Gå til innhold

Days I'm Living For

Anbefalte innlegg

Skrevet

HELSINKI! :hjerte:

Og for å starte med noe like bra, jeg elsker facebook statusen/innsjekkingen min!

Vokalisten i Nerve End kommenterte, overrasket over at jeg faktisk virkelig tok turen helt fra Norge for å se dem! Og han følte de nå måtte spille det beste showet noensinne! Og endte kommentarene med "See you there! :)" :nigo:

Nå vet han hvert fall at jeg kommer :fnise:

Så om dagen;

Kom til Gardermoen 16:15, flyet skulle gå 19:10..

Så dukka det plutselig opp på skjermen "new time 20:30", med andre ord tilbrakte jeg litt for mye tid på flyplassen!

Da vi endelig kom på flyet rakk vi omtrent ikke sette oss før det kjørte avgårde, og da jeg følte vi omtrent akkurat hadde kommet opp i lufta hørte jeg "we are now over Stockholm", og plutselig var vi fremme!

Vi var fremme 22:44 finsk tid, jeg gikk mot bagasjen rundt 51, og bagasjen kom jo jammen med engang!

Fant ut at jeg kunne rekke flybussen 23:00, så jeg røska med meg kofferten og småløp ut, gudskjelov er bussen rett utafor! :)

Er på plass på hotellet og er sliten og sulten etter en lang dag, har kost meg med en te-kopp (hurra for vannkoker og te på rommet!) Og jeg tok potetgull og sjokolade fra minikjøleskapet, skikkelig kveldsmat.. :fnise:

Gleder med med andre ord til frokosten imorgen, jeg elsker hotellfrokost! Og noe som da er standard; crossaint og tropisk juice :ler:

Nå skal jeg snart få satt telefonen og kamera til lading, og meg selv, og gjøre meg klar for en lang og flott dag i hovedstaden imorgen! :nigo:

Hyvää yötä kaikille! :fnise::klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett hvem som kommer inn gratis på konserten i morgen! :nigo: Var vel :strix: inni meg da jeg fikk vite det :fnise:

Fikk melding av vokalisten idag, de hadde bestemt seg for å ha meg med på lista,siden jeg hadde kommet helt hit fra Norge for å se dem, så når jeg kommer til utestedet imorgen og skal opp der konserten er,kan jeg bare si "I'm on the list". Så VIP da. :fnise:

Klokka er ikke mer enn litt over 22, men jeg har nettopp tatt meg en dusj og slengt meg ned i senga. Har vandra rundt i flerfoldige timer idag,gikk jo ut litt etter 10 idag tidlig!

I tillegg klarte jeg rote meg bort i Eira området, jeg har ganske god retningssangs, men jeg klarte jammen å gå helt feil retning enn det jeg trodde,og måtte til slutt skru på gps'n og se på kartet hvor jeg var og hvor jeg gikk :ler:

Shoppa litt har jeg og,selvsagt. Litt Lumene produkter- ansiktrens, mascara og slik, hårspray, shampoo, angry birds såpe (:ler:)

Også ble det en svart skinnveske, to tynne gensere og en svart skjorte med noen nagler på kragen på Seppälä! :) Jeg pleier sjeldent å prate engelsk når jeg handler, jeg sier hei og takk og skjønner når de spør om s-kort eller andre kort "ei" svarer man da, men da jeg handla på seppälä begynte hun i kassa og bable skikkelig på finsk og jeg bare "oh, well nooow.." (you'll have to talk english hadde jeg tenkt til å si)

Jeg hadde faktisk skjønt hva hun sa,men jeg kunne jo ikke fått svart på det lell.. Genseren jeg kjøpte var et "kjøp to for 15e" tilbud, så jeg fant en annen en og men den gjaldt visst ikke,så vi leita rundt etter fler gensere på tilbud og jeg endte opp med en svart og en hvit ;)

Har også kjøpt meg vanter på seppälä, et par med helt enkle,svarte fingervanter, og et par grå uten fingre liksom og med et par nagler på!

Sånn utenom klær og slik,har jeg selvsagt kjøpt angry birds brus og tyggis, The Dudesons godteri, sjokolade, litt anna brus og yoghurt! :ler: Hurra for minikjøleskap :ler:

Men nå skal jeg ordne neglene mine og ha på litt neglelakk, spise en yoghurt og så legge meg.

Like greit, for morgendagen blir en lang dag! Parade er det byen og! Moro! :)

Med andre ord; jeg storkoser meg og har gått rundt med et smil om munnen i hele dag!! :nigo:

Skrevet

Så herlig, høres ut som du har det heeeelt fantastisk!! Og det unner jeg deg så! Vip-dama! :nigo:

Kos deg!!!! :klemmer:

Skrevet

Det har jeg :jepp: Og takk for det! :)

:klem:

Nesa er litt tett og halsen sår, tror jeg har hatt litt feber og.

Men, nesespray og doc ordner alt! Ingenting kan stoppe meg de dagene her :ler:

Men nå,frokost :hjerte:

Skrevet (endret)

heeeelsinki_zps738a6079.jpg

Bildet er det jeg som har tatt, så ikke ta det!

Tenkte jeg skulle skrive om turen min, en "liten" oppsummering, om folk er interesserte!

For å si det slik, tror ingen tenkte at jeg kom til å komme hjem med de historiene her i kofferten......

Jeg forventa virkelig ikke at ting som skjedde, kom til å skje.... :ler:

Først og fremst, jeg hadde det helt fantastisk i Helsinki! :hjerte:

Det var så godt å komme seg bort, jeg kjente at jeg virkelig trengte det! Jeg har ikke vært så glad, hatt det så bra eller vært så full av energi som de få dagene i Helsinki..

Jeg var klar som et egg om morningen, og selv om klokka ringte 8, så kom jeg meg for opp, ordnet meg og ruslet til frokostsalen. Resten av dagen ble tilbrakt mye ute. Vandra rundt i sentrum, tok bilder, var innom mange butikker, shoppa litt, spiste god mat, gikk meg bort i Eira området og ja..

Jeg slappa rett og slett av, koste meg, nøt tiden som alene og i min egen,flotte verden og brukte virkelig dagene! ;) Den siste kvelden i Helsinki ble brukt til å ta bilder, og fikk noen flotte bilder av en snødekt, mørk by!

helsinki_zps795b2001.jpg

Men så over til det aller beste....!

Det er helt utrolig at alt det her skjedde, da jeg gikk rundt i byen søndagskveld måtte jeg stoppe opp for å le, fordi jeg kom på alt mulig.. Nå og, begynner bare å le for meg selv!

Vel, da jeg kom frem på torsdag sjekket inn på facebook, så alle skulle få med seg hvor jeg var!

Dette fikk også vokalisten i Nerve End med seg, og var sjokkert over at jeg kom helt til Helsinki fra Norge for å komme på konserten! :fnise:

Utpå fredagen fikk jeg melding av han på facebook, da hadde bandet bestemt seg for at jeg skulle få komme inn gratis siden jeg hadde kommet helt dit! Det var utrolig morsomt å komme på Bäkkäri og si "I'm on the list" :nigo:

Da lørdagen kom, tenkte jeg at jeg skulle på konsert, se Nerve End, Oddland og Embreach, ta et par drinker og kanskje få sjansen til å snakke med gutta i Nerve End.. Vel, det som skjedde var virkelig mye mer, og mye bedre enn hva jeg hadde forventa!

Da jeg kom opp dit konsertene var, kjøpte jeg meg en øl og satte meg, så kom vokalisten i Nerve End, J, han stoppet opp da han så meg, ga meg en klem og sa det var hyggelig å se meg og at vi kunne prate mer etter konserten! Hihih :strix:

Konserten begynte like etterpå, og det var så moro å se dem live!

Fantastiske, flinke, morsomme og energifulle gutter! Og mot slutten av konserten hørte jeg "englanti", som betyr engelsk, han sa altså at han skulle prate litt engelsk, og da kom det... :hjerte:

"THIS GIRL *peke på* came all the way from fucking Norway to see our show!!

I checked it on google, and it's thousands km away! So, this is for you!"

Da J sa det og pekte på meg, snudde folk seg og så på meg og begynte å klappe for meg! Herlighet så flau jeg ble! Jeg rødma nok på grunn av at J dedikerte en sang til meg, men da alle begynte å klappe og "woooh!", rødma jeg enda mer! Gud så rørt jeg ble! Så da gjorde jeg slik, :takke::ler:

Og så spilte de "Venom Willow" :hjerte:

(Han hadde sjekka hjembyen min altså, og ikke bare Norge generelt, haha)

Like etter konserten kom jeg i snakk med ei venninne av J, fikk også treffe søsteren hennes, og så kom jammen J bort til oss, og jeg ble stående og prate med han en god stund. For å si det sånn, så var jeg med han resten av natta! :fnise:

Vi og noen til satt sammen, skravla og drakk, Og jeg må si, J er en utrolig hyggelig, snill og morsom fyr! Så lett å snakke med, og så koselig å prate med. Og alle han var med, de andre som satt med oss, alle var så koselige mot meg! Jeg fikk til og med øl av J, og vi så litt på det ene bandet sammen og da fikk jeg øl glasset hans, så vi delte et glass og! huhuuu :nigo:

Da bäkkäri stengte kl.4, var det allerede bestemt at jeg skulle bli med på afterparty!

Så vi slang på oss jakkene våre og nesten som en liten parade vandra vi fra utestedet og mot en leilighet i sentrum, jeg mener gitaristen i enten Oddland eller Embreach bodde der.

Jeg gikk sammen med J, og på vei dit sa han at jeg kunne jo ha vært ei svær, fæl og/eller gal dame,

"But you're really a nice person!"

etterfulgt av den søte latteren hans.

Rett før vi dro fra bäkkäri kom L, gitaristen i Nerve End, bort til meg og J, og vi sto der og snakket en del om det aller meste. Da vi kom til den leiligheta satt jeg egentlig å snakket med L hele tiden, han var utrolig hyggelig å snakke med, og han var så interessant og interessert! Spurte meg om masse, oppmuntra meg når det gjelder musikk og synging. Og han var så morsom, for han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde kommet helt til Helsinki, og kunne ikke skjønne hvorfor jeg likte meg så godt der osv.

"But.. heh.. But why?"

Det ble jeg spurt om mange ganger, ingen kunne skjønne hvorfor jeg kom dit, hvorfor jeg er så glad i Helsinki osv. Men, alle satte så pris på det, syntes det var bra at jeg kom bare for å se Nerve End, og som Lauri sa om at jeg dro så langt;

"You're brave!"

En annen kar jeg snakka med sa til meg;

"I came from Turku,

and I thought that was a long way"

(Turku er rundt 2t unna Helsinki)

Nerve End satte tydeligvis pris på at jeg kom, og folk hadde visst fått det med seg, for da jeg introduserte meg for flere hadde de hørt om meg!

Som da jeg introduserte meg for han vi endte opp hos,

"Oh, you're the one from Norway?

I've heard so much about you!"

Hva skal man si... Rødme og fnise funker fint!

Det var festlig å fortelle hvor jeg var fra, for alle lurte og jeg måtte gjøre mitt beste med å forklare hvor i Norge byen min ligger. Men ingen skjønte hva stedet het, ærlig talt, med tanke på alle de rare stedsnavnene de har, så burde ikke navnet på byen min være ille å skjønne! :ler:

Så, over til det noe av det aller beste.....

J skulle absolutt ha meg med inn i badstua..

"I don't wanna push you or anything, but you should go into the sauna.

I can go first if you want, and you can have a towel around you"

Så i 8 tiden søndagsmorgen tok jeg meg en dusj og befant meg plutselig i en sauna, i en tilfeldig leilighet midt i Helsinki, sammen med en kliss naken J.. :fnise: Jeg tror ikke L hadde tenkt til å sitte i badstua, men da J lukka døra til garderoben, noe han gjorde helt naken mens han skreik, så kikka jeg på L og smilte mens jeg dro av meg genseren... Og etter hvert kom han luskende inn i badstua, kliss naken han og! :lur:

Hva er det med de finnene og nakenhet! Jeg fikk høre at det var jeg som var rar der, som satt med håndkle rundt meg, og bare så det er sagt, så fikk jeg J sitt håndkle :sjenert:

Så da satt vi der da, ei norsk jente med et lite håndkle rundt seg mellom to nakne finner jeg ikke akkurat trodde jeg kom til å ende opp i saunaen med! Men det var skikkelig koselig altså, satt der og skravla, og de sa flere ganger at de satte så pris på at jeg kom helt fra Norge for å se dem, J så på meg med et så alvorlig blikk og det virka som han nesten ikke fikk sagt noe. Det føltes så utrolig godt å bli satt så pris på, og høre slik!

"That's the power of music!"

- sa J da, noe som er så sant!

Etter en stund satt bare L og jeg igjen, og han fortsatte å spørre meg om meg, og vi prata om løst og fast. Men så ble det til slutt nok for finnen og, jeg strauk jo omtrent med inni der!

Og han gikk for å dusje, men jeg gadd da vel ikke sitte der alene, så jeg gikk jeg og.

Det var to dusjer der, men med bare en oransje, gjennomsiktig plastikkplate i mellom... Men jeg hadde da allerede sett hele mannen, så tenkte at det ikke gjorde noe at jeg også dusja samtidig :fnise:

"Oh god, it's 8:40"

"8:40!!?"

"Yeah... haha"

Fikk på oss klærne igjen og satte oss i stua, da reiste J seg, satte på en sang, stilte seg opp foran oss (var igjen meg, L, J, han vi var hos og to jenter).. Han sto foran oss midt på gulvet og med ryggen til, med bare et håndkle rundt seg.. Så vrikka han på rumpa, dro av seg håndkle, hoppa rundt og begynte å danse! Herregud å jeg lo! Han rulla rundt på gulvet og dreiv på, er det mulig :ler:

"THIS is Finland!"

- J

Etter hvert fikk også han på seg klærne igjen, og det ble til at vi alle skulle dra, og da var klokka over 9 på morningen... Først fant vi ut at vi alle skulle dra til hotellet mitt for å spise frokost, men på vei dit ble det andre planer og vi alle delte oss. Da jeg skulle si hadet til J, kyssa han knyttneven sin og tok den mot meg, som når man skal ta brofist, merkelig greie han har, og han skulle absolutt ha meg til å gjøre det og!

"But why?"

"First you won't go naked into the sauna,

and NOW THIS!!"

*Kysse knyttneven og ta hånda stolt mot han*

Vel, vi splitta ikke helt lag. For L og jeg endte opp på mc'rn sammen. Fikk litt tid alene hvor vi skravla enda mer i sammen! Han måtte dra hjem igjen i 10 tida, så jeg holdt han med selskap til da. Det var koselig! Da han ble henta fikk jeg en god klem, og han tok hendene mine og sa bl.a at jeg måtte komme til Joensuu, hvor de er fra/bor :)

Tror jeg ble litt forelska borti der jeg.... :sjenert:

Endret av Minttu
Skrevet

Wow! Det var turen sin det! :nigo::hoppendeglad:

Men... hvem av dem ble du litt forelska i..? Eller mente du begge/hele opplevelsen? :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:tommelopp:

Høres ut som du har hatt en kjempefin tur! :nigo:

Skrevet (endret)

Wow! Det var turen sin det! :nigo::hoppendeglad:

Men... hvem av dem ble du litt forelska i..? Eller mente du begge/hele opplevelsen? :fnise:

Sånn begge deler :fnise:

Åh, de var jo så herlig de gutta! Så kjekke, fine, snille, morsomme, interessante..

Jeg vil ha en kjæreste som er sånn som de :sukk:

Får liksom ikke sagt det nok :ler: De var så snille mot meg!

Og forsikra seg om at jeg hadde det bra, at jeg ikke kjeda meg, J spurte til og med om det gikk bra at han satte seg 1m unna et par min. for å snakke med noen andre..

Selvfølgelig går da det bra :ler:

:hoppendeglad: WOW!!!

Ja det kan man si :fnise:

:tommelopp:

Høres ut som du har hatt en kjempefin tur! :nigo:

Helt fantastisk! :jepp::nigo:

Det ble plutselig enda litt mer morsommere å se på bl.a den her :ler:

(Såe, L er han med dreads og briller, J han andre, med det fiiine lange håret :fnise:

Og han på slutten er bassisten ;))

Endret av Minttu
Skrevet

Det er så moro at omtrent alt av energi bare, *poff*.

Jeg sover til 10-11 tida, bruker evigheter på å dusje og ordne frokost, og så bare sitter jeg her.. :sjenert:

Orker ingenting, vil ingenting. Og det er kjedelig å tenke på at det er ingenting å finne på, ikke noe som frister. Det er liksom ikke bare å gå ut av døra, vandre rundt i en by og kjøpe en kakao om man vil.

Eller sette seg på en kafe og spise foccacia med mango-kylling, salat og fersk ananas.... :sikle:

I tillegg har det vært sol og fint siden jeg kom hjem, men jeg kunne ikke brydd meg mindre :sjenert:

Så tenkte jeg at om det er fint vær imorgen og kan jeg ta en joggetur i skogen, men så tenkte jeg at jeg skal vel på zumba, så da gidder jeg jo ikke det. Men nå vet jeg ikke om jeg orker zumba.

På lørdag er det jammen konsert igjen, blir moro! Men orker ikke tenke på det, usj, dra inn til stygge Oslo og henge der. Så er det faen meg konsert igjen om to uker :ler: Og av alle personer, skal jeg ha med meg eksen min.. :ler:

Det er kjedelig at det føles ut som om jeg ikke, hva skal jeg si, lever for så mye nå.

Hverdagene kommer og går, men jeg venter liksom bare på å komme meg bort igjen, få fine og spennende dager igjen.. Det er litt kjedelig.

Men. Jeg prøver å få livet til å gå fremover, prøver å holde meg oppe, dra meg selv fremover. Finne ting som hjelper meg på vei.

Motivasjon, inspirasjon, håp. Det er vel der mye ligger.

Jeg malte korktavla mi på tirsdag! Så nå har jeg hengt opp noen bilder som skal motivere og inspirere!

Og fra mars er det bare å gi jernet!

Det må jo være lov å prøve? Enda en gang til.

ebdc18b5-18d9-45d2-8f72-227638644890_zps1fa9b9d4.jpg

Havner jeg i en sauna igjen til sommeren, har jeg ikke lyst til å sitte der og være like ukomfortabel som nå. Selv om jeg var overraskende komfortabel.

3e765aff-3389-4734-8081-adc438da2c2b_zpsffc52d37.jpg

:ler:

For ikke å nevne fremtiden. Hva alt det her får meg til å tenke på.

Er det noe jeg ikke liker at popper opp i hodet mitt, men som blir et tema jeg kommer nærmere og nærmere og etter hvert må ta stilling til, så er det fremtiden.

Jeg bare venter på at skolen skal bli ferdig. Men hva skal jeg gjøre så?

Ja, jeg blir snart førskolelærer. Men jeg nå vil jeg ikke jobbe i barnehage. Ikke med engang.

Orker virkelig ikke tanken på å bli ferdig på skolen for så å få jobb i en eller annen barnehage her i området, og så går livet bare sin vanlige, kjedelige vei.

Det er kjedelig å aldri vite. Jeg har alltid vært den som aldri vet hva man vil. Ikke at det er lett for mange, men mange har noe som driver en, noen er virkelig interessert i noe og de vet med hjerte og sjel at det er det de vil jobbe med, det de vil drive med og slik de vil leve livet sitt.

Jeg har aldri hatt det sånn.

Så det er litt sånn..

Skal jeg bare bli ferdig og finne en jobb her? Prøve å deretter flytte hjemmefra, i en stusselig leie-leilighet siden yngre ikke har noe valg omtrent i dagens samfunn..

Skal jeg bare slå meg til ro her, få jobb, finne mann og få barn? Sånn som alle tror og forventer.

Tro meg, jeg vil jo det selv. Men det haster ikke, samtidig som det gjør det.

Skal jeg flytte til Finland? Tør jeg det? Kommer jeg til å like det?

Og hva skal jeg gjøre der? Hva skal jeg jobbe med der?

Altså, hallo, sannsynligheten for at jeg en dag faller for en finne er vel stor...?

For ikke å nevne at, jeg faller stadig for disse rocke folka jo... Kjedelig.

Så hva om jeg finner en finne da? Finne en Finne. høhø.

Tenk om jeg flytter dit, finner en mann, får barn osv i Finland.

Akkurat nå er jo det det jeg har mest lyst til..

Og så kan man jo tenke på; men hva da?

Og hva med å da bo så langt borte fra min familie? Barnets familie, besteforeldre. Jeg har ingen av mine til å hjelpe meg, til å være barnevakt f.eks. Ingen av mine til å være rundt meg.

Ikke at jeg egentlig har det nå heller, føles det som, men de er jo her, de er alltid her og ikke så langt unna. Og hva med mamma? Tenk å bo så langt unna mamma. Og hun gidder vel ikke ta turen til Finland hele tiden!

Men, jeg vil gjerne flytte dit. Jeg vil. Jeg må! I det minste for et år, eller to. Eller mer! ;)

Er det noe rart man blir tullete? Eller deprimert for den saks skyld når man tenker på alt mulig slik her.

På en side vil jeg bare la alt gå sin gang, la ting bare skje, se hva som dukker opp, hva som skjer.

Men samtidig så tenker jeg, det er snart bare et år til jeg er ferdig på skolen, da er jeg 24 år, hva skal jeg gjøre så? Jeg kan ikke bare sitte her uten noen ting, ingen skole, arbeidsløs, fortsatt bo hjemme.

Det er ikke livet jeg vil ha. Derfor må jeg være litt forberedt, ha noen drømmer og planer ;)

paringloijpdtrsedtgyuijokpl_zps9d50a30d.jpg

Og som Negative synger...

Now I've had enough, I've had enough, I've had enough

Need a brand new start

I've had enough it'll never be too late

Dagens tanker

:ler:

Skrevet (endret)

Jeg er verdens kjedeligste :sjenert:

Det skal mye til for at jeg dropper en konsert, men akkurat i kveld, i kveld blir jeg hjemme..

Endret av Minttu
Skrevet

inspirasjoninterioslashr_zps197ece14.jpg

Fordi jeg elsker å få inspirasjon, og elsker interiør!

Og da selvfølgelig er glad i å få kombinert det! :ler:

Jeg har så utrolig mange interiørbilder på dataen, av hus innvendig og utvendig,

av dekorasjoner og ideer.

Og derfor fikk jeg så lyst til å bare lage et lite bilde, som sier litt om hva jeg liker og som kan gi litt inspirasjon ^_^

For i kveld har jeg igjen sittet her og sett på leiligheter og hus i Finland, fordi jeg vet jeg fort får litt inspirasjon og fordi jeg er sånn som synes det er artig å se på hus.

Og fordi jeg gjerne vil flytte til Finland en dag og liker å se hvordan det er der og hva som finnes

:fnise:

Nå er ikke alle de bildene her funnet i kveld, de fleste her er funnet på blogger tidligere.

Jeg har altfor mange interiør bilder, så ikke se bort ifra at det kommer mer!

Plutselig dukker det opp ett innlegg fullt av mat og! ;)

Inspirasjon og ideer er jo så fint å få!

:hoppendeglad:

Skrevet

Leste det opprinnelige innlegget ditt i går, og skjønner at du gjorde som du gjorde. Du hadde jo nettopp tidenes konsertopplevelse, så denne kunne vel umulig ha blitt i nærheten av like bra uansett.. ;):kose:

Skrevet (endret)

:klemmer:

Leste det opprinnelige innlegget ditt i går, og skjønner at du gjorde som du gjorde. Du hadde jo nettopp tidenes konsertopplevelse, så denne kunne vel umulig ha blitt i nærheten av like bra uansett.. ;):kose:

Godt å høre :jepp: Jeg begynte å ordne meg og skulle egentlig dra rundt 17:00, men jeg var i tvil hele dagen og da klokka var 17 sto jeg her i genser og strømpebukse, da tenkte jeg bare at siden jeg er sånn her og enda ikke har orka hatt på meg klær engang eller pakka helt ferdig, da vil jeg virkelig ikke, så da dro jeg ikke :) Men jeg storkoste meg lell, og som broren min sa "du har jo konsert på rommet ditt hver dag da" :ler: Så jeg satt her, hørte på musikk og sang som bare det, bl.a

Kjente jeg ble litt lettere da jeg bestemte meg for å ikke dra. Man kan alltids dra på konserter, og det her var ikke et band jeg liker suuuper mye liksom, og jeg kan alltids se de senere, så sånn sett var det ikke store tapet.

Og siden jeg ikke har igjen all verden med penger, sparer jeg 500-lappen fra bestemor til søndag om to uker, for da blir det konsert! ;) Men da får man tatt toget hjem igjen og ;)

Og ja, det skal en del til for å toppe forrige helg :ler:

Jeg har vært på mange bra konserter, og har mange i vente, men det skal en del til for å toppe konserten forrige lørdag og spesielt det som skjedde rett etter konserten og utover! :ler:

:vinke:

Håper du har ei fin helg :klem:

Jeg har hatt det kjempefint, til tross for andre planer! :jepp:

Idag tok jeg meg en tur ut og, så fint vær her! :) Var godt å bare rusle litt rundt her og få litt frisk luft. Prøvde å ta en del bilder av noen istapper, men fader, omtrent ingen ble bra :ler:

Men fikk da noen ekstra bra som jeg satte sammen, så det ligger på facebook om noen vil se ;)

Endret av Minttu
Skrevet

Har nå bestilt Amorphis og Finntroll sine kommende album! :strix:

Så i løpet av mars/april får jeg en pakke fra Joensuu og en fra et eller annet sted i Finland :ler:

Eller tre pakker, siden den singelen jeg kjøpte blir gitt ut 1.3 mens albumet til Amorphis blir gitt ut 19.4.. hm. Samme det, så lenge jeg får det! ;)

I tillegg mener jeg at jeg forhåndsbestilte et Sims 3 spill som kommer i mars og, så da blir det enda ei pakke!

Jeg liker pakker! Spesielt nye album :strix:

Og for å gjøre mars/april enda litt bedre, så er det jo 69 Eyes konsert 10 mars, og bursdagen min i april. Ikke at sistnevnte er like mye å se frem til men... :fnise:

Amorphis tingene jeg bestilte blir sendt via Mad Supply i Joensuu, og jeg var inne på siden dems nå og kikka litt, fant ut at de har mer enn bare band ting, blant annet denne finefine kjolen!

Jeg har så lyst på sånn kjole! Må kjøpe meg slik en gang... :)

Skrevet

Har sett mange slike kule kjoler på ebay :lur:

Skrevet

Har sett mange slike kule kjoler på ebay :lur:

Jeg og :jepp: Må kjøpe meg en en eller annen gang, hadde vært artig å hatt en slik kjole, de er jo så 50's og søte :) Jeg går aldri kjole, bortsett fra bunad vet jeg at jeg har hatt på meg kjole tre ganger siden 2006 tror jeg (2xbryllup og 1xskoleavslutning), men brukte vel ikke noe kjole før det heller, så siden jeg var lita kanskje.. Men tenk å sprade rundt i en slik en! Må jo bare bli glad da! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...