Gå til innhold

Hvor kresne er dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nå kommer snart en bitter mann for å fortelle deg at du lyver så det renner av deg.

:fnise: ja jeg sitter å venter på det :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utseende og rikdom.

Fukkings golddigger, skulle skutt dere alle.

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Fremtidsplaner, personlighet og verdier er viktigst for meg.

Edit: Sånn rent bortsett fra kjemi da, siden det jo var det TS spurte om :)

Endret av Søgni
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke også oppgi omtrentlig alder? Litt lettere å sammenhengen mellom hva vi ønsker i forhold til hvor vi er i livet da. :)

Er mann, og selv om jeg hater å innrømme det er en kvinnes utseende veldig viktig opp til et visst punkt. Når det er sagt er de fleste vakre i mine øyne om de er sunne og friske, glade og positive, og generelt virker opptatt av å ta vare på seg selv og de rundt seg. Noe de fleste kan gjøre noe med, med andre ord.

Ellers liker jeg kvinner med litt glød, livsgnist, driv og sjarm. Kan falle for stille og sjenerte jenter også, men har nok dessverre en litt lav toleranse for mas, kontrollerende oppførsel og behov for selvbekreftelse til at dette har gått bra i lengden.

• Liker 1
Skrevet

Godt humør, sporty, nogenlunde samme verdier og fremtidsønsker som meg.

Når det kommer til utseende skal jeg ikke nekte for at et visst "minimum" må være til stede, men jeg har oppdaget at menn jeg ikke tenkte var helt "min smak" ved første øyekast har blitt veldig fine hvis jeg har blitt interessert. Motsatt har de jeg ikke har likt like godt blitt styggere ... :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt opptatt av utseende og utstråling. Personkjemi betyr også veldig mye, men under det går det også endel felles interesser og måter å tenke på, hvis ikke går jeg fort lei. Har vært litt for lite opptatt av andre parametre. Kommer til å prøve å velge mer bevisst etter å ha fått erfaring med at noen egenskaper (eller mangel på egenskaper) bare fører til gnisninger og frustrasjon over tid. Eksen min hadde omtrent ingen rutiner annet enn at han kom seg til og fra jobb - ingen døgnrytme, ingen matvaner, lite ambisjoner (har endret seg), og ustabil psyke. Han er en flott og reflektert fyr, men herlighet så slitsom å leve sammen med :)

Gjest Maruwan
Skrevet

Kjemi og utseende.

Det er som med øl og røyk: Det ene funker ikke uten det andre.

Gjest .-L-.
Skrevet

Utseende? Interesser? Ambisjoner? Annet?

Eg er veldig kresen. Først og fremst må eg være tiltrukket av utseende til dama, hvis ikkje så går det bare ikkje.

Så er det også slik at selv om eg er tiltrukket av dama fysisk så kan det hende hun er en helt annen personlighets type enn meg. Da går det heller ikkje..

Ser på humor, verdier, livvsyn, utstråling, handlekraftighet osv..

Skrevet

Humor og intelligens - fortrinnsvis på ca. samme nivå som meg selv. Dernest kommer verdisyn, tror jeg.

Ambisjoner betyr fint lite, så lenge han kan forsørge seg selv. Det ville være løgn å si at utseendet ikke betyr noe, men veldig viktig er det ikke så lenge han er over et visst minimum på utseendeskalaen. (Ville sannsynligvis hatt store problemer med å falle for en tannløs, skallet gubbe, men om han har noen kilo ekstra eller ikke er topptrimmet så får jeg ikke panikk av den grunn.)

Skrevet (endret)

Hun må ha et utseende jeg liker.

Være snill og omtenksom uten å være selvutslettende.

Glad i å kommunisere og samarbeide.

Ha orden på økonomien, og ikke være avhengig av hva alle andre folk måtte mene eller gjøre.

Være et ordensmenneske.

Mer impulsiv enn meg, men ikke for mye heller.

Trofast i alle vær - selvfølgelig!

Trist at det ikke finnes slike kvinner egentlig :sukk:

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Hun må ha et utseende jeg liker.

Være snill og omtenksom uten å være selvutslettende.

Glad i å kommunisere og samarbeide.

Ha orden på økonomien, og ikke være avhengig av hva alle andre folk måtte mene eller gjøre.

Være et ordensmenneske.

Mer impulsiv enn meg, men ikke for mye heller.

Trist at det ikke finnes slike kvinner egentlig :sukk:

Det gjer det, skjønner du ;) Men dei likar ikkje negative og bitre menn! Prøv og smil litt :)

• Liker 2
Skrevet

Det gjer det, skjønner du ;) Men dei likar ikkje negative og bitre menn! Prøv og smil litt :)

Du fikk ikke med deg det siste kravet mitt.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Humor og aktivitetsnivå, tror jeg.

Sliter med å finne tjukke menn attraktive.

Skrevet

sjarm, kjemi, felles verdier, og utseende (=fresh, og ikke nødvendigvis vakker).

Og en enorm kuk.

Skrevet

Du fikk ikke med deg det siste kravet mitt.

Impulsivitet? Som tyder at det ikkje er mogleg å finne?

Her må du forklare litt...

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg er nok fryktelig kresen på kjærester, det skal mye til for at jeg i det hele tatt vurderer å gå inn i et seriøst forhold.

Utseende er ikke så viktig (utstråling derimot..), men når det gjelder personlighet er det mye som skal klaffe.

Det går på humor, intelligens, åpenhet og en relativt høy grad av selvsikkerhet/trygghet.

Jeg kan bli sjarmert og betatt av menn som ikke oppfyller alle kravene, men har jeg avskrevet dem som kjærestemateriale så faller jeg heller ikke for dem på den måten.

Skrevet

Jeg er nok fryktelig kresen på kjærester, det skal mye til for at jeg i det hele tatt vurderer å gå inn i et seriøst forhold.

Utseende er ikke så viktig (utstråling derimot..), men når det gjelder personlighet er det mye som skal klaffe.

Det går på humor, intelligens, åpenhet og en relativt høy grad av selvsikkerhet/trygghet.

Jeg kan bli sjarmert og betatt av menn som ikke oppfyller alle kravene, men har jeg avskrevet dem som kjærestemateriale så faller jeg heller ikke for dem på den måten.

Jeg er veldig enig med deg. Skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget, kjenner meg veldig igjen :)

Skrevet

Impulsivitet? Som tyder at det ikkje er mogleg å finne?

Her må du forklare litt...

Jeg tenker på; Trofast i alle vær.

Ikke alle som har lett for det.

Skrevet (endret)

Hvorfor er hans ambisjoner viktig for deg? Det er jo ikke din sak.

Er det et av hennes kriterier er det vel hennes sak. Hvorfor det er et av hennes kriterier er vel strengt tatt ikke din.

Personlig hva det er som gjør at jeg vurderer en person er litt vanskelig å svare på. Men han bør jo være normalt oppegående og fornuftig, og kunne ta vare på seg selv. Det er vel minstekriteriene egentlig. Ellers så er det vel forskjellige ting ved forskjellige mennesker. Må ha noe ved personligheten som gjør at jeg legger spesielt merke til han. Ikke minst må han kunne holde ut med meg. :gjeiper:

Nei, altså, Trivelig, litt impulsiv i hverdagen, og interessert i verden rundt seg. Også er det jo det der med ikka altfor sprikende verdier.

Endret av Cordelia
Skrevet

Jeg tenker på; Trofast i alle vær.

Ikke alle som har lett for det.

Er kjempelett, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...