Genesis Skrevet 22. mars 2012 #141 Skrevet 22. mars 2012 Jeg kan vel kalles kresen Her er noen krav en mann/kvinne må fylle: (tilfeldig rekkefølge) - Være interessert i PC-spill. Jeg bruker mye tid på det selv, og finner det greiest at han/hun matcher eller overgår min spilletid. Liker det meste av spill, men er ikke begeistra for spill ala GTA, bil spill etc - Holde seg trent, men ikke bola - Helst over 1.9m om mann, over 1.6m om kvinne - Utseende på 5 eller oppover (fra 1-10) - God i senga - Matcher min humor - Klarer å forsørge seg selv, ikke en kredittkort misbruker. Null gambling - Dugelig musikksmak, og om han/hun hører på musikk jeg ikke liker (rap, hip-hop, poppis) så bruker han/hun headphones. Trekker mye ned dog - Ikke narko utover hasj, og da i moderate mengder - Kan ikke røyke fast eller snuse - Ikke en helgefylla person - Trofast - Ingen barn fra tidligere forhold - Må like katter - Android over Mac - Ikke masete el sytete person skrivefeil >.< lykke til 2
Gjest *Maja* Skrevet 22. mars 2012 #142 Skrevet 22. mars 2012 Personlighet er det som får meg til å bli. Han må ha selvironi, humor, være ærlig og ikke ta seg selv for seriøst. Nå er mannen min knakende kjekk i tillegg, men det er bare en bonus. Det er også viktig at vi har noenlunde samme syn på fremtiden, barneoppdragelse etc. Felles interesser er også et nøkkelord
Mr. Jones Skrevet 22. mars 2012 #143 Skrevet 22. mars 2012 Jeg kan vel kalles kresen Her er noen krav en mann/kvinne må fylle: (tilfeldig rekkefølge) - Være interessert i PC-spill. Jeg bruker mye tid på det selv, og finner det greiest at han/hun matcher eller overgår min spilletid. Liker det meste av spill, men er ikke begeistra for spill ala GTA, bil spill etc - Holde seg trent, men ikke bola - Helst over 1.9m om mann, over 1.6m om kvinne - Utseende på 5 eller oppover (fra 1-10) - God i senga - Matcher min humor - Klarer å forsørge seg selv, ikke en kredittkort misbruker. Null gambling - Dugelig musikksmak, og om han/hun hører på musikk jeg ikke liker (rap, hip-hop, poppis) så bruker han/hun headphones. Trekker mye ned dog - Ikke narko utover hasj, og da i moderate mengder - Kan ikke røyke fast eller snuse - Ikke en helgefylla person - Trofast - Ingen barn fra tidligere forhold - Må like katter - Android over Mac - Ikke masete el sytete person skrivefeil >.< Haha, beskriver jo meg på en prikk. Bortsett fra at jeg ikke er over 1.90, og det med å være god i senga er ikke opp til meg å avgjøre, så det får stå ukjent
Skyld Skrevet 22. mars 2012 #144 Skrevet 22. mars 2012 lykke til Takk, men det trengs ikke. Er sammen men en fyr som oppfyller alle disse kravene, samt flere jeg ikke orket å skrive ned. Haha, beskriver jo meg på en prikk. Bortsett fra at jeg ikke er over 1.90, og det med å være god i senga er ikke opp til meg å avgjøre, så det får stå ukjent Godt å vite at det finnes flere av dere der ute
Lizbeth Skrevet 22. mars 2012 #145 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er vel egentlig altfor kresen der.. Utseendet er ikke så viktig, men ettersom jeg selv er så opptatt av kosthold og trening som jeg er, er det ikke feil at han også er det Jeg blir ikke direkte tiltrukket av verken ølmage eller sideflesk, men så har jeg jo aldri opplevd ekte kjærlighet heller - så spørs om det hadde hatt noen betydning om jeg gjorde det Ellers er ambisjoner viktig, han skal være ærlig og pålitelig, ha god humor og i det hele tatt være en person jeg kan se meg selv sammen med, uten å verken kjede meg eller bli usikker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå