Spatula Skrevet 15. august 2012 #241 Del Skrevet 15. august 2012 Nå har du jo ingenting å tape også, for å si det slik siden bruddet allerede er et faktum. Ikke hold igjen under praten, la det stå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. august 2012 Forfatter #242 Del Skrevet 15. august 2012 Det er jammen sant, og det skal jeg ikke gjøre! Nå skal han få høre det Jeg er så glad for at jeg har dere og den boka her, så jeg får delt dette med noen! Og jeg krever ikke mye respons, men jeg er kjempeglad for alle svar, råd og støtte jeg har fått. Det må dere vite Utenom dere er det bare de 3 damene jeg var ute og spiste middag med igår som vet noe! De er de eneste jeg har sittet ned og pratet med om det her.. Og det var ikke vondt kan man si. Til alle andre har jeg enten ikke sagt noe eller svart kort at, sånn går det når man ikke klarer kommunisere osv.. Det er jo det og men. Det er svært få personer jeg føler jeg kan betro meg helt til, egentlig ingen føler jeg.. Ikke sånn absolutt helt, jeg tømmer meg aldri følelsesmessig kan man si. Ikke at man akkurat trenger det men Jaja, det gjør ikke meg noe så da Men som sagt, glad for at jeg kan skrive ned alt her! Samme hva det gjelder, det her er liksom min plass, og mitt kaotiske hode Og utenom dere er det ingen andre nære og gudskjelov ingen familie som kan lese det her. Er en grunn til at jeg deler så lite på facebook og, for det første har jo ikke alle noe med alt som skjer i livet mitt, men også fordi hele familien og slik er jo der! Skriver jeg no så byner mamma da vet dere, "skriv detta etter a ,mener med detta a.." en ting som er gørt med å bo hjemme, blir jo stilt spørsmål om alt! Gaah. Jeg vil gjerne like å bo hjemme, vil jo ikke at det skal være fælt å bo hos mamman min.. Men det er slitsomt nå altså..Men men. Ai ai som skravla gikk a gitt Igjen,takk for alt,so far Og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. august 2012 #243 Del Skrevet 16. august 2012 Det er slitsomt å bo hjemme, jeg forstår deg så utrolig godt - jeg har store problemer med å være en helg hos mine foreldre Er mant vant til og ta hensyn til seg selv, blir det litt rart og skulle ta hensyn til flere og få spørsmål ved alt man gjør igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. august 2012 Forfatter #244 Del Skrevet 16. august 2012 Usj ja Mamma skjønner det da,hun sa istad at det er rart å måtte bo hjemme igjen etter å ha bodd 1 år med kjære,og før det var jeg jo masse hos han så jeg bodde jo nesten hos han da og.. "Da får du bare jobbe da,så du kan bo for deg selv", lettere sagt enn gjort Men jeg får se hvordan det blir,se om jeg finner no billig leilighet og/eller jobb etter hvert.. Men, kjære sendte mld istad om at det kan hende han skal være med søskenbarnet sitt lørdagskveld, men at jeg kan komme til han i 16-17 tida på lørdag så vi kan snakke sammen og spise middag sammen Så får vi se åssen det går Men da skal vi hvert fall møtes, og det er bra. Så da tenker jeg at jeg skal være flink og dra på trening før jeg drar til han. I tillegg er det no badeand løp i elva gjennom byen, så jeg må få med meg det om jeg finner ut når på dagen det er 750 badeender skal slippes ut, det må jo bare se festlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2012 #245 Del Skrevet 16. august 2012 Du kunne ikke tenke deg å bo på hybel i studiebyen din, da? Badeandløpet blir sikkert artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. august 2012 Forfatter #246 Del Skrevet 16. august 2012 Nei, det kan jeg virkelig ikke tenke meg.. Ikke trives jeg der, og i tillegg blir jeg da helt alene. Og det har jeg nok ikke godt av Nei, jeg vil bo her og er villig til å pendle selv om det blir kjett! Haha ja, jeg må prøve å få med meg det, så jeg får tatt noen bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. august 2012 Forfatter #247 Del Skrevet 17. august 2012 2 mnd til konsert! Herlig å ha noe å se frem til! Herregud som jeg gleder meg, det blir en herlig metal kveld! Idag har jeg kost meg! :happy: Jeg og ei til som jeg tidligere har jobba med, skulle egentlig på besøk til barnehagen vi har jobba i, men så fikk vi mld om at det var lite barn og at de to voksne vi helst ville møte skulle avspassere! Så da tok vi med oss hun ene som avspaserte og dro på kafé :happy: Jeg har aldri spist der før, og ble slettes ikke skuffet av cæsarsalaten og skogsbærsmoothien! nam! Salaten var så god, med saftig kyllingfilét og varmt, sprøtt hvitløksbrød. Etter en koselig lunsj og masse skravling, gikk turen til treningssenteret. Hun som hadde hentet meg hjemme kjørte meg helt til døra til treningssenteret Jeg sa jeg kunne gå for det slettes ikke lang vei, men nei, hun skulle sammen veien så hun skulle kjøre meg Ah, idag var jeg flink syntes jeg! Gikk rundt en halvtime på tredemølla, så tok jeg 2 apparater på arma - den ene 2 ganger. Ene ble 15kg 15x2, andre 11kg 11x3 x 2. Så innerlår 31kg 12x3 og ytterlår samme kg og repetisjon. Deretter sånn benpress, eller hva det heter.. 70kg 12x3. Ble så sliten at jeg skalv litt da jeg var ferdig, da jeg tøyde ut rista låra mine Etter trening ble jeg med lillebror og stefar til ei venninne av mamma så bror min fikk klippa seg. Og nå sitter jeg her! Idag fortalte kjære meg at HIM skal spille på Helldone! Helldone er altså konsert på nyttårsaften (og muligens +et par dager til) i Helsinki. HIM er bandet som "arrangerer" det, så de spiller + noen fler band. Det var ikke i fjor, men i år blir det altså noe.. Og HIM er bandet jeg har to tatoveringer dedikert til, og har vært fan av dem siden 04/05, og aldri fått sett dem live! Herregud tenk om jeg drar dit nå og får se dem live!! De virker så.. Uoppnåelige, Ville Valo (vokalist) virker så.. Han er så spesiell og virker nesten uvirkelig Kommer til å grine den dagen jeg endelig ser han! Ja jeg har regna ut, rundt 5000kr blir det for fly og hotell, da blir det fredag-torsdag. ÅH som jeg vil! Og se så fin han i midten er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2012 #248 Del Skrevet 17. august 2012 Så flink du er som er i gang med trening igjen! Jeg må ta meg sammen noe kraftig nå, altså Og så flott at du har noe morsomt å se fram til. Det er kjempeviktig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. august 2012 Forfatter #249 Del Skrevet 17. august 2012 Vi kan jo trene sammen om du vil, kan jo ta noen timer sammen etter hvert Jeg har planer om å være flink og være med på styrkesirkler, mage/rygg, og jeg må begynne på zumba igjen Jeg har tenkt at det er sikkert lov å prøve å bli kvitt 20kg denne vinteren og.. Men jeg kjenner at nå er jeg mer motivert enn før, så kanskje jeg kan klare det nå.. Ja, må si jeg er glad for det. Er en ting som drar meg fremover i hverdagen! Så det er godt, gleder meg som bare det Takk og lige måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2012 #250 Del Skrevet 18. august 2012 Takk for tilbudet, men jeg er ikke så flink til å trene sammen med andre . Men vi ses sikkert på noen zumbatimer inni mellom God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. august 2012 Forfatter #251 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg vil helst trene alene om jeg driver for meg selv, men skal jeg på timer er det ett fett Da har jeg som regel vært med noen og, så er liksom vandt med det. Men zumba kan det hende det blir litt av ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. august 2012 #252 Del Skrevet 20. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #253 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) PH: Idag var jeg en tur hos mommo, og så i en bok om byen vi bor i, med bilder fra gamledager! Var koselig her da altså, var vel bilder fra midten 1800-tallet og mot midten av 1900, visse steder skulle fortsatt ha vært slik, synd flere bygg er borte.. Endret 20. august 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2012 #254 Del Skrevet 20. august 2012 Hvordan gikk det i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #255 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Har ikke giddi sagt noe om det jeg For, vel, det skjedde jo selvsagt ingenting. Som vanlig. Men det er vel jeg som vil prate, så da må jeg begynne, og jeg må ta opp ting. Han vil vel helst bare gjøre det lett for seg selv, og føler sikkert ikke han har noe å si.. Samme hva han føler for meg, hvordan i alle dager kan du bare bryte et nesten 6 års langt forhold uten å omtrent si noe?! Noe må han vel ha å si, eller noe vil vel han og kanskje vite, eller føler han ikke at jeg fortjener noen svar eller noe...? Jeg ville ikke begynne å prate på det, dra frem alt sårt og kjett på lørdagen.. Fordi vi hadde det hyggelig, og det er jo det jeg vil med han, jeg vil vi skal finne på ting og ha det hyggelig sammen.. Da klarer ikke jeg helt plutselig dra frem alt. Vi så på badeandløpet, deretter gikk vi tilbake til han, etter hvert spiste vi lasagne, så film og div.på tv, og skravla om generelle ting, slekt, slektsforskning osv.. Jeg klarte å få frem litt, men ikke noe spesielt. Tror rett og slett, at om jeg skal klare å få sagt det jeg vil si, prøve å få de svara jeg vil ha, så må jeg bare begynne med engang jeg ser han. Jeg kan ikke treffe han og vi har en hyggelig stund, siden det er det jeg vil ikke sant, jeg klarer liksom ikke ødelegge det da.. Driter i om det blir tøft, jeg fikk tårer i øynene så fort jeg sa litt, og da mamma spurte meg om ting da hun kom å hentet meg.. Men, jeg får bare grine. Han skal hvert fall få inn i hodet sitt hvordan det her er for meg, hvor såret jeg er, hvor lei meg jeg er! Jeg er jo så lei meg, fordi jeg ikke har han lenger.. Det er jo så sårt! Det er ikke lett å gå fra å ha et normalt forhold, kunne klemme og kysse han, holde rundt han når jeg ville.. Til så å ikke kunne ta på han nesten.. Jeg sto bak han da han lagde mat, ville bare ta armene rundt han og klemme han Æsj.. Jeg må nok bare ta meg en tur til han en dag, og tømme sjela med engang jeg kommer inn døra.. For ut må det, ut må alt jeg holder inni meg.. The 69 Eyes kommer med nytt album snart, og sangen de har gitt ut er så fin.. Men, jeg hørte på den rett etter bruddet og klarer ikke like den helt.. "Hopefully you'll get what you wanted, and hopefully you'll get what you need.. When something is broken, left wide open, don't say you need me, it's too late I cannot stay." Bortsett fra slutten litt da, jeg er slettes ikke borte... Og, jeg håper jo selvsagt ikke at han får det han vil eller trenger, ikke når det gjelder det motsatte kjønn... Ikke før om meget, meget, meeeget lenge i så fall.. Samme hva som skjer, dere kan banne på at han skal få angre! Jeg skal virkelig vise dummingen hva han går glipp av, og hva han har kasta bort! Rene diamanten.. Plukker han opp noe nå, er det småstein. Og det, skal han få se. Så med andre ord, jeg prøvde jo virkelig å gjøre meg fin på lørdag.. Utringa topp og bra kløft, og leppestift.. Og høyt og fint hår.. Endret 20. august 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2012 #256 Del Skrevet 20. august 2012 You go girl!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #257 Del Skrevet 20. august 2012 Taaaakk! Det er bare å fortsette å kan trenge det på flere områder Og nå, nå tror jeg virkelig jeg skal få kommet igang med treningen! Hardtrening, og få vekk de kiloene! Jeg veier jo 89kg, og det er grenser for hva mine muskler veier.. Driver å legger litt planer, og har sjekket ut timeplanen til treningssenteret. Er det noe jeg liker med det senteret, så er det at de har så mange timer! Så nå skal jeg prøve å bli flink og være med på mange styrkesirkler-timer, også må jeg begynne å bli med på zumba igjen. Og er det en time jeg skal prøve ut, og forhåpentligvis være med på en del, så er det Mage-Rygg. Ryggen er dårlig og magen ser ut som en svær bolledeig klar for å eltes og deles opp Men ja, angående min kjære dumme mann.. En grunn til at jeg har vært redd for å tidligere prate med han, når det har vært vanskelig i forholdet vårt, er at jeg ikke har turt for jeg har vært redd for at det skal ha gått så langt at han skulle ha gått ifra meg.. Detta var kjei setning men Men ja, nå kan han jo ikke slå opp med meg, så nå er det rett og slett bare å slå til og vrenge sjela! Han får bare bli irritert eller hva han vil, så lenge han ikke vil ha meg helt ut av sitt liv så er jeg fornøyd. Men hallo, en gang må vel vi også klare å diskutere/krangle ordentlig? Takler han ikke det får jeg be han om å være mann for engangs skyld, suck it up og innse hvordan ting har vært, hvordan han har vært, hva han har gjort og prøv å se visse ting fra mitt synspunkt. Jeg har lært for å si det sånn. Neste forhold-Note to self: Kommunikasjon!! Pratpratprat samme hva, si hvordan du ønsker ting, si ifra om du er misfornøyd med noe og ikke bry deg om karen ber deg gi deg eller om han blir sur - føl magefølelsen.. Det sku jeg gjort før! Ta initiativ, til opplevelser, småting man kan finne på i hverdagen, og sex.. Blir du deprimert, drit i - ro deg ned og prøv å bli mer fornøyd litt kjappere. Ikke sitt å vær gørr i 1 uke. Ikke mas eller klag så mye. Gidder'n ikke rydde opp eller vaske opp, nei nei, da får det stå der så kan jeg ta mine egne ting. En stund hvert fall .... Noe som er utrolig irriterende nå, er at jeg prøvde å få kjære til å hjelpe meg med å rydde opp, gjøre det som trengs av husarbeid, så vi var to om det.. Men han gjorde lite.. Men nå vet dere, nå vasker han og er så fornøyd, verste er at han klarte å si det var artigere å gjøre det når man gjorde det for sin egen del!! For en idiot! Men da svarte jeg jammen og, spurte om han trodde jeg vaska osv bare for min egen del, og om det var greit for han å ha det rotete osv da jeg bodde der, ville han ikke gjøre det fint for sin egen del da, da jeg bodde der? Mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2012 #258 Del Skrevet 21. august 2012 Oi... Synes du oppsummerte det ganske godt med det siste ordet der jeg.. Ellers: Stå på, så finner du nok ut av det! Ser at du allerede har begynt å planlegge neste forhold, og det er jo et godt tegn Stå på med treninga også! Jeg mener å ha hørt at vektnedgang handler 75% om kosthold og 25% om trening. Tallene er kanskje litt feil, men det var i hvert fall kostholdet som var det viktigste. Kan være kjekt å ta med seg, hvis vekta står tilnærmet stille selv om du er flink og trener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2012 Forfatter #259 Del Skrevet 21. august 2012 Du synes det ja, kanskje litt enig? Takk Mazzi Haha ja! Jeg må si jeg er overrasket over meg selv.. Jeg har alltid tenkt så bakover, ting som har skjedd kan ligge i bakhodet i evigheter.. Ting som skjedde i '09 kan fortsatt få meg irritert liksom. Men, nå har jeg lært, det er synd man er etterpåklok, men nå skal det sies at jeg virkelig prøvde alt det nevnte og, bare synd jeg ikke prøvde hardt nok og ikke prøvde alt jeg skulle ha gjort. Alt jeg skulle ha gjort for å styrket forholdet vårt, kjære, og styrket meg selv. For engangs skyld klarer jeg liksom å se fremover.. Men, det er alt jeg kan for tiden. Jeg klarer ikke å tenke på alt som har vært, alt som har skjedd, det blir for sårt. Så jeg må vel bare tvinge meg til å tenke fremover, tenke hva jeg nå kan gjøre for å få meg selv bedre, for å evt.gjøre vårt nåværende forhold bedre, for å gjøre fremtidige ting bedre. Og så jeg vet hvordan jeg skal takle ting senere, på en ny måte, og den dagen jeg går inn i et forhold igjen - uansett om det er med kjære eller en annen (det vil i så fall ikke skje før om meget lenge!), men, da vet jeg hvordan jeg helst bør være, hvordan jeg vil mannen skal være, hvordan vi bør gjøre ting og hvordan vi bør takle ting. Det som har gått galt, skal ikke gjenta seg, det kommer jo ikke noe godt ut av det! Når det gjelder meg må jeg nok gi jernet på begge områder, kostholdet mitt er så som så, det er ikke så altfor ille, men jeg burde som regel spise oftere, og til tider bedre. En ting blir på skolen, nå må jeg prøve å bli flink der, må bli flinkere til å ha med meg ting. Så jeg må tenke smart når det gjelder mat til skolen! Og, trening må det bare bli mer av, og hardere. Jeg kan klare å gi mer, så det må jeg gjøre! Takk for at du heier på meg, det trenger jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. august 2012 #260 Del Skrevet 21. august 2012 Nøyer meg med å sende en jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå