Disco Biscuit Skrevet 21. januar 2014 #1041 Del Skrevet 21. januar 2014 Vet ikke om jeg har nevnt det for deg før, men jeg hadde ingenting imot resultatet av Chelsea kampen for å si det sånn... Det er rett og slett medfødt den fanbiten der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2014 #1042 Del Skrevet 21. januar 2014 Vet ikke om jeg har nevnt det for deg før, men jeg hadde ingenting imot resultatet av Chelsea kampen for å si det sånn... Det er rett og slett medfødt den fanbiten der *lalalalala - stikker fingrene i ørene og hører ingenting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. januar 2014 #1043 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Endret 23. januar 2014 av Disco Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. februar 2014 #1044 Del Skrevet 27. februar 2014 GRATULERER MED DAGEN Håper du får en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. februar 2014 #1045 Del Skrevet 27. februar 2014 BUSHDA'!? Hurramgerundt for Neferet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. februar 2014 #1046 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Gratulerer med dagen! *edit: smiley som ikke vil Endret 27. februar 2014 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. februar 2014 #1047 Del Skrevet 27. februar 2014 Gratulerer med dagen skjønne du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2014 #1048 Del Skrevet 27. februar 2014 Hurra for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2014 #1049 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Tusen takk Azalea, Ping, TuttaV, Diddles og Mazzi!! ...og Pingting, jeg ELSKER minions!! Vi har Kyle i stua faktisk! Og så var det jo stas at noen fant det for godt å gjenopplive denne boka da, jeg henger stort sett bare inne i den andre for tida... Det er litt vanskelig å vedlikeholde to stykker her inne altså... Jeg kan melde om at bursdagen hittil har vært veldig bra, laget god frokost, har hatt passe jobbmengde, overlevde medarbeidersamtale, fikk faktisk bok av sjefen/jobben istedenfor den sedvanlige vinflaska som alle får (han vet jeg ikke drikker) og skal ut og spise etter jobb med kjære, mamma og samboeren hennes. I går kveld bakte jeg 7layer bars til lørdagens feiring, i tillegg til lakrismuffinsene jeg skal bake (som etter en tur innom cacas plutselig kommer til å bli lakrismonstercupcakes Man er ikke eldre enn man føler seg har jeg hørt! Det blir ikke lilla frosting da, men tror de blir kule likevel! Endret 27. februar 2014 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 27. februar 2014 #1050 Del Skrevet 27. februar 2014 Næmmen, hva skuer mitt øye?! GRATULERER med dagen, flotte dame! Lakrismonstercupcakes er jo bare nødt til å bli en slager. Mange her i huset som hadde elsket det, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2014 #1051 Del Skrevet 27. februar 2014 Næmmen, hva skuer mitt øye?! GRATULERER med dagen, flotte dame! Lakrismonstercupcakes er jo bare nødt til å bli en slager. Mange her i huset som hadde elsket det, i alle fall! Tusen takk Mafalda! Og det er vel bare å innrømme at jeg ikke helt bærer min alder når det kommer til kaker og fjas... Mine veletablerte grå hår til tross, så er jeg fullstendig gal etter sånne monsterkaker og mye annet som ikke er helt vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå