Gå til innhold

LovelyMonroe's harmoniske verden


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Tjollahopp! :danse:

Monroe som prøver seg på noe nytt... igjen... :fnise: Minner meg om da jeg hadde brevvenn da jeg var liten, måtte presentere meg selv og greier...

Jeg er en positiv og glad jente i tyveårene, jeg studerer fortiden(på feil studie) og til høsten 2013 begynner jeg på sykepleien. Jeg har en hund jeg tilbringer mye av tiden min med og ellers har jeg en forkjærlighet for sunt og bra kosthold, trening og interiør. Jeg er opptatt av å glede andre og det gir meg mye å kunne være der, stille opp og glede et annet menneske :) Jeg er i et forhold med en fantastisk flott mann. Han bor i hjembyen min mens jeg bor i en annen by dette året pga studier. Jeg flytter tilbake om fire måneder(slutten av juni) og vi blir da samboere. Først gang for oss begge, så det er klart vi gleder oss! :hjerte:

Vil gjerne skrive i denne dagboken om ting som opptar tiden min, og gjerne trening og kosthold også, og jeg håper at andre vil finne glede og inspirasjon i det. Det er veldig kjekt å ha et sted å kunne uttrykke seg, og et sted å dele opplevelser og små hverdagsgleder, tyckar jaaag. Kommer nok til å legge ut en del oppskrifter og den slags og om jeg kjenner meg selv rett! :spise:

Idag har jeg vært på tur med hunden min i det flotte været, jeg har skikkelig vårfeeling nå! Jeg er også på min tredje dag med tannbleking. Bruker Crest Whitestrips og har hørt mye bra om de, så vi får vente å se, fikk de til den nette sum av 195,- inkl frakt på ebay, og siden jeg bare hadde lest postivit om dem, måtte jeg jo prøve.... :fnise: