Gå til innhold

LovelyMonroe's harmoniske verden


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Åh. Elsker frokostene mine de siste dagene.... pannekaker! Skulle ikke tro jeg var på slanker'n! HIhihihi. Men, de er sunne, og kalorifattige, like mye kcal i to pannekaker som i en skål med havregryn.

For de jeg lagde idag lagde jeg av at jeg tok en skål havregryn i blenderen, sammen med litt linfrø(trengs ikke) og blendet dette noen sekunder slik at det ble mel - havremel(og sunnere enn det havremelet man får i dagligvaren). Og det var egentlig det(som inneholdt kcal hvertfall), for resten av ingrediensene er bare vann, stevia, salt og bittelitt kardemomme(alt blendes sammen i blenderen).

Og for dere som ikke har stevia, så trenger dere egentlig ikke bruke søtning i disse, havremel gjør at pannekakene blir såpass søte uansett, mener nå jeg da. Så alt du trenger er havregryn, salt og vann, sånn egentlig, så kan du ha i kardemomme om du vil, og stevia eller sukrin om du har dette.

noen kjempegode og sunne pannekaker, som er mektige og gode, de blir tykke, som am.pannekaker, og litt grove i konsistenden. Hadde litt kalorifri sjokoladesaus over, namnam :)

Så, der har du et lunsjtips også KaDust! Men skal finne på noe mer, bare skrev det ned nå, siden det var frokosten min! :jepp:

edit: hadde to SS rismel i også, men det er ikke nødvendig i det hele tatt :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, det hørtes godt ut! Jeg klarer ikke å steke pannekaker da, jeg herper de alltid. Er så klønete på kjøkkenet. :sjenert: Men kan jo prøve! Typen ville sikkert også verdsatt kalorifattig god mat, for stakkaren driver å veier maten sin og spiser veldig veldig kjedelig mat for å unngå kaloriene. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, det hørtes godt ut! Jeg klarer ikke å steke pannekaker da, jeg herper de alltid. Er så klønete på kjøkkenet. :sjenert: Men kan jo prøve! Typen ville sikkert også verdsatt kalorifattig god mat, for stakkaren driver å veier maten sin og spiser veldig veldig kjedelig mat for å unngå kaloriene. :gjeiper:

Gjør han?? :hoho: Typen min hadde bare ledd om jeg skulle gjort det der... han er typen som mener at alt sunn mat er oppskrytt, altså, han liker det, og er ingen sånn fastfood mann, men han skjønner seg ikke heeeelt på kostholdet mitt. men, bare vent, nå når vi blir samboere og flytter sammen, skal det ikke være en eneste gradiosa i den fryseren. Han er litt enkel av seg han. Overlever så lenge han har jarlsberg, vossafår og melk :hoho: Menmen, han har jo en ganske så fin kropp, så skal jo ikke klage :fnise:

Huff, GJETT OM jeg har ødelagt mange pannekaker når jeg skal steke de, jeeez. Øvelse gjør mester, men er ooofte mine blir ødelagt! Men lurest er og vente til plata er varm nok, SÅ ta oppi en liten dæsj olje, deretter hive røra oppi, og disse pannekakene er jo så små og tykke også, så vente til du klarer å skufle stekspada under, man merker når de er stekt nok under, så snu de, veldig enkelt med så små pannekaker, og de er så gooode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, familien hans har gener for fedme. Han er den eneste som trener HARDT og spiser så kalorifattig han klarer, så han er den eneste som veier under 100kg. Men han synes fortsatt han er for feit, for han klarer ikke bli fett det siste laget. Han vil gjerne ned fra 98kg til 83-84kg. Så da har han blitt helt crazy i det siste og spiser omtrent kun spinat, 100 gram kjøtt og 100 gram ris eller hva enn til middag, og veldig kjedelig frokost og lunsj. :gjeiper: Stakkars.

Ja, jeg får ta til meg tipsene dine og øve øve øve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Elsker frokostene mine de siste dagene.... pannekaker! Skulle ikke tro jeg var på slanker'n! HIhihihi. Men, de er sunne, og kalorifattige, like mye kcal i to pannekaker som i en skål med havregryn.

For de jeg lagde idag lagde jeg av at jeg tok en skål havregryn i blenderen, sammen med litt linfrø(trengs ikke) og blendet dette noen sekunder slik at det ble mel - havremel(og sunnere enn det havremelet man får i dagligvaren). Og det var egentlig det(som inneholdt kcal hvertfall), for resten av ingrediensene er bare vann, stevia, salt og bittelitt kardemomme(alt blendes sammen i blenderen).

Oi, de hørtes gode ut! :) Det vil jeg prøve!

Forresten, du nevnte kokebananer, er det bananer som bare kan kokes? :klo: Det har jeg aldri hørt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de kan stekes, friteres og kokes. De må varmebehandles før bruk i motsetning til vanlige bananer. Veldig gode. Du kan lese mer om de her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så oppi dette da, som er veldig negativt, så prøver jeg i hvertfall å se lyst på det, å tenke at hesten min får det jo kjempefint og har det jo helt fantastisk. Jeg får også god tid til studier, mens jeg vet han har det bra hos sine nåværende eiere. Jeg tenker også at jeg om noen år endelig får bli skitten under neglene igjen, og tråkke i hestedrit, møkke, lage til mat... ri på deilige turer, svømme med hest igjen, kjøre vogn, stå i timesvis med børste under røyteperioden med fult av hår over hele meg, og å lukte hest igjen. Oh, i miss it.

:hjerte:

Hørtes virkelig ut som han har det flott, når de får gå ute i flokk i en hel dal! Det er helt forferdelig å selge, jeg ville heller aldri gjøre det, men har gjort det to ganger. Jeg måtte pga studier :sukk: Og så fælt det enn høres ut så ville jeg ikke se dem bli gamle heller, og måtte ta den siste avgjørelsen... Var helt forferdelig da jeg fant ut at den eldste døde, jeg ble helt knust... Fine jenta mi... Gutten min lever enda så vidt jeg vet, jeg har hørt nok til at jeg tror han har det bra, mer orker jeg ikke å vite lenger, det er så vondt å ikke ha noe kontroll over livet hans. Du er kjempeheldig som fant et så hestevennlig sted til gutten din, der de får være hester!

Jeg gleder meg også veldig til å ha hest igjen, jeg håper det går. Alt virker så mye mer stressende nå, enda jeg hadde to hester, jobb og skole den gangen, så en hest og jobb burde vel gå.

Det føles virkelig som en stor del av personligheten min er satt på vent. Før var det alltid meg og hesta mine, ute på tur i skogen eller på bana. De var kameratene mine, og en stor del av tenårene mine. Jeg elska å galoppere rundt i skogen barbak, å fore kvelds og høre dem tygge høyet sitt tilfreds, se på den tøysete gutten min som prøvde å kosemose folk og helst ville sitte på fanget, å kjenne hvordan det sitret i hoppa mi da vi kom bort til et jorde og jeg sa "okei" som betydde at hun fikk lov å spurte, og all den krafta jeg fikk være med å oppleve ga meg tårer i øynene fordi det gikk så fort... Og å trene sprang og dressur, og være med på ridetimer og små stevner... Vi hadde ikke et så høyt nivå, men gud, så gøy det var når vi fikk til f.eks. skritt til galopp første gangen, eller å klare et høyt hinder :) Åh, som jeg savner det!!

...så jeg forstår deg, Monroe. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det var skikkelig godt å lese det, det var så mye jeg kjente meg igjen i. Du har ikke hest nå da, slik jeg har forstått? Huff, det er virkelig helt jævlig, men det er godt å vite at det er andre som også har måttet gått igjennom det(misforstå meg rett), slik at jeg ikke føler at dette er noe bare jeg må gjennom, men at andre faktisk også må det. Det er så vondt. Men det er godt å vite at jeg vet det ikke er pga mangel på interesse, for hestehobbyen vil jeg alltid ha, og vil ha meg hest når mulightene er til stede. Jeg kan kanskje bli forrytter nå til sommeren når jeg flytter? Så jeg ikke glemmer alt, jeg har kanskje dårlig hukommelse, for jeg merker at jeg letter glemmer ting mtp på hest, som var helt normalt å vite før, men det kommer vel tilbake.

Tusen tusen takk for at du tok deg til til å fortelle dragonfly, det var veldig veldig godt å høre noen forstå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen hadde jeg treningsfri siden jeg kom så sent til byen jeg nå er i(men skulle ha fri den dagen uansett igrunn). Lørdagen gikk jeg meg en deilig tur rundt et vann her nede med hunden, og også de vanlige hundeturene, så jeg fikk gått da.

Jeg var på byen igår, og herregud... ja jeg skal ikke fortelle det, men det skjedde så mye.. jeg endte opp med å sove hos en (kjempesnill) fremmed jente og samboeren hennes :hoho: , rett og slett fordi personen(venn) jeg skulle sove hos var så dum og sovnet og hadde ikke lagt ut nøkkel og mye styr så kom meg ikke inn, viste ikke helt hvor jeg var(ikke pga alkohol, men har ikke vært her før), hadde lite strøm på mobilen og hadde ikke med meg så mye penger(fordi dette ikke var avtalen....). Jeg ble helt fra meg og var heeelt sikker på at jeg måtte sove ute, og det snødde, det var skikkelig ekkelt. Men så var det en snill dame som sa at nei, jeg kunne ikke være ute, og hun tok meg med inn og laget til seng til meg og alt, hadde det bare vært flere mennesker i verden som henne. Tenk så snilt da. Og jeg som følte meg så dum og "fjortiss" der jeg sov hos en fremmed. Men det var jo ikke min feil, da, hehe... menmen. Det gikk fint idag tidlig og vi lo bare av det, meg og hun altså. Jeg gikk tidlig og fikk kommet meg "hjem", 10 min etter jeg kom hjem i 10 tiden var jeg plutselig ute på joggetur med bikkja, var ikke mer en en 3kilometers tur der jeg jogget ca 2 km av den, menmen, bedre enn ingenting dagen derpå. Så dusjet jeg, og er klar for en ny dag :) Skal på mer tur senere idag, håper være letter så jeg kan dra på fjellet! Jeg hadde spisedagen min igår pga all kcal fra alkoholen, utenom drikken så spiste jeg ca 200gr sjokolade, men det synes jeg var helt greit. Hadde spist ganske lite den dagen fordi jeg ikke hadde fått tid, tror jeg lå på kanskje 400 kcal før vorset begynte siden jeg hadde fått i meg så lite, så jeg tror ikke jeg fikk i meg mer enn jeg forbente igår. And i'm a queen on the dancefloor :fnise: Vi danset masse og hadde det kjempekjekt! Sist jeg var ute var i oktober, så det deilig. Og godt å kunne holde seg unna byen også uten at det gjør meg noe :)

Det er litt vanskelig å være på ferie nå som jeg kanskje har glutenallergi, jeg ANER IKKE om jeg har det, er jo 50/50, men jeg prøver å tenke at jeg skal vende meg litt til tanken, slik at om jeg skulle ha det så blir det ikke de store forandringene. Men det vanskelig, jeg kan ikke bare kjøpe meg en sånn ferdigsmurt wasa knekkebrød i sånn liten pakke f.eks. Ikke lomper, ikke brød, ikke ditt, ikke datt. Men samtidig, så håper jeg litt at jeg har det .... for jeg sparer masse kcal på det da(på en god måte)! :gjeiper: Kan jo ikke bare ta meg en bolle... eller bestille en pizza.... osv osv. Men er litt kjipt nå på tur, for jeg aner ikke hva jeg skal lage, kan jo ikke bake noe her. Så jeg spiser nesten bare glutenfriehavregryn med melk. Og bananer. Huff, kjedelig.

Deilig med påskeferie, imorgen drar jeg på hytta!! :strix:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på skogs/fjelltur med hunden min en times tid så det var deilig og ble gårsdagens trening, kom ut på hytta her igår. Idag har jeg vært på en 3 1/2 timers fjelltur med hunden også, så det var deilig, snart skal jeg ut å sette sniker og fiske med min farfar! Gleder meg! Her har vi fint vær og skyfri himmel(så lenge det varer) så det er deilig! :hoppeglad:

Det er litt kjedelig fordi farmor hadde laget påskeegg til meg(gjør de til alle barnebarna uansett alder), og den står fremme og jeg føler meg uhøfllig om jeg ikke smaker litt, farmor er veldig sånn som hele tiden skal lage til mat, og blir lei seg om vi ikke spiser opp, æsj... det er kjedelig. Men jeg smakte to tre sjokolade biter igår, og to - tre stk idag... så imorgen bare tar jeg en håndfull og legger vekk så hun tror jeg har tatt litt, så kan heller kjæresten min får det. Jeg vet det er påske, men jeg har ikke lyst å spise snop hele uka.. rett og slett :)

Ellers går det greit her ute.. er litt mye psykisk belastning her ute, i tilegg til at det også er det motsatte(avslappendes), vanskelig å forklare grunnen men det spiller ikke så stor rolle... menmen, godt med ferie. Og til helgen får jeg se kjæresten min igjen og gleder meg enormt mye til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Faen. alt jeg skrev ble slettet. åå, nå fikk jeg lyst å drepe noen.... :sinna:

Men. HEI!!! :hoppendeglad: skjønne jentene! :hjerte:

Greit, får bare start over again!

Beklager at jeg har vært fraværende fra KG, det har jo for det første vært påske, men så har jeg også hatt en litt kjip periode. La meg starte med påsken først: Påsken gikk greit, jeg hadde det fint på hytten men jeg opplevde en del angst gjennom uka, desverre. Jeg har hatt en bardom der jeg var voldsoffer, det var alvorlig voldshendelser, og det begynte fra så tidlig som jeg kan huske og sluttet vel egentlig da jeg var 17. Den ene personen som har gjort meg mye vondt var jeg veldig redd skulle dukke opp på visitt på hytta, så jeg gikk konstant rundt og var redd. Utenom det var det godt å se besteforeldrene mine igjen, jeg har ikke sett dem på lenge. Det så ut som de likte kjæresten min også. Jeg fikk fisket, snekret.. og endelig vært litt guttejente igjen, hihi. Jeg er egentlig en ganske feminim kvinne, men som elsker å ta i et tak å bli skitten under neglene også, så jeg er vel en god blanding! jeg fikk "trent" greit, jeg var på fjelltur eller lengre turer/el jogg hvertfall annenhver dag, og gikk ellers flere turer om dagen pga hunden. Så det var greit nok. Matmessig var helt ok. Jeg var ikke så veldig usunn, siden jeg måtte leve på glutenfri havregryn omtrent i to uker, og kunne heldigvis ikke spise all kaken som farmor serverte, hihi.. er jo litt greit å ha allergi som unnskyldning må jeg si. Ene dagen etter jeg hadde vært på byn, så når jeg kom hjem fikk jeg lyst på brød og tok en skive, det kjente jeg i to dager etterpå... så det må være noe der. Jeg var skikkelig dårlig. Så det var vel en god blandin av gluten,gjær,hvitt sukker og hvitt mel... for det er ting kroppen min ikke er vandt med. Jeg spiste litt godteri gjennom hele oppholdet, litt hver dag, men likevel lite i forhold til det jeg kunne ha gjort.

Kjæresten min ble med meg hjem igjen og var her en uke, så påsken min gikk på en måte over en enda lengre periode, for jeg lot meg selv være litt usunn da han var her. Da han dro så ble jeg veldig lei meg, det skjer hver gang. Jeg griner når vi klemmer og kysser hverandre for å si hade, men det går liksom greit.. tror jeg. Så idet jeg snur i døra, aleine, så bare detter jeg sammen i gråt, det gjør faktisk fysisk vondt inni meg. Det er helt forferdelig og ikke kunne se ham mer enn noen dager en gang i mnd eller enda lengre tid imellom hver gang. Jeg var skikkelig deppa hele dagen, og det ble egentlig ikke noe bedre dagene etterpå, jeg fikk plutselig veldig mye bekymringer. Jeg er en jente som allerede har mange bekymringer å tenke på hele tiden, jeg har desverre mange vonde tanker pga en ganske kjip barndom. Jeg ble sterk av å ha det så vondt som jeg hadde, og jeg en veldig reflektert kvinne. Jeg har kommet meg igjennom ting i livet jeg aldri trodde jeg skulle klare, og jeg har bevist for meg selv at jeg er en kjempesterk jente. Men likevel, så er det sånn at når jeg først har det kjipt og begynner å tenke på ting, så blir det veldig kjipt... jeg får liksom "alt" kastet i fleisen. Jeg prøver å legge fortiden bak meg, og tenke at jeg har det bedre enn jeg kanskje har, men det er forsåvidt greit synes jeg... men det som da er problemet er at når jeg da først blir lei meg fordi det blir for mye press, så får jeg aaaaalt. Har slitt mye med både angst, selvmordstanker og tvangstanker/stemmer før. Det er MYE bedre nå... jeg har vokst på det, blitt sterk, og vet at jeg er en sterk jente.

Menmen, uansett. Jeg har hatt en kjipt periode nå, det har vært så mye, og er fortsatt like mye, men jeg ser litt positivere på det nå, bare for to dager siden hadde jeg ikke ønske om å leve, jeg var veldig langt nede. det høres kanskje rart ut for noen, men slik var det. Det ble så mye, og jeg ble også lurt for fire tusen. Så egentlig har jeg 900 å leve for i en mnd, men jeg skal prøve å få løst det. Og skal også snakke med forbrukerrådet for å få tilbake pengene mine. Huff. Det var mye det som gjorde at jeg datt helt i dass, for jeg var allerede litt nedfor og hadde mye press på skuldrene, og når jeg da mistet alt jeg hadde å leve for denne mnd så ble ting veldig vanskelig. Har veldig mye skolearbeid også nå, så går jeg rundt å tenker på dette med hesten min hele tiden... det er trist jeg må selge ham, det er så forferdelig vondt.

Jeg har ikke vært på treningssenteret eller orket å gjort noe i det siste. Jeg har vært inne. Orket ikke gå ut. Bare sov. En vennine av meg hjalp meg til og med og var ute med hunden for meg. Jeg er litt bedre nå da, jeg var på min første trening idag på treningssenteret. Jeg hadde ikke lyst, eller jo, men jeg orket ikke egentlig men presset meg selv, for jeg trenger bare å liksom komme igang igjen. Det var tungt. Jeg løp på møllen i bare 10 min, men det var i strekk og 4 av minuttene var på hastighet 12, så det får være greit nok. Jeg orker ikke mer, var ikke andpusten, men kroppen ville liksom ikke. Tok benpress med mer enn jeg har pleid da, 10x3 45 kg, og trente litt armer, før jeg gav meg. Kostholdet mitt er sunt og greit, mest treningen som jeg synes er vanskelig akkurat nå. Rart, før jul var jeg liksom såååå klar for å trene hele tiden, og jeg var tynnere enn nå, men spiste mer tror jeg, men trente også mer... hmm.. jaja!

En av gruppetimene jeg virkelig digget er sluttet, det er skikkelig kjipt synes jeg.. så nå er det bare to styrketimer/m kondis som er igjen, men skal presse meg selv til å gå på 3 zumbatimer i uken, evnt ene step timen også.. for det var da jeg gikk på mange timer at jeg gikk fort ned! Hehe.. :)

Nok mas fra meg, jeg er hvertfall tilbake nå og håper dere har det bedre enn meg!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du har det så fælt, Monroe :(:klem: Vet ikke hva jeg skal si, ingenting jeg kan si kan gjøre at alt du bekymrer deg for bare blir borte. Men selv om jeg ikke har slitt med de samme tingene du har, så vet jeg veldig godt hvordan det er å bekymre seg altfor mye og ha altfor mye som kverner rundt i hodet. Håper du går til psykolog, jeg syns i hvert fall at det hjelper. Få litt hjelp til å ordne tankene så man slipper å ha så kaos i hodet.

Du må ikke være så streng med deg selv! Du er kjempeslank og garantert i bedre form enn de fleste rundt deg. Du spiser dessuten sunnere enn...resten av menneskeheten til sammen, tenker jeg :gjeiper: Du er jo så flink! Og burde virkelig ta til deg hvor flink du er. Det er så lett å tenke at en selv ikke er bra nok eller flink nok, men det er farlige tanker.

Det er virkelig kjipt med sånne forhold der man ikke ses på lenge :( Da står man liksom stille helt til neste gang man ses. Men dere skal flytte sammen om to måneder, ikke sant? Jeg så det på tickeren din. Da har du virkelig noe å se fram i mot! Du skal bare holde ut i to måneder til, og så slipper du å ha det så vondt og skilles fra kjæresten din hele tida.

Det med hesten din skjønner jeg veldig godt. Men han er på et sted der han har det veldig, veldig bra og er helt sikkert mye gladere enn de fleste andre hester i Norge. Han får gå i en hel dal sammen med massevis av andre hester og får være ordentlig hest hele døgnet! Det er jo supert :) Det er forferdelig trist å gi slipp på dem, men det er hvert fall litt lettere når man vet hvor bra det er for hesten. Og du har hvert fall en super-vofs som kan muntre deg opp!

Vet ikke hvordan man sier det på norsk, men cut yourself some slack og ikke bry deg så mye om det blir noen treninger mindre eller om det blir mer usunn mat. Du er likevel mye mer aktiv og sunn enn de fleste! ;) Du er bra! Husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så fælt å se at du ikke har hatt det bra i det siste. Godt det begynner å komme seg da.

Håper du føler deg bedre fort og snart! :klem: Jeg veit akkurat hvordan det er å ha det som du har det, og det er ikke greit i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du har det så fælt, Monroe :(:klem: Vet ikke hva jeg skal si, ingenting jeg kan si kan gjøre at alt du bekymrer deg for bare blir borte. Men selv om jeg ikke har slitt med de samme tingene du har, så vet jeg veldig godt hvordan det er å bekymre seg altfor mye og ha altfor mye som kverner rundt i hodet. Håper du går til psykolog, jeg syns i hvert fall at det hjelper. Få litt hjelp til å ordne tankene så man slipper å ha så kaos i hodet.

Du må ikke være så streng med deg selv! Du er kjempeslank og garantert i bedre form enn de fleste rundt deg. Du spiser dessuten sunnere enn...resten av menneskeheten til sammen, tenker jeg :gjeiper: Du er jo så flink! Og burde virkelig ta til deg hvor flink du er. Det er så lett å tenke at en selv ikke er bra nok eller flink nok, men det er farlige tanker.

Det er virkelig kjipt med sånne forhold der man ikke ses på lenge :( Da står man liksom stille helt til neste gang man ses. Men dere skal flytte sammen om to måneder, ikke sant? Jeg så det på tickeren din. Da har du virkelig noe å se fram i mot! Du skal bare holde ut i to måneder til, og så slipper du å ha det så vondt og skilles fra kjæresten din hele tida.

Det med hesten din skjønner jeg veldig godt. Men han er på et sted der han har det veldig, veldig bra og er helt sikkert mye gladere enn de fleste andre hester i Norge. Han får gå i en hel dal sammen med massevis av andre hester og får være ordentlig hest hele døgnet! Det er jo supert :) Det er forferdelig trist å gi slipp på dem, men det er hvert fall litt lettere når man vet hvor bra det er for hesten. Og du har hvert fall en super-vofs som kan muntre deg opp!

Vet ikke hvordan man sier det på norsk, men cut yourself some slack og ikke bry deg så mye om det blir noen treninger mindre eller om det blir mer usunn mat. Du er likevel mye mer aktiv og sunn enn de fleste! ;) Du er bra! Husk det!

Synes bare det er så godt at noen bryr seg jeg, utrolig hva det kan bety for noen! Takk for tanken. Jeg føler meg bedre nå, jeg har prøvd å snu om ting til det positive(slik jeg egentlig gjør...), det er vanskelig og legge ting bak seg hele tiden men jeg må jo bare prøve å se fremmover? Jeg prøver å tenke på det jeg har, det jeg får til, og det jeg vil... ikke det jeg ikke har osv... men det er ikke alltid like lett, men jeg får prøve :)

Angående hesten min ja, huff, der klarer jeg ikke helt å se det positive enda, det er så ferskt. Imorgen sendes kontrakten, men han er jo på en måte deres allerede. Jeg grein og grein igår kveld da jeg tenkte på ham, jeg har sååå mange gode minner.. og det er faktisk bare vondt å tenke på! Bare den enkle sak å sele på ham før en kjøretur, ååååh som jeg savner det! Du og rainbow må være takknemlige og glade for at dere har hest.. dere er jo såklart det, men jeg tenkte aldri da jeg hadde hest hvor vondt det faktisk var å være uten... trodde aldri jeg skulle savne å møkke luftegården i drittværet.... og den slags, hihi! Jeg vet jeg bør tenke på de gode minnene med et positivt og godt smil om munnen, det bare er sååå vanskelig nå, jeg er bare så lei meg.. hele tiden... dette skulle ikke skje meg, og det er liksom HAM, den hesten der er så spesiell og vi har en så fantastisk kjemi... åååå, bør ikke snakke om det tror jeg... :snurt: Jeg er hvertfall hjertelig velkommen på besøk, så i sommer skal jeg ta meg en kjøretur dit, det har jeg allerede bestemt! Godgutten min :hjerte:

Takk igjen for støttende ord, det er så godt når man ikke har det så enkelt.

Uff, så fælt å se at du ikke har hatt det bra i det siste. Godt det begynner å komme seg da.

Håper du føler deg bedre fort og snart! :klem: Jeg veit akkurat hvordan det er å ha det som du har det, og det er ikke greit i det hele tatt.

Tusen takk Kadust, ja, det er veldig kjipt. Men, det må vel gå seg til.. jeg får prøve å se fremmover. Det er bare så kjedelig at jeg kan endre humør med et knips, det er så dalende for tiden... det er rett og slett slitsomt!!! Har sluttet på p ringen, men, er enda sånn...

uff, så forferdelig! håper det går bedre med deg etterhvert!

Håper jeg også!

Dagen idag: Den har vært grei igrun, jeg har tenkt mye. Det er mandag, det er ny uke, og nye muligheter. Jeg liker mandager! Man har liksom en helt ny fersk urørt og ubestemt uke foran seg, og kan bestemme akkurat hva man vil foreta seg. Og sette opp mål og planer... ( oh... kommer litt og litt mer positivitet fra frk.monroe ser jeeeeeg. :fnise: ) . Jeg var på bosu styrke gruppetime idag, det gikk greit, jeg tok hardt i og var godt sliten etterpå, jeg gikk rett på en zumbatime etterpå, det var litt slitsomt men det var morsomt å være der igjen... lengeeee siden sist gang. Var godt å gå danset litt, og det skjer fooort!

Jeg merket at jeg virkelig trivdes med å gå på to timer på rad... tror kroppen min savner det å ha mye å styre på med, nå i det siste, etter jul igrun.. så har jeg ikke vært på så mye timer som før da jeg gikk litt lei de andre timene(step,zumba osv), men håper jeg holder ut da. Dit jeg flytter om to mnd er det maaaaaaaange flere timer i uken, så det blir spennende!

Kostholdet har vært greit det også, digger at jeg egentlig kan spise akkurat det jeg har lyst på, siden jeg har sunne alternativer til det... kan fint tifredsstille sjokkosuget... har både kalorifri sjokoladesaus, kan lage sjokofluff,blande kesam med stevia english toffee, osv osv osv.... og jeg kan lage sunn eggedosis, for eggedosis er jo bare egg og sukker... så egg og sukrin(som har null kcal), så blir det jo som å bare spise egg, som er sunt og inneholde masse gode proteiner! Wiho! Jeg vil ha eggedosis nå :sjenert:

Tror dog jeg spiser litt mye, eller... vet ikke, har jo ikke metthetsfølelse, så er jo ikke så rart... men andre sitter de og er staaaappmett, mens jeg bare... oooooh MAAAAAAAAAAAT ( igjen ) :hjerter: :hjerter: Blæ, prøver å dempe det med en kopp kaffi eller te, eller frukt... eller... ja noe sånn!

De tre siste dagene har jeg seriøst befruktet meg selv!!! Hva faen trenger vi disse mannfolka til egentlig?? WOMANPOWAHH,giiirlzzz!! Har spist så sinnsykt mye frukt! Lagd et stooooort fruktfat med masse oppskjært frukt til meg og min mor(som er hos meg nå, trengte litt støtte....) MEN JEG ENDER OPP MED Å SPISE OPP ALT SELV, fordi hun maler... og jeg sier... duuuu... nå spiser jeg snart opp dine biter og altså... så svarer hun ikke, og jeg sniker i meg litt mer kiwi, og sånn fortsetter det.. og plutselig... bortevekk! :vetikke:

Jaja, jeg er i det minste på rett vei da jenter.... I can feel it in the aiiiiir! Selvom jeg sitter her med dritlite penger.... jeg SKAL få de tilbake(ble jo lurt....), også noen andre penger jeg skulle ha er ikke kommet inn... gått to uker over tid, pluss at en person skylder meg to tusen som jeg ikke får enda... menmen, får gjøre det beste utav det, da! Kjedelig og være fattig fulltidsstudent :fnise: Gleder meg til å kunne jobbe når jeg flytter sammen med min kjære, for da kan annet arbeid fordeles.

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du har det litt bedre!! Glemte å svare deg her inne, jeg! Var så trist å høre om alle vanskelighetene dine og at du har hatt det så tungt på så mange "arenaer" i det siste. Det er bra det begynner å bli litt bedre nå.

Og at du har klart å legge de fæle tingene bak deg før har du jo bevist, så jeg håper du klarer å komme sterkere ut på den andre siden nå også! Du må være en utrolig sterk person som har kommet gjennom sånne ting!!

Måtte ikke Dragonfly selge hesten sin hun også? Mener hun skrev noe om det her eller et annet sted! Jeg skjønner det må være veldig trist å selge ham nå når han er så spesiell for deg! Jeg har kjent hesten min i snart 19 år og eid henne i snart 15, så jeg vet altfor godt hvor nært knytta man blir. Ja, når du savner å møkke havnehagen i regnet er det ille! :gjeiper: Men det er bra du kan komme på besøk! Er det noen mulighet for at du kan kjøpe ham tilbake når studiene er ferdige, da, eller blir det for vanskelig å ha den muligheten hengende i lufta?

Hahaha, ser for meg deg som gumler frukt og skal tilby moren din, men så er det plutselig for seint! Befruktet deg selv, faktisk! :skratte:

Hva er det du studerer, forresten? Mulig du har sagt det før, men!

Sender deg en stor :klem: med håp om at den neste uka blir MYE bedre enn den forrige, for det fortjener du!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...