Gå til innhold

1+1=3 ?

Bolla!

Anbefalte innlegg

Huff.. da får vi ennten håpe det ikke komme mer, å at det er en liten hemlighet i magen din, eller at hun kommer så fort at hun snart er borte,å dere kan starte med pp2!

Kunne ikke sagt det bedre selv, det er akkurat slik jeg tenker nå!

Blir liksom ikke helt klok på denne kroppen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det blir fort slik i slutten av mnd.. Blir vell ikke slutt på det før vi sitter med positiv test i hånden!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir fort slik i slutten av mnd.. Blir vell ikke slutt på det før vi sitter med positiv test i hånden!! :rodmer:

Det blir vel ikke det, men jeg håper vi begge får positiv test snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tanta har ikke dukket opp, bare spotter litt sånn annenhver dag og menssmerter kommer og går... Så jeg vet ikke jeg nei, om syklusen min er helt på ville veier etter pilleslutt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen kan klusse en del etter pilleslutt, håper det ikke er tilfelle for din del og at du får stabile sykluser ganske kjapt. Er så utrolig kjipt om den første prøvetida er tull med syklusen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, tanta har ikke dukket opp, bare spotter litt sånn annenhver dag og menssmerter kommer og går... Så jeg vet ikke jeg nei, om syklusen min er helt på ville veier etter pilleslutt :sjenert:

Det tar gjerne litt tid før syklusen er helt i orden etter lang tid på p-piller. Er det første mnd. uten p-pille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen kan klusse en del etter pilleslutt, håper det ikke er tilfelle for din del og at du får stabile sykluser ganske kjapt. Er så utrolig kjipt om den første prøvetida er tull med syklusen liksom.

Håper ikke på kluss... Det rare var at spottingen begynte den dagen jeg trodde jeg skulle få mensen, men den har liksom ikke kommet i gang hvis du skjønner hva jeg mener. :sjenert:

Det tar gjerne litt tid før syklusen er helt i orden etter lang tid på p-piller. Er det første mnd. uten p-pille?

Det er første mnd uten ja, og siste blødning startet 1. mars. Har jo gått på p-piller i 7 år, så hadde ingen forhåpninger om at jeg skulle havne rett på stabile sykluser på ca. 28 dager.. Men det er jo kjedelig når man ikke har kontroll på en måte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOI!!!

Svak strek på test i dag, en så kalt skyggestrek kanskje, men kan det være at jeg faktisk er gravid?!? Tørr ikke juble helt enda..

Stoler ikke helt på billige tester merker jeg :sjenert:

Kan nesten ikke vente til å ta en test i morgen :popcorn:

Men da lurer jeg litt på hva den spottingen jeg har hatt kommer av, blir litt redd :forvirra:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOI!!!

Svak strek på test i dag, en så kalt skyggestrek kanskje, men kan det være at jeg faktisk er gravid?!? Tørr ikke juble helt enda..

Stoler ikke helt på billige tester merker jeg :sjenert:

Kan nesten ikke vente til å ta en test i morgen :popcorn:

Men da lurer jeg litt på hva den spottingen jeg har hatt kommer av, blir litt redd :forvirra:

Omg, omg, omg! :popcorn: Første testen jeg tok var også veldig svak, tok en til samme dag og den viste det samme. Dagen etter var den litt sterkere igjen. Fikk beskjed om at når den viser det samme på to tester er resultatet riktig. ;) Ikke tenk på spotting og blødning for det trenger ikke å bety noe som helst. Jeg blødde mye i uke6-8, som mens.. Var skummelt midt oppi det, men alt var helt ok. Ring legen og få han til å ta en hcg-prøve om du er usikker! :jepp:

Krysser fingrene for at neste test viser positivt!! :klemmer:

Tenk om du er så heldig at det klaffer i pp1? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende! Legg ut bilde av testen da vel, så kan vi tolke sammen med deg :P Resultatet stemmer sikkert, krysser fingrene for det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, omg, omg! :popcorn: Første testen jeg tok var også veldig svak, tok en til samme dag og den viste det samme. Dagen etter var den litt sterkere igjen. Fikk beskjed om at når den viser det samme på to tester er resultatet riktig. ;) Ikke tenk på spotting og blødning for det trenger ikke å bety noe som helst. Jeg blødde mye i uke6-8, som mens.. Var skummelt midt oppi det, men alt var helt ok. Ring legen og få han til å ta en hcg-prøve om du er usikker! :jepp:

Krysser fingrene for at neste test viser positivt!! :klemmer:

Tenk om du er så heldig at det klaffer i pp1? :)

Takk for gode ord Angel-A, nå ble jeg litt roligere :klemmer:

Hadde kommet litt i trusa når jeg var på do i stad også, så er litt skeptisk, livredd for tidlig SA :tristbla:

Ikke morsomt med blødninger om man skulle være gravid...

Sitter her med en god/rar følelse i kroppen, litt sommerfugler i magen og venter på at kjæresten skal komme hjem fra jobb :rodmer:

Blir nok noen oppdateringer her i løpet av de neste dagene, bare positive oppdateringer håper jeg da :)

Er så SPENT :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende! Legg ut bilde av testen da vel, så kan vi tolke sammen med deg :P Resultatet stemmer sikkert, krysser fingrene for det ihvertfall :)

Skal se om jeg får til å legge ut et bilde, er ikke så god på sånt :fnise:

Takk for kryssing, spennende det her!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke bilde av min test, men det er samme type test og den viser streken like sterk/svak som den jeg sitter med her :

div025rc5.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik test ville jeg tolket som positiv ihvertfall, ingen skyggestrek det der! :) Ta en digitaltest så får du det i klar tekst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik test ville jeg tolket som positiv ihvertfall, ingen skyggestrek det der! :) Ta en digitaltest så får du det i klar tekst ;)

Har en digitaltest liggende, men tror jeg venter noen dager, om jeg klarer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en digitaltest liggende, men tror jeg venter noen dager, om jeg klarer det :)

Jeg ville ha tatt en vanlig test til jeg, bare for å få bekreftet resultatet! Men som Penny sier, så ser ikke det der ut som en skyggestrek i det hele tatt! Weeee!!! Jeg tok en digital test etter en liten uke, bare for å forsikre meg at det var riktig. Hehe.

Kan legge med et bilde av mine to tester, disse er tatt samme dag. :)

Ta en test til du! Jeg skal ikke si "gratulerer" før neste test. I tilfellet.

post-16489-0-29487000-1333358634_thumb.j

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok noen tester til som må vise positiv før jeg klarer å slippe jubelen løs ja!

Kjære ble kjempeglad, men jeg sa til han også at vi må vente å se hva flere tester sier før vi tror helt på det, så det blir spennende å se i morgen tidlig hva testen viser da!

Det var så rart også, for når jeg stod opp i dag, så bare fikk jeg en følelse om at jeg måtte teste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...