Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 15. mai 2012 Litt bedre på maten nå da. :D Yeah! Det ble en bedre dag i går matmessig. Kjæresten laget også karbonadedeig med mais og salsa og tvang(!!!!) meg til å ta litt. Så ble det også som kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. mai 2012 #122 Del Skrevet 15. mai 2012 Haha! Flink kjæreste a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 15. mai 2012 Dagens inspo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 15. mai 2012 #124 Del Skrevet 15. mai 2012 Viktig med inspo! Henter min her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 15. mai 2012 Da ble det en time styrke. Herlig økt :D har spist: Froksot: forsov meg så kjøpte rundstykke og kaffe mellommåltid: eple + pære lunsj: salat. krutonger (noen som vet hvor usunne/sunne dette er), salatblader, masse løk, tunfisk, linser. Mellommåltid: 70 gram havregryn med lett syltetøy middag: hadde syyyyykt lyst på egg så blir ryvita med egg og skinke. Vet dette ikke er middag, men hadde så lyst på dette. I morgen blir det 40 minutter på mølla. GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. mai 2012 #126 Del Skrevet 15. mai 2012 Nå ser det ut som du får i deg nok mat, i alle fall! Forresten, hvorfor skaffer du deg ikke Avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 15. mai 2012 Hurra :D endelig! Haha hver eneste gang jeg skal gjøre det, dukker det noe opp. Det. Er ikke tull engang. Men første prio I morgeen tidlig (skriver fra mobilen nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. mai 2012 #128 Del Skrevet 15. mai 2012 Okey, Weee, gleder meg til å få et større inntrykk av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 16. mai 2012 Da har jeg oppdatert avataren min, Kadust :D Hittil har jeg spist dette: Frokost: 2 ryvita med skinke + te Lunsj: Tre ss bønner, masse løk, salatblader, en ss krutonger og to ss skjærte gulrøtter + tre ryvita med skinke Mellommmåltid: 3 ryvita med skinke + en plomme Vet ikke helt hva jeg skal ha til middag, men tenker det blir kyllingsalat Skal også løpe 40 minutter senere. Gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. mai 2012 #130 Del Skrevet 16. mai 2012 Superrrt! Får ikke sett den på telefonen da, men ser etterpå. Kyllingsalat er nomnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. mai 2012 #131 Del Skrevet 16. mai 2012 Superrrt! Får ikke sett den på telefonen da, men ser etterpå. Kyllingsalat er nomnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Da ble det jogging etter jobb I dag. Løp på 8.5 km/t hele veien til 5 km. Løp dette på 36:48. Kan ikke tro jeg løp hele tiden. Må virkelig si at intervall-treningen har hjulpet! Hadde aldri klart dette for to mnd siden. Som skrevet tidligere; er målet å løpe 5 km på 30 min. Nå har jeg trent hver dag siden fredag og merker det skal bli deilig med en dag pause I morgen. Har forresten laget en utrolig god kyllingsala. Nam nam! var forresten på kino idag og klarte å holde meg til fem smågodt. Kjøpte pepsi max også. Endret 16. mai 2012 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 18. mai 2012 Huff. I går var det ikke en bra dag. Jeg har satt gårsdagen som spisedag. Spiste dette: Frokost: 50 gram havregryn med lett syltetøy Lunsj: Pølse med brød + 2 pulverkaffe-latte OG to glass brus Middag: Kyllingsalat + 2 flutes *Tre glass vin* Kvelds: Pytt i panne med to flutes Spiste også tre smågodt og håndfull potetgull. Angrer virkelig på at jeg drakk i går Men men... I dag skal jeg trene PT-en sitt treningsprogram. Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 19. mai 2012 Fikk dessverre ikke trent i går da jeg hadde sovet fire timer natten før Var ufattelig sliten og trøtt. Men spiste dette i går: Frokost: 2 ryvita med skinke Lunsj: Salat med 1 ryvita med skinke Mellommåltid: Liten salat og 2 ryvita med skinke Middag: Spiste ute, så ble scampi-og avacadosalat med litt brød. I dag derimot har jeg trent! Ble herlig 50 minutter styrke over hele kroppen. Har spist: Frokost: 2 ryvita med egg Lunsj: 2 knekkebrød med ost Mellommåltid: 2 grove rundstykker med ost og skinke Har også kjøpt mørke sjokolade (50%mørk), så har spist tre ruter av den. I kveld skal jeg ha venninne over og skal lage en deilig salat og som dessert blir det fruktsalat. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 21. mai 2012 I går ble det litt over en times trening. Ventet på venninnen min så i mens jogget jeg 2,75 km på 20 minutter. Og så ble det 40 minutter utrolig hard styrkeprogram. Kjennes i dag, men utrolig deilig :D Spiste dette: Frokost: 2 dl havregryn med lett syltetøy Mellommåltid: Litt jordbær og ananas Middag: eggnuddelsalat Kvelds: To flutes med ost og skinke Ble også litt nøtter og litt smash. Planlegger å trene slik denne uken: Mandag: Jogge 5 km Tirsdag: PT-en sitt program Onsdag: Jogge 5 km Torsdag: Spinning 40 minutter + mage Fredag: Pt-en sitt program Lørdag: Jogge 5 km Søndag: Fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musekatt Skrevet 21. mai 2012 #136 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Jeg er imponert! Fliink, Sailor. Endret 21. mai 2012 av Musekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk Musekatt! Har faktisk aldri vært så motivert som jeg er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 21. mai 2012 #138 Del Skrevet 21. mai 2012 Ah! helt imponert jeg også! trening 6 ganger i uken! Du er utrolig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk Pialill Får håpe det vises på kroppen da når jeg skal måle meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 21. mai 2012 #140 Del Skrevet 21. mai 2012 Blirs spennende å få høre hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå