Lunsj: 2 knekkebrød med ost Mellommåltid: 2 grove rundstykker med ost og skinke Har også kjøpt mørke sjokolade (50%mørk), så har spist tre ruter av den. I kveld skal jeg ha venninne over og skal lage en deilig salat og som dessert blir det fruktsalat. Nam nam!
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #135 Skrevet 21. mai 2012 I går ble det litt over en times trening. Ventet på venninnen min så i mens jogget jeg 2,75 km på 20 minutter. Og så ble det 40 minutter utrolig hard styrkeprogram. Kjennes i dag, men utrolig deilig :D Spiste dette: Frokost: 2 dl havregryn med lett syltetøy Mellommåltid: Litt jordbær og ananas Middag: eggnuddelsalat Kvelds: To flutes med ost og skinke Ble også litt nøtter og litt smash. Planlegger å trene slik denne uken: Mandag: Jogge 5 km Tirsdag: PT-en sitt program Onsdag: Jogge 5 km Torsdag: Spinning 40 minutter + mage Fredag: Pt-en sitt program Lørdag: Jogge 5 km Søndag: Fri
Gjest Musekatt Skrevet 21. mai 2012 #136 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Jeg er imponert! Fliink, Sailor. Endret 21. mai 2012 av Musekatt
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #137 Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk Musekatt! Har faktisk aldri vært så motivert som jeg er nå.
Pialill Skrevet 21. mai 2012 #138 Skrevet 21. mai 2012 Ah! helt imponert jeg også! trening 6 ganger i uken! Du er utrolig flink
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #139 Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk Pialill Får håpe det vises på kroppen da når jeg skal måle meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå