Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.


sullå

Anbefalte innlegg

Gjest Clafoutis

Ble det en fin julaften selv om den var litt annerledes?? Bra dere snart er friske igjen begge to da, får håpe det holder seg sånn resten av turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble en koselig, fredelig og fin julekveld! Bare herlig å stå over stresset i år i grunn :) Vi spiste på en veldig fin restaurant, med utrolig god mat. 1.juledag fikk jeg derimot en utrolig mageknip, som har kommet og gått siden. Mulig jeg ikke tålte maten like bra som de andre, siden jeg allerede var litt syk. Ingen andre kjente noe, og alle spiste det samme. Kan godt ha vært noe annet enn maten på julaften også, jeg aner ikke. Men jeg er med andre ord fortsatt ikke frisk. Heldigvis er Kjære endelig frisk, det er da enda godt. Snart bare en uke igjen, så jeg SKAL bli bra i magen til i morgen!!! Så det så ;)

Ellers er det ikke mye å meddele. Blir late dager, men jeg liker det! Skulle ønske jeg kunne tatt noen turer til standen bare, på grunn av magen våger jeg meg ikke langt bort fra bassenget ved hotellet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så fælt med mageknip, det er utrolig vondt :( kan jo høres ut om det kan komme av noe du har spist, ja.. Får håpe det blir bedre så du kan nyte siste rest av ferien :) Er dere mange som er på tur sammen, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk heldigvis over! Begynte å bli litt lei av å være syk ;) Vi er 6 stk, foreldrene og mormor til Kjære er med, og en bekjent av foreldrene :)

Kl 00.00 01.01.13 forlovet vi oss!! Det ble ingen frieri hvor noen gikk ned på kne eller noe sånt, vi ble enige om at vi ved midnatt skulle forlove oss. Enkelt og greit, og helt perfekt måte for oss å gjøre det på <3 ingen hastverk med bryllup enn så lenge, men nå kan endelig alle få vite at dette er mannen jeg vil gifte meg med!

Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring, godt nytt år til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Oi, gratulerer så masse, sullå, så utrolig koselig :strix: :strix: Skal dere feire forlovelsen på noen måte, eller? En ekstra bra middag i dag, for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir middag i kveld ja, mest sannsynlig på en fin kjøttrestaurant :) Hvor storfornøyde svigers spanderer, haha. Det kan vi jo ikke takke nei til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clafoutis

Så deilig at svigers spanderte ;) Og veldig hyggelig for deg at de er storfornøyde med avgjørelsen da! Hadde dere en hyggelig markering i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en veldig fin markering ja :)

Den siste uken har det vært en jente på hotellet som har fått en del oppmerksomhet. En del fotograferingen og så videre. Særlig på nyttårsaften og i dag har det vært en del styr. Vi visste jo ikke hvem det var, men det tydet jo på at det var en kjendis av noe slag.

Vi fikk vite at det var en brasiliansk såpestjerne. Jeg tok i bruk detektivferdigheter jeg ikke visste jeg hadde, og søkte etter soap star brazil på Google. Der fant jeg henne gitt, Adriana Birolli heter hun. Aldri hørt om jenta, men det hadde Google ;)

Ellers har det ikke skjedd stort de siste dagene. Nyter livet i varmen mens vi kan, for i morgen kveld reiser vi hjem. Ikke helt klar for hverdagen ennå, men sånn er det vel alltid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Oi, kjendiser på hotellet til og med? Regner med at det er et ganske luksuriøst hotell dere er på da :) Høres deilig ut!

Nyt den siste dagen så godt du kan, skjønner at du ikke er helt klar for hverdagen ennå.. Men er du likevel litt klar for å komme tilbake til Norge? Jeg blir nemlig alltid det når jeg har vært mer enn et par uker borte, da begynner jeg liksom å savne alt norsk (selv om jeg virkelig elsker å reise..! Rare meg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig luksuriøst i forhold til en del andre hoteller, så jeg vet ikke hvorfor hun er her :fnise: Kjenner sikkert de som eier hotellet, mistenker vi. Og det er kanskje dn stjerne som ikke trenger det beste av det beste, men klarer seg med dette. Ikke at det er noe feil på dette hotellet, synes jeg da :)

På en måte skal det bli godt å komme hjem. Men hverdagen begynner så altfor snart, det liker jeg ikke ;) Jaja, på tross av sykdom har vi hatt det veldig fint, og skal ikke klage fordi vi nå må hjem. Det er jo en konsekvens av å reise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Du er vel kanskje på vei hjemover du, nå? Håper i såfall hjemturen går greit og at dere slipper forsinkelser eller annet tull på veien! Er det direkte charterfly eller mange mellomlandinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme! Fra vi satte oss inn i taxien i Brasil, og til vi gikk inn døren hjemme, gikk det nesten 24 timer. Det var godt å sove skikkelig i natt, i vår egen seng! Ble lite søvn på flyet zzz.

Ingen direktefly går, så det ble 2 mellomlandinger. Hadde holdt med en. Direktefly vet jeg inne om jeg hadde klart, med mindre det var en mellomlanding inkludert. Blir så hoven i beina av fly, så jeg må strekke på meg når jeg kan :)

Turen gikk fint, lite forsinkelser. Vi hadde god tid mellom flyene denne gangen, det var greit. Selv om det innebærer en del venting på flyplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Velkommen hjem, sullå :) Så bra at hjemreisen gikk fint! Er du blitt skikkelig sommerbrun og greier du nå, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Fått litt brunfarge ja, og det synes nok i og med at de fleste andre er like bleke som jeg var for 3 uker siden ;) Men jeg hadde blitt brukere dersom jeg ikke hadde vært syk, ble en del ligging i skyggen på grunn av det. Nesten ingen direkte sol første halvdel av ferien. Men uv-strålene finner heldigvis fram til huden selv i skyggen :) får se om det ikke blir litt solarium en gang i blant for å vedlikeholde fargen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten! Jeg har fått karakter på den siste eksamenen, som jeg var litt bekymret for. Men jeg fikk jo B! Herlig følelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Oi, grattis ned B, så deilig :strix: :strix: Det var det jeg sa, ofte er det veldig vanskelig å bedømme selv hvordan det faktisk har gått ;)

Og så deilig å være brun nå som alle andre er nesten gjennomsiktig vinterbleke! Sikkert ikke så dumt med litt solarium for å holde på brunfargen, nei, man føler seg jo så mye freshere når man har litt farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk, er meget fornøyd med karakteren :)

Nå har jeg virkelig kommet tilbake til hverdagen gitt! Skole, jobb, langkjøring, kartkjøring, og få ordnet opp i leiligheten tar sin tid. Tenk at i kveld er det en uke siden vi kom hjem, jøss som tiden flyr! Vi har endelig fått kjøpt ringer også :) Men det tar ca en uke får vi får ringene. Gleder meg sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så koselig ned ringer :rodmer: Har dere like ringer, eller har du sten i din, eller hva har dere valgt? Og skal dere bruke de samme ringene som gifteringer når den tid kommer?

Nei det er jo ikke så lenge igjen til du skal ha oppkjøring heller nå, det kommer til å gå kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ikke ringer i par, jeg har heller en slags alliansering som jeg falt pladask for! Forlovelsesringene jeg kunne velge mellom var enten for tynne, for tykke, hadde for utstikkende sten (jeg skal jo alltid ha den på meg, og vil ikke at den skal være i veien), eller for liten sten :fnise: Og Kjære kjøpte bare en vanlig blank forlovelsesring, som skal passe til hans aktive jobb. Men vi får se om han føler seg komfortabel med å ha ringen på fingen eller hvordan han skal løse det!

Han kommer nok til å bruke samme ring som giftering, men jeg vil ha en "vanlig" giftering uten noe sten på når vi gifter oss. :):strix:

Jeg synes det er veldig greit å være alene innimellom, noe som gjør at det å reise på ferie med noen i 3 uker kan være litt slitsomt. En fordel med å reise hjem igjen, med andre ord. Det var også herlig å være noen uker borte fra han som bor i ekstrarommet vårt, fordi jeg blir lei av å være rundt de samme personene over lengre tid :fnise: Men! Selv om jeg så Kjære hver dag i 3 uker, kan jeg virkelig ikke få nok av å være med ham. Høres sikkert kjisje og søtt ut og alt mulig, men jeg måtte bare skrive det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Høres fornuftig ut sånn dere gjorde det med ringene! Og så flott at du fant en ring du falt pladask for, det er jo kjempeviktig at man er fornøyd med noe man tross alt skal gå med hver dag resten av livet :)

Så koselige ord du skriver om kjæresten din, herlig at du føler det sånn, for da var jo forlovelsen helt rett :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...