Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Åh! da kan jeg grattulere deg på nytt!! :klemmer: skal bli gøy å følle med videre!

Takk, Tingeling :klemmer:

Hadde vært utrolig koselig om det klaffet for dere nå også, så kunne vi fulgt hverandre gjennom svangerskapet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, Mala! Hipp hurra, hva var det jeg sa!!! ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Hvordan føles det? Hva sier mannen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Mala! Hipp hurra, hva var det jeg sa!!! ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Hvordan føles det? Hva sier mannen? :popcorn:

Takk, Nuttapia :hoppendeglad:

Det føles veldig rart, litt fjernt, men forstår det vel bedre etterhvert :)

Mannen er sjeleglad, snakker ikke om annet og han spekulerer på hordan vi skal si det til foreldrene våre, han er litt søt :rodmer:

Jeg hadde egentlig sett for meg at han skulle bli litt skremt av tanken om at det faktisk er en baby på vei, men der tok jeg helt feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Nuttapia :hoppendeglad:

Det føles veldig rart, litt fjernt, men forstår det vel bedre etterhvert :)

Mannen er sjeleglad, snakker ikke om annet og han spekulerer på hordan vi skal si det til foreldrene våre, han er litt søt :rodmer:

Jeg hadde egentlig sett for meg at han skulle bli litt skremt av tanken om at det faktisk er en baby på vei, men der tok jeg helt feil :ler:

Åhhh, jeg blir helt rørt, jeg! Så fantastisk deilig!! Det må da være en helt utrolig følelse. Konstante sommerfugler i magen?

Til og med jeg - som ikke er gravid - har tenkt mye på hvordan vi skal fortelle det til familien. :sjenert:

Ser frem til å følge med deg videre på graviditetslandskapet.. Den derre "jeg-er-gravid"-bobla, den er vel ganske reell for deg nå? :fnise:

Jeg hadde ikke klart å fokusere i det hele tatt, kjenner jeg meg selv rett.. Blir jo helt tullete av ville pms-symptomer.. :bond:

Hva slags symptomer har du nå da? Kjenner du at det er noe der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg blir helt rørt, jeg! Så fantastisk deilig!! Det må da være en helt utrolig følelse. Konstante sommerfugler i magen?

Til og med jeg - som ikke er gravid - har tenkt mye på hvordan vi skal fortelle det til familien. :sjenert:

Ser frem til å følge med deg videre på graviditetslandskapet.. Den derre "jeg-er-gravid"-bobla, den er vel ganske reell for deg nå? :fnise:

Jeg hadde ikke klart å fokusere i det hele tatt, kjenner jeg meg selv rett.. Blir jo helt tullete av ville pms-symptomer.. :bond:

Hva slags symptomer har du nå da? Kjenner du at det er noe der? :)

Jeg har også tenkt en god del på det før jeg ble gravid, men det er litt morsomt å høre at kjære også tenker på hvordan vi skal gjøre det :)

Jeg er i en liten boble ja, var helt fjern på jobb i går og det blir vel ikke noe bedre i dag heller :fnise:

Symptomer:

- må plutselig opp å tisse 1-3 ganger om natten

- Halsbrann

- Tett nese

- Menssmerter/stikkinger i magen

- Øm korsrygg

- Litt stikkinger i brystene.

- Litt humørsvingninger

- Litt småkvalm til tider, men det er lite

Jeg er så glad! :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

:klemmer: tilbake til deg også!

Det er så godt å dele det med noen, KG er gull verdt :skravle:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig dagbok!! Måtte bare legge igjen et spor her!

Gratulerer så mye med graviditeten!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Tingeling :klemmer:

Hadde vært utrolig koselig om det klaffet for dere nå også, så kunne vi fulgt hverandre gjennom svangerskapet :rodmer:

Åh ikke si det en gang.. Har så lyst at jeg blir dårlig av det. så prøver å ikke tenke på de.. gjett hva, det går ikke :kjefte: Men er utroli gla på dine vegne! Håper det ikke blir så ALT for lenge til min tur og! :rodmer:

Du får nyte gravid-boblen din, å håper du slipper alt for mye kvalme!

Søte mannen din som er så glad å tenker så mye! Herli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig dagbok!! Måtte bare legge igjen et spor her!

Gratulerer så mye med graviditeten!! :rodmer:

Tusen takk, koselig når noen legger igjen spor etter seg :rodmer:

Åh ikke si det en gang.. Har så lyst at jeg blir dårlig av det. så prøver å ikke tenke på de.. gjett hva, det går ikke :kjefte: Men er utroli gla på dine vegne! Håper det ikke blir så ALT for lenge til min tur og! :rodmer:

Du får nyte gravid-boblen din, å håper du slipper alt for mye kvalme!

Søte mannen din som er så glad å tenker så mye! Herli!

Skjønner det er vanskelig å la vær å tenke på det. Før du vet ordet av det sitter du kanskje med en positiv test i hånden du også :rodmer:

Håper jeg slipper å bli skikkelig kvalm, men jeg vil heller være kvalm og gravid enn ikke kvalm og ikke gravid

Tror det er mange tanker som surrer i hodet hans også ja, vi er litt fjernstyrte begge to :fnise:

:rodmer:

Hurra :hoppendeglad: Du skal få din helt egen lille familie :hjerte:

Ja, tenk det :rodmer: Har ikke skjønt det helt enda, men det kommer vel etterhvert :)

Blir helt gelé i kroppen av å tenke på at jeg faktisk er gravid, rar og god følelse på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke løpe til apoteket og kjøpe en digital test og ta den i dag? Når du ser "gravid" på displayet, kan du jo ikke være i tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke løpe til apoteket og kjøpe en digital test og ta den i dag? Når du ser "gravid" på displayet, kan du jo ikke være i tvil :)

Jeg har en liggende skjønner du, men venter til i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Åååh gratulerer sååå mye Mala, tenk at det klaffet på første forsøk!! :klemmer: GLeder meg til å følge med videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh gratulerer sååå mye Mala, tenk at det klaffet på første forsøk!! :klemmer: GLeder meg til å følge med videre!!

Takk for det, Daenerys :)

Nesten for godt til å være sant at det skulle klaffe med en gang!

Du er velkommen til å følge med i allefall :klemmer:

:strix::hoppendeglad::bolledeig:

Enig! :fnise:

:strix: :strix: :strix:

Må vel komme meg over i graviditetsdagbok etterhvert, jeg er litt usikker på om jeg skal lage en ny dagbok eller om jeg skal få flyttet denne over dit..

Hva tror dere jenter? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja virker jo koseli å flytte over!! :) Får med hele turen bort! Ikke at den var den lengste, men er bare positiv det!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja virker jo koseli å flytte over!! :) Får med hele turen bort! Ikke at den var den lengste, men er bare positiv det!! :jepp:

Det var det jeg tenkte på skjønner du, at det er koselig med hele historien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kjempemisunnelig* :sjenert:

Men, kjempeglad på dine vegne såklart! :klemmer:

Er en normal reaksjon det, Lizzie!

Håper virkelig det klaffer for dere snart, unner deg det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...