Flanør Skrevet 20. mars 2012 #121 Skrevet 20. mars 2012 , syntes det er ganske logisk eg da. Dog kan jo hende det var det hun mente, men eg vet med meg sjøl at eg ikkje er interrisert i en dame som har ambisjoner om å fikse opp biler feks. Det har ikkje eg lyst å ta del i Neivel.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #122 Skrevet 20. mars 2012 Kjemi er kjempeviktig, men kjemi er jo så mye. Jeg ser jeg har blitt tiltrukket av en del menn som har gjort meg litt usikre; at jeg ikke forstår dem helt, at vi ikke kommuniserer på den beste måten. Hvorfor det? Blir det for kjedelig med de som man kan lese for lett? Slik jeg tenker om kjemi nå, så ser jeg etter en mann jeg kan ha skikkelig gode og givende samtaler med, samtidig som atmosfæren er trygg. Og at vi kan le masse av hverandre Sån vil eg og ha det! :D
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. mars 2012 #123 Skrevet 20. mars 2012 (endret) du må ikke si sånn. nå kommer steinar40 inn i tråden og poster 10 sider med at kvinner bare ser etter rikdom Fantastisk bra svar. :D Ser at tråden er lang så antar Steinar40 har pepret den en del allerede. :gjeiper: Jeg ser etter menn som jeg har kjemi med, og som jeg får en god følelse av. De er ofte rolige, har (utad) høy moral (hva vet jeg hva de tenker), friluftsmenn, oppegående og sære. :gjeiper: For meg er stabilitet viktig, og at det er litt tak i dem. At de har sosiale antenner og at de har en bra økonomi. Jeg hater å telle kronestykker og liker å være fri for bekymringer. Endret 20. mars 2012 av Valiumsjunkie 1
Gjest Wrabel Skrevet 20. mars 2012 #124 Skrevet 20. mars 2012 For meg er det veldig viktig at vi har en god kjemi sammen,uten det vil det aldri fungere. Andre ting som er viktig for meg er at han må være sjarmende, og at vi har tillit til hverandre. Alt annet enn dette blir en god bonus.
Mr. Jones Skrevet 20. mars 2012 #125 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har kun to preferanser som nesten må være oppfylt: Hun må være en god porsjon nerdete, samt ha et greit+ utseende. Desverre er det større sjanse å få en meteor i taket enn å finne henne 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. mars 2012 #126 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har kun to preferanser som nesten må være oppfylt: Hun må være en god porsjon nerdete, samt ha et greit+ utseende. Desverre er det større sjanse å få en meteor i taket enn å finne henne Hva legger du i nerdete?
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #127 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har kun to preferanser som nesten må være oppfylt: Hun må være en god porsjon nerdete, samt ha et greit+ utseende. Desverre er det større sjanse å få en meteor i taket enn å finne henne Du finner de i student miljøet , har iallefall sett noen xD
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #128 Skrevet 20. mars 2012 Hvorfor det? Blir det for kjedelig med de som man kan lese for lett? Vet ikke - kanskje fordi det gir gjenklang fra ting jeg har vokst opp med, enda så negativt det kan være. Har også hatt en tendens til å falle for menn jeg vet jeg ikke kan/vil få, fordi jeg har vært redd for å binde meg. Men har nå et ni år langt forhold bak meg og har forhåpentligvis blitt litt klokere. Mulig jeg har trengt den utfordringen å bryne meg på noen slike, jeg har noen svake sider jeg har fått opp i lyset og jobbet med. Jeg liker godt å kunne lese folk altså, og er ikke særlig god på å tolke vage signaler, tror jeg. Flere av de jeg liker best nå for tiden forstår jeg meg mye bedre på, og liker godt. Er heller ikke slik at de trygge er for kjedelige eller at snill er noe negativt (eksene mine har også vært snille, langt på vei).
Mr. Jones Skrevet 20. mars 2012 #129 Skrevet 20. mars 2012 Hva legger du i nerdete? Setter kjempestor pris på om hun har fantasi, og ikke er helt A4-standard jente. At hun f.eks. interesserer seg for historie/vitenskap, data-/tvspill, fantasy (filmer, bøker o.l.), hører på noe annet enn Lady Gaga (gjerne noe sært), glad i språk, reise og andre kulturer. Kanskje hun til og med liker cosplay o.l. (Dette er bare eksempler dog.) Jeg hadde neppe passet med ei som har helgefyll som høydepunkt i hverdagen, for å sette det litt på spissen.
Kosemose Skrevet 20. mars 2012 #130 Skrevet 20. mars 2012 Sett bortifra kjemi, hva er avgjørende for at dere blir interesert i en person, og ser på denne som en potensiell partner? Utseende? Interesser? Ambisjoner? Annet? For meg er det kun forelskelsen som er avgjørende. Så regner jeg med at fornuft og erfaring sitter godt plantet i underbevisstheten og luker vekk de som av ulike grunner ikke er bra for meg. Noe som fungerer bra,i motsetning til da jeg var yngre. NOen fordeler er det med å bli eldre 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #131 Skrevet 20. mars 2012 Setter kjempestor pris på om hun har fantasi, og ikke er helt A4-standard jente. At hun f.eks. interesserer seg for historie/vitenskap, data-/tvspill, fantasy (filmer, bøker o.l.), hører på noe annet enn Lady Gaga (gjerne noe sært), glad i språk, reise og andre kulturer. Kanskje hun til og med liker cosplay o.l. (Dette er bare eksempler dog.) Jeg hadde neppe passet med ei som har helgefyll som høydepunkt i hverdagen, for å sette det litt på spissen. Det finnes jo ganske mange sånne jenter da Kanskje ikke som oppfyller ALLE kriteriene, men en del av dem. Jeg har hengt i flere miljøer hvor de fleste jentene har noen slike interesser. Tror kanskje du må se etter jenter med høyere utdanning, gjerne innen realfag eller estetiske fag.
Gjest Anna.S Skrevet 20. mars 2012 #132 Skrevet 20. mars 2012 Godt humør, sporty, nogenlunde samme verdier og fremtidsønsker som meg. Når det kommer til utseende skal jeg ikke nekte for at et visst "minimum" må være til stede, men jeg har oppdaget at menn jeg ikke tenkte var helt "min smak" ved første øyekast har blitt veldig fine hvis jeg har blitt interessert. Motsatt har de jeg ikke har likt like godt blitt styggere ... Signerer denne jeg..!
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. mars 2012 #133 Skrevet 20. mars 2012 Setter kjempestor pris på om hun har fantasi, og ikke er helt A4-standard jente. At hun f.eks. interesserer seg for historie/vitenskap, data-/tvspill, fantasy (filmer, bøker o.l.), hører på noe annet enn Lady Gaga (gjerne noe sært), glad i språk, reise og andre kulturer. Kanskje hun til og med liker cosplay o.l. (Dette er bare eksempler dog.) Jeg hadde neppe passet med ei som har helgefyll som høydepunkt i hverdagen, for å sette det litt på spissen. Er ikke det veldig mange slike jenter der ute, da? Mange av dem på HF-fakultetet! Der kreler det av "I listen to music that doesn't even exist yet"- jenter. ALLE jenter liker å reise, og å utforske andre kulturer? Synes du beskriver den jevne jenten, minus det med PC/TV-spill, men det er ganske mange jenter som har begynt med det de senere årene. Lulz. :-) 1
Ramona Skrevet 20. mars 2012 #134 Skrevet 20. mars 2012 hva er det med menn og denne besettelsen av musikk? Alltid lurt på.
Flanør Skrevet 20. mars 2012 #135 Skrevet 20. mars 2012 Er ikke det veldig mange slike jenter der ute, da? Mange av dem på HF-fakultetet! Der kreler det av "I listen to music that doesn't even exist yet"- jenter. ALLE jenter liker å reise, og å utforske andre kulturer? Synes du beskriver den jevne jenten, minus det med PC/TV-spill, men det er ganske mange jenter som har begynt med det de senere årene. Lulz. :-) Det korrekte er vel at "my brother/ex-boyfriend listens to music that doesn´t exist yet, and then I inherit the cd".
Externa Skrevet 20. mars 2012 #136 Skrevet 20. mars 2012 Mitt eneste krav er at han kan svømme uten baderinger! Nei, altså. Det er ett kjempe pluss hvis jeg kunne funnet en gutt som kunne ha tatt med meg ut for å oppleve nye ting og gjort kunne holdt følge med meg. Hver eneste gutt jeg har falt for er gutter som er litt annerledes enn alle andre. Elsker å sitte i armkroken mens jeg ser at noen spiller spill på ulike konsoller og gutter som prøver å lære meg opp i IKT og samtidig har ett bra sosialt liv. Selv er jeg rimelig "vilter" av meg, og jeg er glad i å dra på nye plasser og oppleve nye ting. En gutt som kunne ha sunget Hotel California sammen med meg, men samtidig kunne ha danset Macarena til Skrillex. Hvis han hadde latt meg ligget i fanget hans mens leser en bok fra Jo Nesbø, ertet meg for den jeg er og kunne satt pris på mine nerdete øyeblikk. Det viktigste er at han kan svømme uten baderinger da. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #137 Skrevet 20. mars 2012 Det korrekte er vel at "my brother/ex-boyfriend listens to music that doesn´t exist yet, and then I inherit the cd". Hva i alle dager er det med mannfolk som tror at damer ikke klarer å finne frem til musikk selv..? 4
Gjest Maruwan Skrevet 20. mars 2012 #138 Skrevet 20. mars 2012 Hva i alle dager er det med mannfolk som tror at damer ikke klarer å finne frem til musikk selv..? Hadde det vært for 10 år siden skulle jeg ha ment det samme, men i dag har dere jo MP3-formatet, som er mye enklere å håndtere enn CD'er. En trenger ikke å ta noe ut eller inn av apparatet, og selve musikkformatet kan heller ikke brukes til glassbrikker og andre husholdningsgjenstander. Når det er sagt så syns jeg synd på de kvinnene som levde i LP'ens dager, eller enda værre: gramofonen.
Sykepl.student Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #139 Skrevet 21. mars 2012 Veldig enig med *Melis*. Ellers vil jeg også kommentere angående ambisjonsnivå, dette er nemlig noe jeg også ser etter. Men i mine øyne er ikke ambisjoner ensbetydende med at han skal ha statusjobb og mye penger. Det viktigste er at han har mål i livet, som han jobber etter, og som gir livet mening. Jeg ser for meg en person uten ambisjoner som en veldig kjedelig person, gjerne en som klager over at alt er kjedelig, og helst sitter planta i sofaen og glaner på tv eller spill. Ambisjoner innebærer ikke nødvendigvis jobb, det kan også være hobbyer, f.eks. at man holder på med en idrett man liker, og som man ønsker å videreutvikle. At man er engasjert i noe, og har ting å fylle livet med. veldig enig med deg. bra svar
Skyld Skrevet 22. mars 2012 #140 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg kan vel kalles kresen Her er noen krav en mann/kvinne må fylle: (tilfeldig rekkefølge) - Være interessert i PC-spill. Jeg bruker mye tid på det selv, og finner det greiest at han/hun matcher eller overgår min spilletid. Liker det meste av spill, men er ikke begeistra for spill ala GTA, bil spill etc - Holde seg trent, men ikke bola - Helst over 1.9m om mann, over 1.6m om kvinne - Utseende på 5 eller oppover (fra 1-10) - God i senga - Matcher min humor - Klarer å forsørge seg selv, ikke en kredittkort misbruker. Null gambling - Dugelig musikksmak, og om han/hun hører på musikk jeg ikke liker (rap, hip-hop, poppis) så bruker han/hun headphones. Trekker mye ned dog - Ikke narko utover hasj, og da i moderate mengder - Kan ikke røyke fast eller snuse - Ikke en helgefylla person - Trofast - Ingen barn fra tidligere forhold - Må like katter - Android over Mac - Ikke masete el sytete person skrivefeil >.< Endret 22. mars 2012 av Skyld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå