Gå til innhold

LovelyMonroe's harmoniske verden


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

du er veldig sunn, misunner deg! du har jo ikke en eneste usunn matvare i huset ditt! :5:

kan du skrive en liste over hva du normalt spiser på en dag hvor du trener i ca. 1 - 1 og en halv time? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiser jo kjempe sunt! Kan ikke skjønne hvorfor du står stille hvis dette er det du vanligvis kjøper og spiser. Du trener jo også masse! Men du er/var nok bare inni en dårlig periode, det blir nok bedre :)

Åå, ble litt glad av å lese det! Fikk kanskje litt bekreftelse på at ja, du er jo faktisk sunn... slutt å tro noe annet! :) Ja, jeg må jo innrømme jeg synes det er rart selv, spise jo ikke brød engang(tåler det ikke), så hva spiser jeg egentlig?? :P Men må lage eget brød nå når jeg kommer hjem i full fart, uten gjær og gluten, ser ut til at det er det jeg ikke tåler med vanlig.... og mel da..!

Hååååper det er en dårlig periode ja, for det er kjipt å føle man gjør alt riktig uten at det skjer noe...men så føler jeg de utskeielsene/avbruddene har ødelagt en del, dvs den ene uken i mnd jeg får møtt kjæresten min, blir ofte en del mer kos enn jeg planlegger og det legger seg fort på sidene... og da må jeg liksom start all over again...i vinterferien la jeg tydeligvis på meg en del, for ser ganske så forskjell på meg før og etter synes jeg... hmmm.. MEN det går seg til!!! Tenke positivt!!! :)

du er veldig sunn, misunner deg! du har jo ikke en eneste usunn matvare i huset ditt! :5:

kan du skrive en liste over hva du normalt spiser på en dag hvor du trener i ca. 1 - 1 og en halv time? :)

Takk for det! nei... ser jo det nå, at det faktisk ikke er noe usunt, eneste usunne jeg kan se, og som jeg ikke har spist på... nja kan ikke huske siste, begynner å bli noen år... er HAPÅ... hehe! Ja, det kan jeg gjøre, må bare ut med bikkja en tur, straks tilbake!! :)

Åh, bare sånne små kommentarer fra dere gjør meg skikkelig glad.... :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hunden min er merkelig.... han må virkelig finne THE PERFECT PLACE å legge en kabal på... akkurat som om at han vet når jeg har dårlig tid å går å tenker sånn, gå på dooo da så vi kan gå hjem, det er de dagene kanskje om morgenen når jeg har knapt med tid... ellers pleier vi å få godt en grei morgentur på 15-20 min, synes det er best... men DA, da går han på do rett uttafor døren :fnis:

Ah! Nå har jeg laget meg en deilig sjokoladegrøt til frokost, og selvfølgelig et stort glass melk til, namnam. Har laget klar niste for dagen også, så nå bærer det snart til skolen for enda en studiedag..... bare ut med bissevoffen først :) Håper idag vil bli en fin dag...igår fikk jeg trent rompen masse på styrketimen, idag blir det kardio på mølla, så tar jeg meg en styrkeøkt på rompa når jeg kommer hjem idag.... i like it boootielicoius!! :lur:

Håper disse to ukene og fem dagene før ferien min går fort... har eksamen siste uken, gruer meg litt... muntlig eksamen i det jeg studerer er ikke så veldig enkelt, menmen, det går nok fint! Etter det har jeg jo en velfortjent ferie i vente, hvor jeg drar tilbake til hjembyen min og drar på hytten med mine besteforeldre og min kjære, de har aldri møttes før så det gleder jeg meg til. Jeg er jo en ekte fiskerjente, så tjohei! Hytta here I come!

Merket også igår(ser det veldig mye bedre mens man trener/rett etter), at jeg hadde jo faktisk fått bittelitt muskler i armene gitt! Kan ikke si det var noe der før........ men nå! Og det skal bli mer! er i hvertfall en begynnelse...! Det er så fint med markerte og sterke muskler, og nå snakker jeg ikke bodybuilding her :) Skal legge ved bilde....hihihihihi.

Sjokoladegrøten består av:

1dl glutenfrie havregryn

3dl vann(kan byttes ut med ekstra lett eller skummet melk)

litt salt, kardemomme og kanel

5 dråper stevia english toffee

1/2 ts sukrinmelis

1 ts 100% rått kakaopulver

1 halv oppkjært banan,mot slutten av koketiden

Oppå hadde jeg en spiseskje eller to med cottage cheese( :hjerter: ), en ts hapå( dobbel :hjerter: ), og litt grovhakkede mandler. Veldig god start på dagen. Når jeg får meg proteinpulveret vil jeg ha det i, og da blir det en veldig så næringsrik frokost også gitt! Kan gjerne ha en skvett kaffi i også! ( ikke for KaDust... ;) )

Ønsker dere alle en kjempeflott dag! :hjerte:

Her er et slags sitat jeg fant på en blogg, og det ga meg litt ekstra futt på dagen idag:

Dette blir uken din!

Sett deg noen mål for uken.

Hva vil du oppnå?

Hva gjør deg lykkelig?

Livet er her og nå, man må skape det beste ut av det man har :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er veldig sunn, misunner deg! du har jo ikke en eneste usunn matvare i huset ditt! :5:

kan du skrive en liste over hva du normalt spiser på en dag hvor du trener i ca. 1 - 1 og en halv time? :)

har sendt deg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka så langt har gått veldig fint, noe jeg bestemte meg for på mandagen, og det skal jeg begynne å gjøre fremmover. Tror jeg av og til glemmer at jeg er flink, at jeg er flink til å klare målene jeg setter meg :)

Idag var det ikke cardio power time heller, har ikke vært det på tre ganger nå pga intruktøren er syk... kjedelig! men tok meg 30 min på mølla... 15 min rask gange på 6,5 + 15 min jogging på 9,0. Alt i strekk, var greit å ta det såpass rolig som det også :) Har også gått på tur med hunden idag pluss opp og ned til trening som tilsammen er 1,30 time med gange, så det er jo litt, blir det ca hver dag, eller litt mer :)

Idag har jeg også vært veldig fornøyd på matfronter, har vært litt bedre med sultfølelsen idag. Men begynner å lure på om jeg har glutenallergi, og- eller magesår. Jeg har en del glutenfritt her hjemme nå og jeg merker forskjell. Jeg har også fått meg en helt genial!!!!!! matboks fra iherb med kjøleelemnt og flere rom og valgmuligheter, de har flere typer så skal definitvt kjøpe flere versjoner!! Den kom godt med idag! havregryn til frokost(tror jeg.. husker faktisk ikke, herregud :gjeiper: ), så ble det lunsjen som jeg skal legge ut bilde av. Sushi nigiri til middag sammen med stekt kokebanan med yaconsirup på til dessert. Til kvelds spiste jeg en skive(to av mine blir som en vanlig siden de er så små) + en deilig blanding av cottage cheese,kesam,penøttsmør,kanel og cashewnøtter.

Må bare tipse om noe; Jeg kjøpte meg rent,sunt og naturlig peanøttmel hos iherb, og blandet dette ut med litt vann og tok litt salt i, og det ble en hiiiimmmmeeelsk blanding som smakte IDENTISK med peanøttsmør, og såklart mye sunnere! NOMNOM! Anbefales......!

Så har jeg fått et syltetøy fra iherb også med bringebær&granateple, dette inneholder 100% frukt og null rørsukker, KJEMPEGODT og bare natulige ingredienser!!! ( dette selges også på bl.a ica maxi, men det er endel dyrere....)

Igår fikk jeg også sjokolade proteinpulveret mitt jeg bestilte fra iherb. Det er kjempeflott og med fine ingredienser, og tre ganger billigere enn det som man får i norge av samme merkene.....! Smaken var veldig god og den smakte ikke fake, skal definitivt bestille igjen når jeg er tom...!

Fikk også denne kalorifrie Honey dijondressingen som er kjempegod til masse av mat, og den var faktisk kjempegod og så den var jeg glad for!

Legger ved bilde av lunsjen(så ser dere det geniale opplegget!!!) Hadde eplebåter med kanel og sukrin på i ene delen, og egg i andre, pluss en halv banan, og hjemmelagde skiver med mager kyllingost med paprika til! Holdt seg friskt og kaldt. Legger også ved av de nylige iherb pakkene mine, får nok de to siste pakkene imorgen! Og av middagen og kveldsen.... OG en veeeeldig god middag jeg hadde her om dagen med fullkornspaghetti,kyllingkjøttdeig med hakkede tomater og div krydder, og fersk basilikum :rodmer:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Rainbow!! :)

Så noen gode ord til de som måtte lese her inne, jeg kom til å sitte å tenke litt over nettopp dette idag :)

Jeg har tenkt at...man bør jo faktisk ta livet som en gave, det er ikke alle som får leve, det er ikke alle som har det så godt som oss. Tenk da, livet vårt får vi aldri igjen, vi har det en gang og vi bør derfor virkelig nyte det, være livsnytere. Vi får jo faktisk INGENTING ut av å furte og være negativ, vi bør tenke positivt så godt det er mulig, og å prøve å snu om det negative. Om vi tenker positivt, prøver å glemme de vonde tingene, og bare leve i nuet... så tror jeg mange kunne hatt det veldig bra Vi lever jo her og nå... og kroppen er også en ting, vi har faktisk BARE DENNE KROPPEN, vi får ikke en ny en når vi har ødelagt den, så slutt å gi den giftige ting som røyk og alt for mye alkohol, og ikke minst drittmat. Gi den det som er godt og gjør at kroppen din trives, beveg deg og vær aktiv for å styrke kroppen din å leve lenger :)

Ah, så deilig å komme frem til alt dette ved å bare sitte å tenke litt. Nå skal jeg lage meg fotbad og ta godt vare på bein og negler, før idag tok jeg å ga litt spa til neglene på hendene, nå er det pedikyr for tur! Etterpå skal jeg farge håret... har laget meg litt sunn gele også som jeg skal kose meg med... Livet er herlig :hjerte:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål for uken:

* Fortsette treningen slik jeg har gjort, men ekstra fokus på cardio denne uken.

* IKKE bake noe, bare evnt brød/knekkebrød.

* Fortsette og spise like sunt og variert, men ha litt mindre karb i frokosten(kutte ut bananen og alt jeg har oppi havregrynet).

* Få farget håret

* Tenke positivt og gjøre ting som gjør meg lykkelig

* Ta EN dag om gangen, og sørge for at jeg selv synes "dagen idag" blir "perfekt".

* Ikke ta sorgene på forskudd, lev i nuet og ta heller sorgene når de evnt kommer.

* Hjelpe andre mennesker

* Gjøre det like bra på kommende prøve som de to siste

* Prøve ut flere spennende varianter av hjemmelaget knekkebrød

Treningsplan for denne uken:

Mandag: Styrke og kondisjon, tilsammen 1,5 t på treningsenter :hjerte: Check. Men ble 60min gruppetime.

Tirsdag: Fri

Onsdag: Kondisjonstrening tilsammen 1,5 time på treningsenter

Torsdag: Styrke og kondisjon, tilsammen 1,5 time på treningsenter

Fredag: Fri

Lørdag: Fri

Søndag: Langkjøring kondisjon(Fjelltur,tur eller langkjøring rask gange på mølle)

Det er ikke ofte jeg har tre dager fri, det er som oftest to, og noen ganger bare en. Men jeg er sliten fortiden og har bestemt meg for å lytte til kroppen min. Har jeg ekstra mye energi en av fridagene trener jeg da om jeg vil. Utenom dette går jeg mellom 1-2,5 timer med hunden min hver eneste dag :)

Håper jeg klarer å gjennomføre denne uken slik jeg vil. Jeg skal!

Ha en fin uke :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært en merkelig dag. Jeg har for første gang opplevd hvordan det er å besvime, og det er virkelig en av de aller ekleste følelsene jeg har vært borti. Jeg hadde nettopp vært på do, og gjort nr to, og merket at jeg fikk veldig vondt av det(har bare hatt slike smerter en gang før, veldig vondt ETTERPÅ), jeg gjorde meg ferdig og vasket hendene og kjente jeg var skikkelig skikkelig uvel. Varm, svimmel og rett og slett utrolig kvalm. Jeg begynte å gå bortover gangen og merket jeg ble enda mer svimmel, men jeg er så vant til å være svimmel maaaange ganger iløpet av dagen så jeg tenkte ikke over det, det ble verre og jeg stoppet opp, og det bokstavelig talt ble svarte og svartere.. også plutdelig våknet jeg, da lå jeg inntil oljeovnen(med hodet) på gulvet, mens hunden min stakkars sto og bjeffet foran meg og var veldig fortvilet. Jeg husker ikke hva som skjedde, kan ikke huske jeg falt, MEN jeg husker jeg på en måte drømte, var noe helt rart som skjedde, som om jeg var i en annen verden... sitter enda å tenker på denne rare følelsen. Jeg "våknet" og begynte og grine fordi jeg var redd og sjokka over hva som hadde skjedd, fikk ringt til en venn av meg som bor rett bortenfor og hun kom og hentet meg. Fikk streng beskjed av kjæresten min(som jobber i ambulansen) at jeg måtte komme meg på legevakten med engang. Spesielt siden jeg aldri har gjort det før, og det plutselig skjedde. Møtte jo den sure kjærringa på legevakten i skranken, som virkelig ikke ville ha meg der... første hun sa var at nei det var jo såååå vanlig og besvime og hun besvimte ofte... jeg presiserte at det ikke hjalp meg å høre at hun eller andre gjorde det ofte... for meg var det uvanlig og jeg ville skjekke det opp. Ventet i tre timer, og fikk tatt noen prøver og målt blodsukker og blodtrykk, samt hørt på hjertet osv. Alt var fint(heldigvis), så legen mente utifra beskrivelsen at det enten var situasjonsbetinget, altså at det har med at jeg nettopp hadde vært på do, etc etc.. eller at det kunne være overbelastning, enten fysisk eller psykisk.

Jeg er helt fin nå, men det var en veldig spesiell feeling. Utrolig ekkelt synes jeg, men er som sagt frisk og fin nå, og har nettopp puttet i meg noen deilige mangoterter...........og litt sunn kakao med chilli! Nam :)

Noen av dere som har erfaring med å besvime? Evnt etter dobesøk? lure på om jeg har jernmangel? siden jeg faktisk, uten å overdrive, må stoppe opp rundt 10 ganger om dagen fordi jeg er så svimmel(må holde meg fast i noe)... men første gang jeg har besvimt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, stakkars deg! Du bør få undersøkt det mer, ja. Det er ikke vanlig å gå hele dagen og være svimmel. Kanskje du får i deg for lite næring nå som du spiser så mange produkter uten kalorier? Man må jo ha en viss mengde hver dag for å funke. Det kan jo også være jernmangel, ja. Huff, kom deg til en lege igjen, som kan sjekke det ordentlig. Tenk om du plutselig skulle besvime ute alene...!

Jeg har bare opplevd at det svartner hvis jeg reiser meg opp fort, men ikke å besvime av det. Eneste gangen jeg har besvimt var da jeg datt på isen og slo hodet som 12-åring.

Ble bekymra for deg jeg, nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, stakkars deg! Du bør få undersøkt det mer, ja. Det er ikke vanlig å gå hele dagen og være svimmel. Kanskje du får i deg for lite næring nå som du spiser så mange produkter uten kalorier? Man må jo ha en viss mengde hver dag for å funke. Det kan jo også være jernmangel, ja. Huff, kom deg til en lege igjen, som kan sjekke det ordentlig. Tenk om du plutselig skulle besvime ute alene...!

Jeg har bare opplevd at det svartner hvis jeg reiser meg opp fort, men ikke å besvime av det. Eneste gangen jeg har besvimt var da jeg datt på isen og slo hodet som 12-åring.

Ble bekymra for deg jeg, nå!

Det går helt fint med meg nå da! Men det var veldig ekkelt... har alltid trodd besvimelse var litt oppskrytt osv osv... men det var en utrolig spesiell, og ekkel opplevelse... som å drømme... men være borte... nei klarer ikke forklare det! Maybe i saw jesus??? neida :fnise:

Hmm, tror jeg spiser nok kcal! og nok vitaminer etc... har jo et veldig variert kost med både proteiner, fett og karbs. Spiser både kjøtt og (MYE) grønt. Er blitt litt ekstra hektet på grønnsaker i det siste, det er så godt synes jeg... jeg prøver å finne ut hvor de har en gårsbutikk i nærheten her så jeg kan få kjøpt meg grønnkål, de selger ikke det i butikkene. Er minimalt med hva de faktisk selger i dagligvarene :snurt: Fikk kjøpt meg mye grønnsaker i igår da, og til lunsj idag ble det en deilig smoothie av spinat,selleri,agurk,kruspersille, litt limesaft og vann, og tilsatte også tre greens(spirulina,green kamut og barley). NOMNOM :) Igår lagde jeg meg en gooooood middag, fylt portobellosopp!!! med deilig salat til, og hadde næringsgjær oppå, nam! Til kvelds etter fem lange timer på legevakta spiste jeg en velfortjent god kveld som bestod av hjemmelaget mangoterte... herreguuuuuuud så godt og enkelt! Og sunn kakao(!!) med chilli og godt krydder :hjerte:

Forresten Rainbow; Takk for omtanken, du er god! :klemmer: Jeg sendte mail til fastlegen min idag ang henvisning til gastroskopi ( I NARKOSE!!! ), og også blodprøve ang test på vitaminmangler. Håper ting bedrer seg og at jeg får time snart!

Ble ikke trening igår akkurat.... men idag skal jeg på stram opp time, det blir godt, men får ta det med ro etter gårsdages hendelse :)

idag skal jeg lage meg spinatsuppe! DET er godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, lo litt da jeg leste at bikkja di må finne THE PERFECT PLACE å legge en kabel på. Sånn var bikkja mi også SELV NÅR HAN HADDE DIARÉ! Åh, det var så irriterende. Han kunne vekke meg om natta og hylte fordi han måtte ut å gjøre fra seg før det var for sent, og når jeg slapp han ut var det ikke nok å bare løpe ut på plenen foran her. Nei, han løp rundt halve nabolaget for å finne THE PERFECT SPOT når han var så nøden pga diaré at det ikke burde vært mulig. Stakkars da. :gjeiper:

Uff, det er ekkelt å besvime ja. Jeg gjorde det relativt ofte en periode da jeg gikk på p-piller jeg ikke tålte. Besvimte overalt, hjemme, på skolen, på vei hjem fra skolen. Uff, det var helt jævelig. Etter dette har jeg pleid å besvime hver gang jeg får feber på 39 eller over. Rart. Men det kan være jernmangel, ja. Er utrolig mange kvinner som får dette, spesielt i alderen 20-30 (nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men det er i denne alderen vi har høyest jernmangel faktisk). Du bør uansett sjekke det hos lege, for det kan jo være noe annet også.

Uansett, jeg synes du er helt beundringsverdig. Skulle ønske jeg var mer som deg, både i tankegang og matlagnings-skills. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, lo litt da jeg leste at bikkja di må finne THE PERFECT PLACE å legge en kabel på. Sånn var bikkja mi også SELV NÅR HAN HADDE DIARÉ! Åh, det var så irriterende. Han kunne vekke meg om natta og hylte fordi han måtte ut å gjøre fra seg før det var for sent, og når jeg slapp han ut var det ikke nok å bare løpe ut på plenen foran her. Nei, han løp rundt halve nabolaget for å finne THE PERFECT SPOT når han var så nøden pga diaré at det ikke burde vært mulig. Stakkars da. :gjeiper:

Uff, det er ekkelt å besvime ja. Jeg gjorde det relativt ofte en periode da jeg gikk på p-piller jeg ikke tålte. Besvimte overalt, hjemme, på skolen, på vei hjem fra skolen. Uff, det var helt jævelig. Etter dette har jeg pleid å besvime hver gang jeg får feber på 39 eller over. Rart. Men det kan være jernmangel, ja. Er utrolig mange kvinner som får dette, spesielt i alderen 20-30 (nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men det er i denne alderen vi har høyest jernmangel faktisk). Du bør uansett sjekke det hos lege, for det kan jo være noe annet også.

Uansett, jeg synes du er helt beundringsverdig. Skulle ønske jeg var mer som deg, både i tankegang og matlagnings-skills. :hoho:

Haha, altså... ikke nok med det, for når han da har funnet the perfect place, så skal han finne THE PERFECT MOMENT, ikke nok med det....THE PERFECT POSITION, ikke nok med det...THE PERFECT WAY TO DO IT! ... :fnise: Han er jo herlig, da!...

Haha, ja, sånn er min også, han bjeffer høylytt om at det nå er liiiike før the shit is coming, og jeg hiver på meg klærna, gjerne midt på natta ja(heldigvis slutt på det nå da...) og suser ut, og nei... vi orker ikke gå på do ut på plenen kl 4 om natten, vi må gå en runde på 15 minutt vi, MEN IKKE NOK MED DET, han driter i å drite, bokstavelig talt. Så går vi inn igjen, og legger oss, festlig som fy! :5:

Å herregud, besvime overalt? For en belastning det må være for kroppen da? For det å besvime er jo ikke bare bare, hjernen din er jo ikke med, veldig skumle saker synes jeg!

Oi, herregud! Når jeg leste det ble jeg nesten litt... vet ikke... veldig overrasket. Ingen har sagt noe sånn til meg før... beundringsverdig faktisk, oi... hehe :roll: TAKK! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag startet jeg dagen med noen deilige vafler, det er faktisk den internasjonale vaffeldagen idag.. :gjeiper:

Oppskriften er glutenfri,eggfri,melkefri,melfri og sukkerfri, ganske så allergivennlig for de som er det(mel og sukker har jeg kutta ut fra kostholdet mitt for lenge siden, egg og gluten vet jeg ikke om jeg tåler så er derfor på test. melk vet jeg heller ikke med, men hadde hjemmelaga havremelk hjemme så brukte det) :)

Allergivennlige og supersunne vafler ala Monroe:

:hjerte: 1 dl bokhvetemel(fra iherb)

:hjerte: 1 dl havremel(kan blende havregryn til mel i blender)

:hjerte: 1,5 dl havregryn(glutenfri,billigst på rema)

:hjerte: 1 ts steviapulver(hos iherb)

:hjerte: 1 ss fiberhusk (hos iherb under psyllium husk)

:hjerte: 1 ss sitronsaft

:hjerte: 6 dl vann

:hjerte: 1 ts ekte vaniljepulver/evnt essens(billigst fra fra gojiking)

:hjerte: 1 ss rapsolje

:hjerte: 1,5 dl havremelk/mandelmelk(el kumelk om du vil)

Følger du denne oppskriften, og bruker fiberhusk så kan godt røren være litt tynn, den vil nemlig tykne endel pga fiberhusken, la røren derfor stå å svelle i kjøleskap i 10-15 min :)

Håper de vil smake(men tåler du alle de vanlige ingrediensene kan du jo bruke de, men denne vil være sunnere, da :) )

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder.. av en liten skål med persillepesto jeg lagde på måfå her om dagen, men ble yummi! Kjempegodt til mat eller på skiven, og veldig greit for veggiser. En deilig frokost jeg hadde med hjemmelaga knekkebrød med jorbær på, avokado og en med persillepesto, og em annen dag hvor jeg også hadde hj.laget knekkebrød men med cottage cheese, gressløk og ruccola på :hjerte: Er også et bilde av ferskpresset gulerotjuice, noe jeg bare DIGGER! :sjarmor:

har sååå mye oppskrifter, og ikke minst bilder, og tips og ideer jeg vil legge ut... men det var tiden da, og hukommelsen min... burde ha laga blogg...matblogg av et slag! :nigo:

Ønsker dere alle en kjempefin kveld :strix: Jeg skal ha eksamen de tre neste dagene....... muntlig! :kjefte:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trening på meg idag kjenner jeg, jeg er så sliten i hodet for tiden, og egentlig veldig klar for ferie til helgen(sier jeg på en mandag.... :fnise:), da skal jeg på hytta som ligger i hjembyen min, sammen med kjæresten min og mine besteforeldre, det blir gøy. Fiske er kjempekjekt synes jeg! :)

Jeg har veldig lyst å sette på en sesong av sex and the city akkurat nå... og lage meg noe godt å spise, noe søtt... men sunt! kanskje banan stekt i yaconsirup, eller... banansplit med kalorifri sjokoladesaus :sjenert: , hva sier dere??

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trening på meg idag kjenner jeg, jeg er så sliten i hodet for tiden, og egentlig veldig klar for ferie til helgen(sier jeg på en mandag.... :fnise:), da skal jeg på hytta som ligger i hjembyen min, sammen med kjæresten min og mine besteforeldre, det blir gøy. Fiske er kjempekjekt synes jeg! :)

Jeg har veldig lyst å sette på en sesong av sex and the city akkurat nå... og lage meg noe godt å spise, noe søtt... men sunt! kanskje banan stekt i yaconsirup, eller... banansplit med kalorifri sjokoladesaus :sjenert: , hva sier dere??

mmm! kanskje litt av hver? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...