Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Hallo, er ikke det lyspunkt nok, så vet ikke jeg! :daane::bolledeig::snurt:

Da kan du jo på en måte si at du emigrerer likevel! Om enn bare for en stund... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det har du jammen rett i Mazzi! :jepp: Jeg emigrerer for en liten periode til et land med et enda mer forkvaklet system enn vårt eget! :skratte: Men du har helt rett, det er så absolutt lyspunkt nok å vite at ferien er så nært som den faktisk er nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige valg emigrerte jeg :fnise: Nå har demokratiet seiret igjen, slik at det skal være litt holdbart å være tilbake igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes::ler: At demokratiet er grunnlag for valgresultatet skal jeg vel være enig med deg i Androide, men det var det jo strengt tatt de foregående årene også tør jeg å påstå... :glare: At man kan være skeptisk til hvorvidt alle som deltar i demokratiet vet sitt eget beste, det kan vi derimot være uenige om, og det kommer vi sannsynligvis til å være til Dovre faller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes::ler: At demokratiet er grunnlag for valgresultatet skal jeg vel være enig med deg i Androide, men det var det jo strengt tatt de foregående årene også tør jeg å påstå... :glare: At man kan være skeptisk til hvorvidt alle som deltar i demokratiet vet sitt eget beste, det kan vi derimot være uenige om, og det kommer vi sannsynligvis til å være til Dovre faller... ;)

Det siste der kan vi vel enes om, i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste der kan vi vel enes om, i det minste ;)

Heldigvis tror jeg i enes om mer enn vi krangler om, så da får vi la det bli med det :ler::hug:

Åh, så heldig du er som snart skal ut på reise! :hoppe:

Hei Muffin! Så hyggelig å se deg her inne! Håper alt står bra til! :klemmer:

Og ja, jeg er utrolig heldig som snart skal ut på reise. :hoppendeglad: Snart kommer belønningen for å ha jobbet hele sommeren! :nigo: Seks dager igjen til avreise i dag, og jeg har så reisefeber at jeg blir helt smårar!! Var helt ubrukelig på jobb i formiddag, bare googlet reise og kjøpte ebok til turen og satte over penger til riktig konto og så videre og så videre. Det kiler i magen!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIden flyr, bare fire dager til avreise!! :bond::hoppendeglad::bolledeig: Hvorav to jobbedager inkludert i dag, det er ikke bare bare å ha "ny" jobb, så jeg kan ikke gjøre som kjære og ta fri mandag, har ikke nok fridager til det... :sjenert: Men jeg tviler sterkt på hvor mye fornuftig jeg skal klare å gjøre... :rolleyes::bond:

I går kveld gikk vi lang tur med ei venninne som står mitt oppi masse ekteskapstrøbbel. :sukk: Det er jo veldig bra å kunne være til hjelp, og så vanskelig å kunne gjøre noe fornuftig. Men jeg tror hun setter pris på det uansett, det er mer egen utilstrekkelighet som blir litt kjip. Vi hjelper til så godt vi kan og referer til egne "rough patches" og håper det gir litt mening. Og det er utrolig hvor mye man tenker over og setter pris på sitt eget når man vet at andre sliter! Blir liksom ekstra glad i kona da... :hjerte: Og veldig glad for at vi klarte å jobbe gjennom de to skikkelig store "krisene" vi har hatt oppigjennom årene... :sjenert:

Men nå: jobbe! Har en deadline før ferien som må få fokus i dag og på mandag, i tillegg til at jeg skal ha min første medarbeidersamtale i nye jobben i dag, kommer til å være litt mer enn middels nervøs. Det er liksom alltid litt skummelt, og ekstra mye i en så ny rolle som jeg har nå, jeg føler vel egentlig at jeg ikke har fått vist så mye av det jeg kan ennå... Får håpe det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer veldig godt det du sier... at man begynner å reflektere over eget forhold når andre har det vanskelig. Syns det egentlig er en fin påminnelse... Og en fin påminnelse å få før helgen :yvonne:

Lykke til med samtalen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, hvis ikke du har vært i ilden allerede! :) Tipper de er kjempefornøyde med deg! :klemmer:

Tusen takk Mazzi! :klemmer:

Det stemmer veldig godt det du sier... at man begynner å reflektere over eget forhold når andre har det vanskelig. Syns det egentlig er en fin påminnelse... Og en fin påminnelse å få før helgen :yvonne:

Lykke til med samtalen! :)

Ja, det er godt å få en påminnelse om hva man skal sette litt ekstra pris på! :hjerte: Mye av det de sliter med kan vi relatere veldig til da vi hadde trøbbel, så da blir vi ekstra oppmerksomme på hvor takknemlige vi er for at vi jobbet gjennom det og kom sterkere ut igjen på andre siden. Får håpe det gjelder dem også! :jepp:

Samtalen gikk veldig bra! :nigo: Var ikke så nervøs da tida nærmet seg som jeg trodde, kommer nok litt av at lederen min er en veldig bra kar. Fikk gode tilbakemeldinger, og det meste jeg har å utvikle meg på er sånn som jeg bare må jobbe meg inn i med mer erfaring, så alt i alt ble det en veldig god samtale. :skravle: Det er veldig deilig å ha en leder som er god med mennesker, jeg har hatt både og opp gjennom årene for å si det sånn. Så glad for at det gikk så bra og enda gladere for at det er under halvannen time til det er "fredag etter jobb". Bare litt over en arbeidsdag igjen nå! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fredag etter jobb" er helt fantastisk! :bolledeig:

Og nå er den her! :nigo:

Selv om den for øyeblikket brukes i stillestående kø ut av byen for å komme hjem til tidligere nevnte sofa.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt nok for venninnen din at dere er der for henne. Og det hjelper å høre at ingen forhold er perfekt.

Så bra medarbeidersamtalen gikk bra. :) Jeg skal ha neste uke, og selv om det pleier å gå veldig fint så er jeg litt spent.

Nyt fredagen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt helga søte deg, med en million sommerfugler i magen :klemmer:

Vi har vel alle godt av en liten wake-up ifht hvor bra vi faktisk har det :sjenert: Fort gjort å glemme det litt i hverdagens kjas og mas (og pms for min del :twisted::hoho:) Heldige venninna di som har dere til å støtte seg, håper det ordner seg til det beste for henne!!

Og; ultralovely med fin medarbeidersamtale med gode tilbakemeldinger - ikke for at jeg trodde noe annet enn at de er kjempefornøyd med deg, men det er alltid godt å få det sånn rett i ansiktet: ja vi er fornøyd, du gjør en god og viktig jobb :hoppe: Det må da kalles fortjent å få de tilbakemeldingene, don`t you think??

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt nok for venninnen din at dere er der for henne. Og det hjelper å høre at ingen forhold er perfekt.

Så bra medarbeidersamtalen gikk bra. :) Jeg skal ha neste uke, og selv om det pleier å gå veldig fint så er jeg litt spent.

Nyt fredagen! :nigo:

Man blir alltid spent før medarbeidersamtaler, selv om det stort sett alltid går fint. Det er rart det der... :sjenert: Håper din også går helt strålende! :jepp:

Håper du fant sofaen tilslutt! Og veldig greit m god tilbakemelding :klem:

:sjenert: Må innrømme at jeg ikke fant sofaen på fredag, enda så godt jeg hadde hatt av å gjøre nettopp det.... Mange alvorlige tilfeller av "skal bare" kom i veien. Lurer på om jeg skal gjøre et nytt forsøk i kveld når pakkingen er overstått! :jepp:

Nyt helga søte deg, med en million sommerfugler i magen :klemmer:

Vi har vel alle godt av en liten wake-up ifht hvor bra vi faktisk har det :sjenert: Fort gjort å glemme det litt i hverdagens kjas og mas (og pms for min del :twisted::hoho:) Heldige venninna di som har dere til å støtte seg, håper det ordner seg til det beste for henne!!

Og; ultralovely med fin medarbeidersamtale med gode tilbakemeldinger - ikke for at jeg trodde noe annet enn at de er kjempefornøyd med deg, men det er alltid godt å få det sånn rett i ansiktet: ja vi er fornøyd, du gjør en god og viktig jobb :hoppe: Det må da kalles fortjent å få de tilbakemeldingene, don`t you think??

:klemmer:

Kjas, mas og pms kan vi vel alle kjenne oss igjen i :ler: Vi håper vi klarer å gjøre noe fornuftig for å støtte henne, hadde henne til middag i går også i og med vi snart blir borte så lenge. Det er kjipt å se at hun ikke har det bra, jeg håper også det ordner seg til det beste for henne (selv om jeg egentlig ikke helt vet hva det er...!) :sjenert:

Og det er sant som du sier, det er faktisk superviktig å få direkte tilbakemeldinger innimellom, til tross for at man ikke mistenker at noe er veldig galt. Det gir en ekstra trygghet og boost på veien videre! :jepp: Og fortjent må jeg jo bare tørre å tro på at de er, hvis ikke hadde jo tilbakemeldingene vært litt annerledes!

--------------------------------------------------------------------------------

Om et døgn er jeg på tur! :bond::bolledeig: Reisefeberen har nå steget til det fysisk ubehagelige, og dette har allerede vist seg å være en dag på jobben der det er helt umulig å konsentrere seg. Typisk at jeg har noe jeg faktisk må gjøre også... :ler: Så det er vel bare å hoppe i det, og la timene fly til det er tid for avreise. Det skal nok litt til at jeg er innom her noe særlig, så nå er det faktisk mulig at jeg må si "snakkes etter 8 oktober" til dere fine mennesker her inne! :klemmer: sendes til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt:

:fnise:

God tur, kjære søte deg!!!! :klemmer::bolledeig:

Tusen takk! :nigo:

Jeg har nå offisielt ferie, så mye reisefeber at jeg er fysisk uggen og gleder meg til å være i gang med reisa så kroppen skjønner at dette går fint...! :bond: Har alltid vært ekstremt offer for reisefeber, helt fra jeg var liten. Regner med det blir mye søvn i natt.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...