Gå til innhold

Hvor kresne er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sett bortifra kjemi, hva er avgjørende for at dere blir interesert i en person, og ser på denne som en potensiell partner?

Utseende? Interesser? Ambisjoner? Annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Så lenge kjemien er der, er alt greit.

Skrevet

Framtidsplaner, greit at vi ser litt etter det samme.

Humor & humør! Viktig, viktig!

• Liker 1
Skrevet

Så lenge kjemien er der, er alt greit.

Men bortsett fra kjemien:-) Noen er veldig opptatt av utseende, andre vektlegger ambisjoner osv.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

er opptatt av utseende. jeg prøvde en gang å ikke gå etter det, han var så god på alle måter, men i lengden funket det ikke. etter det ser jeg etter humor og om han er snill

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Personlighet og framtidsplaner er det viktigste.

Skrevet

Personleg kjemi er jo viktigast. Under det kjem korleis ein snakkar saman, kommunikasjon, humor, at ein trivast saman, og så det lille udefinerbare som berre gjer at du likar denne personen betre enn andre.

Etter kjemi er vel seriøsitet/framtidsplanar viktigast, at me er på omtrent same plass i livet. Viktig at personen har rimeleg god "orden på livet" - eg er ikkje oppteken av yrke og lønn, men greitt at personen ikkje lev i eit inkassokaos og aldri held på ein jobb meir enn to veker...

Når dette er i orden, er vel alt i orden. God utsjånad er definitivt ein bonus, men ikkje avgjerande. Eg tykkjer det er heilt i orden å ha ulike interesser, og karriereambisjonar bryr eg meg ikkje om i det heile tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseende og rikdom.

• Liker 4
Gjest Cakenommy
Skrevet

Utseende, ambisjoner, personlighet. Tilfeldig rekkefølge!

Skrevet (endret)

At jeg synes personen er tiltrekkende, er en god start. Om vedkommende i tillegg liker meg, er det enda bedre.

Når det gjelder jenter, foretrekker jeg de som kler seg i annet enn bukser hele tiden.

Endret av Snøvott
  • Liker 1
Skrevet

At han er snill, lojal og støttende.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Utseende og rikdom.

du må ikke si sånn. nå kommer steinar40 inn i tråden og poster 10 sider med at kvinner bare ser etter rikdom

• Liker 10
Skrevet

Utseende, ambisjoner, personlighet. Tilfeldig rekkefølge!

Hvorfor er hans ambisjoner viktig for deg? Det er jo ikke din sak.

• Liker 1
Skrevet

du må ikke si sånn. nå kommer steinar40 inn i tråden og poster 10 sider med at kvinner bare ser etter rikdom

Det er neppe slik at alle kvinner bare ser etter rikdom, men noen gjør det. De det gjelder bør se seg nøye i speilet, og så føle skamrødmen bre seg ansiktet. Skal de ha penger må de jobbe for dette selv, slik menn må.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det er neppe slik at alle kvinner bare ser etter rikdom, men noen gjør det. De det gjelder bør se seg nøye i speilet, og så føle skamrødmen bre seg ansiktet. Skal de ha penger må de jobbe for dette selv, slik menn må.

jeg kan med hånden på hjerte si jeg ALDRI ser etter rikdom hos menn. Ja man må jobbe for det selv. og er en skam at noen vil ha det igjennom en mann

• Liker 2
Skrevet

jeg kan med hånden på hjerte si jeg ALDRI ser etter rikdom hos menn. Ja man må jobbe for det selv. og er en skam at noen vil ha det igjennom en mann

Bra innstilling Nupp. Tenkte nok at du var fornuftig her.

Skrevet

Er ikke så kresen når det gjelder utseendet, men bør jo være noe jeg liker å se på. Veldig kresen på personlighet, som regel finner jeg alltid en liten ting som irriterer meg med fyren. Sikkert hos meg problemet ligger der :P

Skrevet

Nå kommer snart en bitter mann for å fortelle deg at du lyver så det renner av deg.

• Liker 4
Skrevet

Nå kommer snart en bitter mann for å fortelle deg at du lyver så det renner av deg.

Da kommer jeg og forteller ham at det har han ikke grunn for å mene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart utseende. Kan være verdens snilleste og fantastisk person, men er hun stygg er det klart jeg ikke blir tent (nei sier ikke dette for å trolle). Utssende (dvs pent ansikt og bra kropp), at hun liker å trene og spise sunt, ta vare på kroppen sin rett og slett. Så vil jeg si humor er viktig, ei som ikke eier humor, eller er kjedelig er jo turn off. Så kommer personkjemi, forståelse, og økonomi.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...