Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.


sullå

Anbefalte innlegg

Veldig herlig å nærme meg slutten. Har heldigvis ikke så mange å kjøpe til i år, har sagt til en del av vi bare dropper julegaver siden vi reiser vekk. Men kjøper til foreldre, søsken og et par venner. Og til min kjære da, men mest fordi jeg hadde lyst. Jeg forventer ikke å få av ham, for vi har blitt enige om å ikke kjøpe. Så jeg har bare kjøpt et par småting jeg vet at han vil ha - men ikke kommer til å kjøpe.

Jeg er så glad for at det er få mannfolk å kjøpe gaver til her i gården! Kun Kjære og far. Har ikke kjøpt noe til far ennå. Det er mest fordi han ikke klarer å ønske seg noe!! Så egentlig lurer jeg på om jeg skal høre med ham om vi ikke skal kjøpe til hverandre i år :fnise: Alt for å kjøre ting lettere for meg.

Både når jeg kjøper til menn og kvinner er jeg avhengig av at de ønsker seg noe. Hvordan skal jeg vite hva jeg skal kjøppe ellers? :opplyser:

Med andre ord er jeg ikke særlig til hjelp, Macaron ;) Dersom noen av de nevnte mannfolkene du skal kjøpe til er glade å fyre i peisen, kan boken "Hel Ved" være et tips? 99 kr på Ark sist uke i alle fall, den ville samboeren min ha :rolleyes: Vi har ikke peis. Hehe. Ellers trenger de vel alltids sokker da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Hehe ja, sokker er en sikker vinner til mannfolk som ikke ønsker seg noe ;) Enig i at det er mye greiere å kjøpe julegaver når man har en ønskeliste å gå ut fra, ja. Så derfor er jeg så grei at jeg alltid gir ønskeliste til alle som skal kjøpe gave til meg, i håp om at de kanskje kunne gitt meg ønskelister selv også. Men jeg har ennå til gode å få et eneste gaveønske fra noen, så da blir jeg nødt til å prøve å være litt oppfinnsom selv.. (Litt irritert for at ingen andre i min omgangskrets skriver ønskelister, ja :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gi ønskelister, for å slippe å få ting jeg ikke vil ha... Da ser jeg ikke nødvendigheten i å kjøpe/gi gaver, egentlig. Vil heller ha ingenting enn noe jeg ikke trenger. Derfor er jeg opptatt av å kjøpe gaver andre ønsker seg også. Så jeg forstår at du irriterer deg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, sullå ;)

Takk takk! Har hatt jobbehelg, så fredag og lørdag var jeg på jobb. I dag har jeg fri, og skal få gjort litt skolegreier før jeg skal i bursdag!

Håper du har hatt en fin helg så langt, og at søndagen din blir minst like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Sånn, der har jeg deg på Mine innlegg igjen :) noen spennende helgeplaner på gang, eller bare fokus på skole og eksamen for deg om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, der har jeg deg på Mine innlegg igjen :) noen spennende helgeplaner på gang, eller bare fokus på skole og eksamen for deg om dagen??

Det er jobbing denne helgen også, og forberedelser til praksis på søndag. Høres ikke det kjekt ut, kanskje ;) Praksis, jobb og oppgaveskriving er vel det jeg gjør disse to ukene. Hehe. Men tiden går så fort, at jeg skal ikke klage for masse!

Håper du får en fin helt, Clafoutis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Det er jobbing denne helgen også, og forberedelser til praksis på søndag. Høres ikke det kjekt ut, kanskje ;) Praksis, jobb og oppgaveskriving er vel det jeg gjør disse to ukene. Hehe. Men tiden går så fort, at jeg skal ikke klage for masse!

Håper du får en fin helt, Clafoutis :)

Takk for det, hadde en hyggelig bursdagshelg :) Ha en fin uke du, selv om den hørtes litt tettpakket og stressende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en stund siden jeg var, ja! Har hatt en travel uke, men tiden har jammen meg flydd av sted. Så nå i etterkant er det helt greit! I tillegg hadde vi besøk av foreldrene til Kjære i helgen, veldig koselig.

Er ferdig med praksis nå, så fremover er det innspurten mot eksamen som gjelder. Tenk at vi har kommet helt til 20. november allerede, det er jo snart desember! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten oppkjøringsdato i dag, og det blir den 1. februar! Vil ikke si det til for mange (da blir det evt flere å si det til dersom jeg styker), men jeg mååå jo si det til noen... Og dette var en fin plass å skrive det ned på ;) Fikk en dato i desember også, men det passer dårlig i og med at jeg stikker til varmere strøk. Men 1.februar passer perfekt! :) Da får jeg litt tid til kjøring når vi kommer hjem, det kan nok være veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh så spennende! Det går nok kjempebra! Du har jo ennå masse tid til å øvelseskjøre på. Jeg tok lappen på 1 måned fra første kjøretime, så jeg hadde ikke en dritt tid på meg til å øvelseskjøre før oppkjøring. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh så spennende! Det går nok kjempebra! Du har jo ennå masse tid til å øvelseskjøre på. Jeg tok lappen på 1 måned fra første kjøretime, så jeg hadde ikke en dritt tid på meg til å øvelseskjøre før oppkjøring. :hoho:

Oi, såpass ja! Jeg har tatt altfor mange kjøretimer, og nærmer meg et altfor dyrt sertifikat.... Huffameg. Men det skal bli godt å endelig få tatt det, i alle fall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så bra å ha fått dato for oppkjøring, det er jo like greit å bare ha satt en dato, for da innstiller du deg jo også på det og prioriterer kjøringen deretter! Det går nok kjempebra, og spesielt siden du jo da også har litt tid til å kjøre etter at dere er kommet tilbake fra Brasil også :) Det er vel ikke så lenge til dere skal dra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å ha fått dato for oppkjøring, det er jo like greit å bare ha satt en dato, for da innstiller du deg jo også på det og prioriterer kjøringen deretter! Det går nok kjempebra, og spesielt siden du jo da også har litt tid til å kjøre etter at dere er kommet tilbake fra Brasil også :) Det er vel ikke så lenge til dere skal dra nå?

Veldig greit å ha datoen klar ja! Klokkeslettet er helt supert, oppmøte kl 10.05. Da får jeg nyte frokosten i fred, ta meg en dusj, og det har blitt lyst ute!! Hurraaaa :)

I morgen er det 3 uker til vi reiser! Håper disse tre ukene går raskere enn de tre ukene vi skal være der nede :fnise: Må snart begynne å pakke... :danse:

---

Jeg har kjøpt meg nye briller! Har kjøpt på lensway.no, det blir jo spennende å se om de passer! Men for 999 kr fikk jeg et par briller, solbrilleglass, etui, sånn til å vaske brillene med, og frakten var også inkludert i den prisen. Det kan jeg absolutt overleve. Og jeg kan bruke brillene i to måneder, og eventuelt retunere dem hvis jeg ikke er fornøyd. Liker at de har førnøyd-garanti :laugh:

For det meste bruker jeg linser, men jeg synes det er så greit å ha på brillene om kvelden. Og kanskje en dag i uka, bare for å la øynene puste litt. Men mine briller er bortevekk, så da måtte jeg til innkjøp av nye briller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal det ta slutt? Alle rundt meg blir jo gravide i ett sett! :bond: Og jeg som skal være så flink å liksom ikke ha lyst på barn frem til jeg er ferdig med utdannelsen...! Dette er litt av et prosjekt ;) Får bare lukke øynene og telle til ti hvis det blir for vanskelig.... Hehe. Æsj altså. Jeg som både vil ha barn nå, og helst være ferdig med utdannelsen (og gjerne jobbe et år) før vi blir en liten familie. Ikke bare-bare alltid.

Men, dette er da mitt største problem for tiden, så jeg har det egentlig skrekkelig fint! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Huff, skjønner at det oppleves litt frustrerende når det føles som at alle rundt en blir gravide samtidig som man har veldig lyst på baby selv også... Men du gjør veldig lurt i å vente til du er ferdig altså, og tiden går fort, så vips er det du som sitter der med stor mage :) Hvor lenge er det du har igjen av studiene, igjen?

Og jeg må si du er flink til å fokusere på de rette tingene også da, det høres absolutt ut som om du har det fint om dagen hvis det er ditt største problem ;)

Så deilig med nye briller, jeg bruker ikke briller/linser selv, men har fatisk ofte ønsket at jeg gjorde det siden jeg synes briller kan være utrolig stilig! Synes mange ser ekstra smarte og intellektuelle ut med briller, og man får liksom enda litt mer "personlig" utseende. Mannen har lesebriller som han kler kjempegodt, og jeg ber han ofte ta de på også når han egentlig ikke trenger dem siden jeg synes han blir så hot med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*snap*

Jeg har 2,5 år igjen av studiene, og vil gjerne jobbe et år pga permisjonspenger (eller hva det nå heter) før vi får barn. Eller ikke bare på grunn av pengene, men også fordi jeg gjerne vil ha en jobb å komme tilbake til etter permisjonen. Kjipt å være ferdig utdannet, gå rett i permisjon, og så begynne på jobbsøkingen. Vet ikke helt hvordan det er. Men aller helst vil jeg jo begynne prøvingen med en eneste gang... Hehe, vanskelig det der. Jaja, min fornuftige samboer holder meg heldigvis igjen!

Det blir greit med briller igjen. Jeg er ingen kjempefan av briller, liker best linser. Men en gang i blant er det greit med briller også. Jeg får høre at jeg ser smart ut med briller, særlig når jeg har håret oppsatt. Men jeg håper jo at jeg er minst like smart uten også :fnise: Så bra at mannen din kler lesebrillene sine! Forstår at du liker dem på da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamensskriving, skrive pakkelister, jobbing = thats my life right now. Ser ut på snøen som daler ned, og håååper at de neste to ukene går fort! Uken som var gikk så fort at jeg ikke aner hvor den ble av, så jeg aner et håp!

Mulig jeg legger ut pakkelisten min her etterhvert, bare for å gjøre dere sjalu. Neida... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Åh, heldige du som holder på å skrive pakkeliste til deilig solferie! Hvilke planer har dere for turen da? Er det noen spesifikke ting dere vil se og gjøre, eller skal dere mest bare slappe av og ta det som det kommer?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldige du som holder på å skrive pakkeliste til deilig solferie! Hvilke planer har dere for turen da? Er det noen spesifikke ting dere vil se og gjøre, eller skal dere mest bare slappe av og ta det som det kommer?.

De første dagene blir det bare å slappe av, vi er nok slitne etter reisen. Så blir det nok noen utflukter etter hvert! Beach-buggy, reise til forskjellige strender, marked, og ta ting som det kommer. Blir i alle fall en god del solslikking, og gleder meg :fnise: Jeg har aldri hatt det store behovet for å gjøre så utrolig mye i varmen. Men å ligge helt i ro dag ut og dag inn blir jo litt kjedelig det også, så en ting midt i mellom er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...