Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 3. april 2012 Åh! da kan jeg grattulere deg på nytt!! skal bli gøy å følle med videre! Takk, Tingeling Hadde vært utrolig koselig om det klaffet for dere nå også, så kunne vi fulgt hverandre gjennom svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. april 2012 #142 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer, Mala! Hipp hurra, hva var det jeg sa!!! :strix: :strix: :strix: Hvordan føles det? Hva sier mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 3. april 2012 Gratulerer, Mala! Hipp hurra, hva var det jeg sa!!! :strix: :strix: :strix: Hvordan føles det? Hva sier mannen? Takk, Nuttapia Det føles veldig rart, litt fjernt, men forstår det vel bedre etterhvert Mannen er sjeleglad, snakker ikke om annet og han spekulerer på hordan vi skal si det til foreldrene våre, han er litt søt Jeg hadde egentlig sett for meg at han skulle bli litt skremt av tanken om at det faktisk er en baby på vei, men der tok jeg helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. april 2012 #144 Del Skrevet 3. april 2012 Takk, Nuttapia Det føles veldig rart, litt fjernt, men forstår det vel bedre etterhvert Mannen er sjeleglad, snakker ikke om annet og han spekulerer på hordan vi skal si det til foreldrene våre, han er litt søt Jeg hadde egentlig sett for meg at han skulle bli litt skremt av tanken om at det faktisk er en baby på vei, men der tok jeg helt feil Åhhh, jeg blir helt rørt, jeg! Så fantastisk deilig!! Det må da være en helt utrolig følelse. Konstante sommerfugler i magen? Til og med jeg - som ikke er gravid - har tenkt mye på hvordan vi skal fortelle det til familien. Ser frem til å følge med deg videre på graviditetslandskapet.. Den derre "jeg-er-gravid"-bobla, den er vel ganske reell for deg nå? Jeg hadde ikke klart å fokusere i det hele tatt, kjenner jeg meg selv rett.. Blir jo helt tullete av ville pms-symptomer.. Hva slags symptomer har du nå da? Kjenner du at det er noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 3. april 2012 Åhhh, jeg blir helt rørt, jeg! Så fantastisk deilig!! Det må da være en helt utrolig følelse. Konstante sommerfugler i magen? Til og med jeg - som ikke er gravid - har tenkt mye på hvordan vi skal fortelle det til familien. Ser frem til å følge med deg videre på graviditetslandskapet.. Den derre "jeg-er-gravid"-bobla, den er vel ganske reell for deg nå? Jeg hadde ikke klart å fokusere i det hele tatt, kjenner jeg meg selv rett.. Blir jo helt tullete av ville pms-symptomer.. Hva slags symptomer har du nå da? Kjenner du at det er noe der? Jeg har også tenkt en god del på det før jeg ble gravid, men det er litt morsomt å høre at kjære også tenker på hvordan vi skal gjøre det Jeg er i en liten boble ja, var helt fjern på jobb i går og det blir vel ikke noe bedre i dag heller Symptomer: - må plutselig opp å tisse 1-3 ganger om natten - Halsbrann - Tett nese - Menssmerter/stikkinger i magen - Øm korsrygg - Litt stikkinger i brystene. - Litt humørsvingninger - Litt småkvalm til tider, men det er lite Jeg er så glad! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 3. april 2012 #146 Del Skrevet 3. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) tilbake til deg også! Det er så godt å dele det med noen, KG er gull verdt Endret 3. april 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. april 2012 #148 Del Skrevet 3. april 2012 For en koselig dagbok!! Måtte bare legge igjen et spor her! Gratulerer så mye med graviditeten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 3. april 2012 #149 Del Skrevet 3. april 2012 Takk, Tingeling Hadde vært utrolig koselig om det klaffet for dere nå også, så kunne vi fulgt hverandre gjennom svangerskapet Åh ikke si det en gang.. Har så lyst at jeg blir dårlig av det. så prøver å ikke tenke på de.. gjett hva, det går ikke Men er utroli gla på dine vegne! Håper det ikke blir så ALT for lenge til min tur og! Du får nyte gravid-boblen din, å håper du slipper alt for mye kvalme! Søte mannen din som er så glad å tenker så mye! Herli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 3. april 2012 #150 Del Skrevet 3. april 2012 Hurra Du skal få din helt egen lille familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #151 Del Skrevet 3. april 2012 For en koselig dagbok!! Måtte bare legge igjen et spor her! Gratulerer så mye med graviditeten!! Tusen takk, koselig når noen legger igjen spor etter seg Åh ikke si det en gang.. Har så lyst at jeg blir dårlig av det. så prøver å ikke tenke på de.. gjett hva, det går ikke Men er utroli gla på dine vegne! Håper det ikke blir så ALT for lenge til min tur og! Du får nyte gravid-boblen din, å håper du slipper alt for mye kvalme! Søte mannen din som er så glad å tenker så mye! Herli! Skjønner det er vanskelig å la vær å tenke på det. Før du vet ordet av det sitter du kanskje med en positiv test i hånden du også Håper jeg slipper å bli skikkelig kvalm, men jeg vil heller være kvalm og gravid enn ikke kvalm og ikke gravid Tror det er mange tanker som surrer i hodet hans også ja, vi er litt fjernstyrte begge to Hurra Du skal få din helt egen lille familie Ja, tenk det Har ikke skjønt det helt enda, men det kommer vel etterhvert Blir helt gelé i kroppen av å tenke på at jeg faktisk er gravid, rar og god følelse på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 3. april 2012 #152 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor ikke løpe til apoteket og kjøpe en digital test og ta den i dag? Når du ser "gravid" på displayet, kan du jo ikke være i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #153 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor ikke løpe til apoteket og kjøpe en digital test og ta den i dag? Når du ser "gravid" på displayet, kan du jo ikke være i tvil Jeg har en liggende skjønner du, men venter til i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. april 2012 #154 Del Skrevet 3. april 2012 Åååh gratulerer sååå mye Mala, tenk at det klaffet på første forsøk!! GLeder meg til å følge med videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 3. april 2012 #155 Del Skrevet 3. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #156 Del Skrevet 3. april 2012 Åååh gratulerer sååå mye Mala, tenk at det klaffet på første forsøk!! GLeder meg til å følge med videre!! Takk for det, Daenerys Nesten for godt til å være sant at det skulle klaffe med en gang! Du er velkommen til å følge med i allefall Enig! :strix: Må vel komme meg over i graviditetsdagbok etterhvert, jeg er litt usikker på om jeg skal lage en ny dagbok eller om jeg skal få flyttet denne over dit.. Hva tror dere jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 3. april 2012 #157 Del Skrevet 3. april 2012 Tja virker jo koseli å flytte over!! Får med hele turen bort! Ikke at den var den lengste, men er bare positiv det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #158 Del Skrevet 3. april 2012 Tja virker jo koseli å flytte over!! Får med hele turen bort! Ikke at den var den lengste, men er bare positiv det!! Det var det jeg tenkte på skjønner du, at det er koselig med hele historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. april 2012 #159 Del Skrevet 3. april 2012 *Kjempemisunnelig* Men, kjempeglad på dine vegne såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. april 2012 Forfatter #160 Del Skrevet 3. april 2012 *Kjempemisunnelig* Men, kjempeglad på dine vegne såklart! Er en normal reaksjon det, Lizzie! Håper virkelig det klaffer for dere snart, unner deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå