Gå til innhold

LovelyMonroe's harmoniske verden


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Kanskje det er noe å lage til kjæresten en gang (den gangen vi flytter og får et ordentlig kjøkken for ikke faen om jeg lager noe på det vi har nå). Men du har ikke noen gode sjokoladekaker som er sunne da? :sjenert:

Jo! Såklart har jeg det :jepp: Men har/bruker du sukrin og annet mel? For det er jo det jeg bruker i oppskriftene, og de blir såklart ikke like sunne om man bruker sukker og vanlig mel. Mandelmel og sukrin/stevia er fint å bytte ut med :) Jeg kan legge ut litt kake oppskrifter senere! Sjokoladekake med espresso inni til og med, nomnomnom!!! :sikle:

Vinforslag anyone???

Jeg kan seriøst ikke spise eple. Hver eneste gang(når jeg spiser det alene), så får jeg skikkelig ekkel feeling i magen etterpå, en skikklig sultfølelse... lurer på om det er fordi at det kommer i ubalanse med syreproduksjonen i kroppen, viss min syreproduksjon allerede er litt ustabil... for jeg var mett iste, men tok meg et eple likevel etter lunsjen, og da ble jeg liksom " sulten " igjen... at jeg ikke lærer!! Har hatt sånn i flere år når det gjelder eple, og gullerot(Alene vel og merke... )... hmm :(

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Ja, jeg bytter ut sukkeret med sukrin, men har aldri vært sikker på hvilket mel jeg bør bytte til for å få optimal smak samtidig som det er sunt.

Så takk for tipset!

Nei usj, espresso? Kaffe er ... ikhihihih :haar:

Vinforlsag hmm, hva var det dere skulle spise?

Det kan være det er syren som gjør det (eller giften :lur: all frukt inneholder gift, men i så små mengder at det ikke er noe farlig selvfølgelig). Men så er det jo også sånn at når vi spiser en liten ting, så forbereder magen seg på mat. Om den tingen er så lite som et eple, så ender det med at magen er forberedt og videt ut for mat uten at den får noe mer. Da vil det skape en ekstrem sultfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja... er jo SÅ mye mel å velge i... mais, ris,hirse,quinoa,mandel,kokos,bokhvete.... could go on for evaah! Menmen... mandelmel er veldig greit, men det har jo litt smak på så det er ikke alt det passer like godt til, tror kanskje at bokhvetemel(som til tross for navnet ikke har noe med hvete å gjøre!) er best til å erstatte fint hvitt mel, får en pakke med forskjellig mel snart så da skal jeg teste det ut, hittil har jeg brukt mandelmel og maismel, liker det veldig godt! :) Hihi, da lager du uten kaffe! Synes det er himmelsk jeg :sjenert:

Skal spise rødt kjøtt :)

Ja, skjønner ikke hva det kan være, men min mor har også alltid hatt det sånn...?

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bokhvete noe sunt da? Synes brød lagd av bokhvete er utrolig godt. :sikle: Men har styrt litt unna siden det er så lyst.

Chateau de la Cour ( Chatel Delacour ) er en god rødvin til rødt kjøtt. Den er fransk og himmelsk! Synes jeg. Ikke er den i den dyreste prisklassen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det er som regel det at magen forbereder seg på å innta mer mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye gøy å lese!

Men jeg lurer på noen ting her:

- Hvor mye og hva spiser du til frokost?

- Når på dagen spiser du mest? Altså til hvilket måltid?

- Hvor får du alle matoppskriftene dine fra? Er det bare ren gjetting og utprøving?

- Teller du kalorier? Isåfall hvor mange kalorier får du i deg hver dag?

Stå på, du høres veldig flink ut! :):5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye gøy å lese!

Men jeg lurer på noen ting her:

- Hvor mye og hva spiser du til frokost?

- Når på dagen spiser du mest? Altså til hvilket måltid?

- Hvor får du alle matoppskriftene dine fra? Er det bare ren gjetting og utprøving?

- Teller du kalorier? Isåfall hvor mange kalorier får du i deg hver dag?

Stå på, du høres veldig flink ut! :):5:

Spiser til jeg blir mett. Liker veldig godt å ta meg frokostblanding av et slag(havregryn, Go Lean, etc), eller så er havregrynsgrøt med most banan godt, noe jeg også liker om morgenen som er ganske friskt og godt er oppskjært frukt(banan er must) sammen med enten mager kesam/ja yoghurt eller cottage cheese, gjerne med litt musli eller annet oppå. Kan spise brødskive og den slags og, men trives best med det jeg beskrev over. Tar også en morgenshake med spirulina og eplejuice på rundt 2dl. Skal snart begynne på proteinshake :)

Oi, vanskelig å si når jeg spiser mest. Men det blir vel middagen kan jeg tenke meg... en ting er i hvertfall sikkert og det er at jeg alltid spiser meg mett, kanskje litt for mett?? Det er viktig å spise seg mett for å unngå småspising, og jeg fungerer ikke på å bare slutte å spise fordi jeg "må". Og når kroppen min vet at " hey, du får lov å spise til du er mett.. altså!" så går det veldig fint, spiser normale porsjoner vil jeg si. Før da jeg telte kcal og var forferdelig opphengt i det, så stoppet jeg før jeg var mett og jeg gikk virkelig i mot kroppen min, noe som gjorde at jeg tenkte mye mer på mat enn jeg gjør nå, og da går det jo feil vei...

Mange av matoppskriftene er mat jeg lærte og lage da jeg var liten, eller mat jeg liksom "alltid" har kunnet - har alltid laget mye mat med min mamma siden jeg var liten jente. Mye er også ting jeg har prøvd ut og mikset og feilet med, og til slutt kommet frem til noe godt med. Får også inspirasjon fra blogger eller vanlige matoppskrifter på nettet, og gjør i 90% av tilfellene min egen vri på den :)

Teller ikke kcal :) så det vet jeg ikke... men om noen uker, vil jeg ha en uke hvor jeg teller for å se hvor jeg ligger, det synes jeg er greit innimellom for hver og en.

Takk... :klemmer: Men hvordan går det med deg??? Har ikke hørt eller sett deg på lenge... :lete:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bokhvete noe sunt da? Synes brød lagd av bokhvete er utrolig godt. :sikle: Men har styrt litt unna siden det er så lyst.

Chateau de la Cour ( Chatel Delacour ) er en god rødvin til rødt kjøtt. Den er fransk og himmelsk! Synes jeg. Ikke er den i den dyreste prisklassen heller.

Jeg har jo ikke prøvd det selv, men utifra det jeg har forstått er det sunt ja, like sunt som f.eks maismel, kokosmel etc, men alle meltypene har jo dine fordeler og ulemper. Tror ikke du skal tenke på fargen. Veldig mye mel er lyst, til og med mandelmel er lyst, men det er da kjempesunt fordiom. Fargen kommer jo fra hvilke farge f.eks nøtten til melet er, feks så hadde jo cashewnøttmel(om det finnes) vært lyst fordi nøtten er det.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaasse skolearbeid fortiden!!! Huff... jeg klarer ikke å komme i havn... også er det MYEMYEMYE å gjøre ALLE andre steder også... gleder meg til ting roer seg litt... til eksamen er ferdig(men får en ny en i mai også), til kjæresten har reist - ikke vondt ment... er bare en del styr og stell for han skal komme, hihi. Og ja... bare til ting har roa seg!! Håper tiden går fort...!

Var på styrketime på treningen igår, og fy faen så tungt det var... jeg merker hvor utrolig mye det har med hva du selv gjør det til altså.... før på bosu timene så gjorde jeg jo det jeg kunne og stod på, men igår tok jeg det helt ned i kjelleren, skalv som bare pokker etter hver benøkt, hihi. Og det brant som bare fyyy da jeg holdt på med manualene på armene, det var DEILIG!!!! Sånn skal jeg fortsette hver gr.time... aldri tatt så mye i før, men det var jammen godt! Nå trener jeg styrke 4 ganger i uka, og kardio 3 ganger i uka, 2 fridager, håper det funker fremmover! Prøver å bytte på dager og sånn slik at ikke alle ukene blir like, men noen dager må nesten bare bli litt like uansett... fordi det passer seg best slik med tidsskjemaet mitt.. Idag har jeg "egentlig" fridag, men tenkte å ta 4x4intervall, høy itensitet, på mølla, fikk ikke tid idag fordi jeg hadde så mye og gjøre... men tar det ikke ille opp, tar det igjen på søndag, spiller ingen rolle når så lenge det blir gjort ;) Imorgen er det en time som heter cardiopower, men det sto vi skulle ha en annen insturktør, vurd derfor å ikke å gå, timene blir ofte veldig dårlige om man får dårlige instruktører.. tror det er hun her som er så kjip... viss ikke får jeg ta meg en tur på mølla! Skal også ha en styrkeøkt imorgen + lang tur med bissevoffen! :)

Idag lagde jeg meg verdens enkleste middag, stekte litt fiskepudding sammen med løk og hadde råkostsalat til(raspet gullerot og eple med litt sitronsaft), nomnom. Til dessert hadde jeg sjokoladefluff! Rett og slett pisket eggehvite,sukrinmelis og rått kakaopulver, med friske blåbær oppå. Nomnom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser til jeg blir mett. Liker veldig godt å ta meg frokostblanding av et slag(havregryn, Go Lean, etc), eller så er havregrynsgrøt med most banan godt, noe jeg også liker om morgenen som er ganske friskt og godt er oppskjært frukt(banan er must) sammen med enten mager kesam/ja yoghurt eller cottage cheese, gjerne med litt musli eller annet oppå. Kan spise brødskive og den slags og, men trives best med det jeg beskrev over. Tar også en morgenshake med spirulina og eplejuice på rundt 2dl. Skal snart begynne på proteinshake :)

Oi, vanskelig å si når jeg spiser mest. Men det blir vel middagen kan jeg tenke meg... en ting er i hvertfall sikkert og det er at jeg alltid spiser meg mett, kanskje litt for mett?? Det er viktig å spise seg mett for å unngå småspising, og jeg fungerer ikke på å bare slutte å spise fordi jeg "må". Og når kroppen min vet at " hey, du får lov å spise til du er mett.. altså!" så går det veldig fint, spiser normale porsjoner vil jeg si. Før da jeg telte kcal og var forferdelig opphengt i det, så stoppet jeg før jeg var mett og jeg gikk virkelig i mot kroppen min, noe som gjorde at jeg tenkte mye mer på mat enn jeg gjør nå, og da går det jo feil vei...

Mange av matoppskriftene er mat jeg lærte og lage da jeg var liten, eller mat jeg liksom "alltid" har kunnet - har alltid laget mye mat med min mamma siden jeg var liten jente. Mye er også ting jeg har prøvd ut og mikset og feilet med, og til slutt kommet frem til noe godt med. Får også inspirasjon fra blogger eller vanlige matoppskrifter på nettet, og gjør i 90% av tilfellene min egen vri på den :)

Teller ikke kcal :) så det vet jeg ikke... men om noen uker, vil jeg ha en uke hvor jeg teller for å se hvor jeg ligger, det synes jeg er greit innimellom for hver og en.

Takk... :klemmer: Men hvordan går det med deg??? Har ikke hørt eller sett deg på lenge... :lete:

Tusen takk for bra svar! det hadde jeg nytte av, tror jeg skal begynne å kjøre "din stil" ! :) :)

nei jeg vet det.. jeg er ikke akkurat av de mest rutinerte her på KG, så jeg leser for det meste innlegg uten å svare/kommentere. begynner å bli bedre nå, virker så gøy å være i "miljøet" her, hehe :popcorn:

men joda, det går fint med meg! har endelig blitt motivert til å starte et liv med bedre kosthold - det er tross alt bare kostholdet det står på :) tror jeg skal følge med på din blogg her, jeg. virker som at du har et sunt forhold til mat og trening - det er så mange her som spiser sånn en banan om dagen og trener som en maskin, men jeg har mer troen på ditt opplegg!

du skal nok få høre mer til meg nå, gleder meg til å følge med videre på bloggen din :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bra svar! det hadde jeg nytte av, tror jeg skal begynne å kjøre "din stil" ! :) :)

nei jeg vet det.. jeg er ikke akkurat av de mest rutinerte her på KG, så jeg leser for det meste innlegg uten å svare/kommentere. begynner å bli bedre nå, virker så gøy å være i "miljøet" her, hehe :popcorn:

men joda, det går fint med meg! har endelig blitt motivert til å starte et liv med bedre kosthold - det er tross alt bare kostholdet det står på :) tror jeg skal følge med på din blogg her, jeg. virker som at du har et sunt forhold til mat og trening - det er så mange her som spiser sånn en banan om dagen og trener som en maskin, men jeg har mer troen på ditt opplegg!

du skal nok få høre mer til meg nå, gleder meg til å følge med videre på bloggen din :klem:

Så skjønn du er :) Takk for det... det gjør godt å høre sånn. Og kjempekjekt du vil følge meg her inne! :hoppendeglad: Jeg kan skrive litt mer utfyllende svar imorgen(på det jeg svarte på over), så er det litt lettere for deg å sette seg inn i. Vet selv hvordan det er å være litt usikker på hvordan og hva man skal velge mtp på trening, kosthold og for å få en balansegang, så kan jo prøve å være litt til hjelp da i hvertfall, kanskje best å sende pm :)

Viktig å ha et realistisk og sunt forhold til kropp, trening og mat. Trener man godt, så må man spise godt også, viktig å gi kroppen næring - eller så har den ingenting å gå på! :)

Vi får snakkes mer imorgen, jeg er trøøøøøtt :sovne:

Natti natt :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke prøvd det selv, men utifra det jeg har forstått er det sunt ja, like sunt som f.eks maismel, kokosmel etc, men alle meltypene har jo dine fordeler og ulemper. Tror ikke du skal tenke på fargen. Veldig mye mel er lyst, til og med mandelmel er lyst, men det er da kjempesunt fordiom. Fargen kommer jo fra hvilke farge f.eks nøtten til melet er, feks så hadde jo cashewnøttmel(om det finnes) vært lyst fordi nøtten er det.. :)

Ja, det er sant! Veit jo egentlig det, brukte masse maismel og slikt den perioden jeg styrte unna gluten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadust; Jeopp! men er mye annet mel som sikkert er enda bedre da, kan det ikke finnes en mel-guru her på KG da??? Jeg skal teste ut endel mel, om en ukes tid... kanskje mindre! ( får pakkene mine da, yaay!)

Tok en styrkeøkt tidligere på dagen idag med fokus på overkropp. Senere skulle jeg på cardiotome, men var kke cardiopower time likevel pga sykdom, men da tok jeg liksågreit 35 min på mølla med høyt tempo. Tok en 4x4 intervall. Da skal man løpe med høy itensitet i fire minutter, og ha tre minutters aktiv pause(skal jogge/løpe under hele økten, null stopp). Dvs at jeg da varmet opp i fem min, løp på 9km/t i tre min for å varme enda mer opp, så startet jeg. Løp 4 min på 12km/t og 3 min på 9km/t, så 4 min på 12km/t igjen, så 3 min på 9... fire ganger.. var ganske så svett etterpå ja! Aldri vært så våt igjennom toppen før.. men jogget med topp pluss hettejakke da, men anywayyyz! Var deilig :) Når jeg kom hjem spiste jeg en halv pannekake jeg hadde igjen etter middagen min, og en skål med snadder i(banan, eple,Ja yoghurt, nøtter osv...).

Har en prøve imorgen, så nå har jeg øvd mye og er kjempetrøtt! Meeeeen min kjære kommer på besøk imorgen!!! :strix: :strix: !!!!! etter det er det en mnd til vi sees... as usual.. meeeen bare en natt igjen alene før han kommer... :rodmer: var og kjøpte vin idag! Ble en morsom handletur ja... hehe! De hadde ikke den du anbefalte KaDust, det var en bestillingsvare. Kjøpte derimot en Argentisk rødvin, som jeg er veeeeldig spent og å smake, og en spansk hvitvin! Nomnom!! Vi skal ha det på fredag... sammen med god mat... gleder meg! ( så fredag blir min "spise hva du vil dag" ) ... :) Hentet siste iherb pakka mi idag(som desverre var gjennom tollen og masse styr så måtte ut med 300... pluss to andre pakker jeg og måtte bet pga tollen, hadde helt glemt 200 grensa... glad det ikke var slik med alle ni pakkene... er 10 pakker på vei nå..... wiho! Men nå må jeg leve fattig... hihi! Fikk Just barley, kamut hvetegress, hemp protein og en gratisprøvepose med acai pulver.

Nå må denne frøkna sove.... har i hvertfall hatt en fin dag idag, og håper dere har det også! God natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Nå har kjæresten min dratt... den følelsen er alltid like kjip, når du har hatt en sprellemann som han her i fire dager, så plutselig er alt så stille og trist. Også regner det ute. Og jeg har vært skikkelig usunn igår, og litt fredag, og litt idag... hmmm.. ogsååå er jeg såå lite motivert for trening, og skolearbeidet står og ser på meg. Hater sånne dager som dette hvor alt virker negativt :gjeiper: Vil være glad og posetiv og tjo og hei!! Føler alt står så stille kroppsmessig også... føler meg bare ekkel for tiden.. blæææ! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa, igår var jeg skikkelig nedfor, jeg grein og grein og hadde seriøst skikkelig vondt i øynene etterpå. Jeg savnet kjæresten min sånn, det er så vondt å bare få se hverandre kanskje to dager før det er over en mnd til neste gang, det er helt forjævlig. Vi har klart oss gjennom 8 mnd avstandsforhold nå, men jeg savner sånn de fem mnd før jeg flyttet, da var vi sammen hver eneste dag... savn! Nå er det under tre måneder igjen til jeg flytter tilbake, og til vi bli samboere!! Det skal vi klare... men det er så vondt, virkelig fysisk vondt!!! Kjenner jo nå hvor utrolig mye det går ann å elske en person... jeg begynte å grine idag tidlig fordi jeg kjente på hvor jævlig det hadde vært om han plutselig skulle ha dødd fra meg... herregud, frk.negativ! Men det er bortevekk nå!

Har bestemt meg for å ta litt i nå... føler jeg kropps og treningsmessig har ligget litt i ro, jeg har gjort som før men det skjer liksom ikke noe, og jeg går nå rundt å føler meg uvel. jeg vil også ned i den vekten(uten å veie meg) jeg var før jul.... hadde jeg bare vært der nå, hadde det vært mye lettere, og tar jeg skikkelig i er det jo ikke så vanskelig?? Jeg ha bestemt meg for å ha en såklart superuke. Jeg skal prøve å få hver dag til å være positiv denne uken, skal prøve å bare tenke på de positive tingene i livet mitt, skal legge ekstra mye krefter i treningen, spise ekstra sunt og variert(som jeg egentlig pleier, bare kutte ut midt-i-uka-bakinga.), og også bare spise godt på lørdag, jeg skal også gjøre en liten styrkeøkt på rompa hver dag hjemme(utenom all trening). Hoho, i have plæns.

Om 2,5 uke har jeg ferie og skal til kjæresten min igjen, og jeg skal til hytta som tilhører mine besteforeldre med dem, og han. Jeg håper jeg klarer å få gått turer og spist ok der, for jeg føler at det i det siste har gått skikkelig bra ang mat og trening, så har jeg vært hos kjæresten en uke og alt er bare gått i dass fordi jeg liksom skulle kose meg litt ekstra, greit nok det, men det får meg til å føle meg uvel fordi jeg må starte på nytt når jeg kommer hjem igjen... og jeg lover dere at det legger seg fort litt ekstra sideflesk på den kroppen her ;) Menmen, jeg får gjøre så godt jeg kan, og jeg har jo ingenting å klage over med mine (ca) 60 kilo heller... :)

Ha en strålendes uke!!! Skal oppdatere innimellom med litt oppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke lenge igjen før du flytter sammen med han da! Det kan jeg tenke meg blir herlig, jeg selv elsker jo å bo sammen med min kjære.

Høres ut som du har god motivasjon og god innstilling, så tror nok du når den vekta du vil ganske fort. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er absolutt ikke lenge igjen før du flytter sammen med han da! Det kan jeg tenke meg blir herlig, jeg selv elsker jo å bo sammen med min kjære.

Høres ut som du har god motivasjon og god innstilling, så tror nok du når den vekta du vil ganske fort. :jepp:

Kan jo håpe på det! Har hatt sånn innstilling før, og jeg føler jo jeg spiser veldig sunt/variert og trener mer enn nok... sjeldent jeg går glipp av en trening(av i alt trening 5-6 dager i uka). Men likevel, det er en eller annen balanse mellom trening og kostholdet jeg ikke får helt til å stemme, og ser derfor ikke helt de resultatene jeg vil, jeg har også tenkt at jeg bør gå ned litt(fokusere på cardio) før jeg går for fult på styrketreningen, var veldig innstilt på å trene mest mulig styrke nå(og jeg vet styrke er bra for vektnedgang, for det er det!), men tror jeg må fokusere litt mer på cardioen(men styrke hvertfall tre dager i uken(cardio fire ca). Har gjerne begge deler kombinert på en dag, enten ved å trene på mølla før styrken, eller ved å trene før skolen om morgenen, og trene igjen på en gruppetime på kvelden :)

Så nå føler jeg meg skikkelig fit for fight, og det er motivasjon og ha en egen dagbok å oppdatere i, og også 5-kilos tråden som vi er en gjeng som enda holder den gående! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på litt matshopping og handle inn for resten av uka, skal prøve å handle mest på mandagen og se om det lønner seg økonomisk eller hva, jeg har hvertfall blitt veldig flink på å ikke kjøpe småting(på butikken når jeg er sulten,kantinen,litt her og litt der osv). Er jeg veldig sulten kjøper jeg meg en banan eller to! Men før kjøpte jeg jo sikkert 4 iskaffier i uken... eller mer... og litt diverse annet og, og skal man kjøpe mat i kantinen(som på høgskoler er veldig dyrt...) så går det fint noen hundrelapper i måneden! Tenkte å legge ut forslag til handleliste, kan kanskje være en motivasjon og pekepinn for noen?? Jeg elsker i hvertfall å lese andres handlelister.... nå skriver jeg ikke ned hva jeg skal ha idag, men forslag om hva som kan være greit å ha i hus...

I kjøleskapet:

*Frukt og grønnsaket, alt mulig! (bl.a brokkoli,kål,blomkål,salater, kålerabi,agurk,tomat,gullerot,paprika,eple,banan,kiwi,druer,avocado,chili og hvitløk,rødløk,mango etc...)

*Cottage cheese mager, mager kesam eller JA yoghurt(har alltid JA yoghurt vanilje tilgjengelig).

*Skummet melk

*Skummet kultur(mest til hunden, men godt selv iblandt, og kan erstatte egg i bakst)

* Tomatpuré enten på tube eller glass.

* Kaviar

* Makrell i tomat

* Go' og mager kyllingpostei

* Fiskepudding

* mozarella/fetaost

*egg

*ketchup uten sukker

*100%naturlig eplejuice(til greens shaken min)

I skapet:

*Div krydder(kardemomme, kanel, osv osv osv)

*Dadler

*Kokosmasse/flak

*Solsikkekjerne

*Linfrø

*Sesamfrø

*Valnøtter

*Mandler

*Paranøtter

*Fullkornstortilla

*Fullkornsspaghetti og pasta

*Byggris

*Quinoa

*cousous

*ekte vaniljepulver(ekte mørke frø, kjøpes hos gojiking)

* Egg replacer

*Pofiber

*Fiberhusk

*Rosiner

*Havregryn glutenfrie

*soltørkede tomater

*Himalaya salt

*Maiskorn på boks

*Pulverbuljong

*Tunfisk i vann

*Div tørrvare...

Fra iherb:

Himalayasalt

Green kamut

Spirulina

Just Barley

Hemp protein

Næringsgjær

Carobpulver

Steviapulver

Sukrin og sukrinmelis

div meltyper

kakaosmør

100% rått kakaopulver

vanilje extrakt

jorbær essens

diverse organiske te'er, bl.a yogi,amazona,st.dalfour og pukka sine.

yaconsirup

Honey dijon dressing

æsj nå gidder jeg ikke skrive mer... :P eller jo.. noen ting til utenom: Ferske urter som karse,basilikum,sitronmelisse etc er godt. Div funlight safter(synes de smaker fabrikk, men god i gele, og fun light ICE TEA er faktisk god. Også .. knekkebrød, gjerne hjemmelaget er jo greit å ha.. og gjær om man tåler det. En god frokostblanding er også godt å ha, har en fra iherb som er veldig god :)

Ogsåååå kjøtt såklart!!!! Fisk,karbonadedeig,kyllingkjøttdeig,biffstrimler og svinestrimler, kyllingfile etc etc! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og masse mer...... hihihihi! Jeg var å handlet nå iste, men må handle resten imorgen(hadde ikke plass i kurven min...sånn liten blå bærekurv) Men kjøpte:

Ketchup uten sukker(nytt for meg som egentlig aldri bruker ketchup)

Fun light ice tea peach

skummet melk

hakkede tomater på boks

hapå.................hmmmm, vet ikke hvor usunt eller hva dette er men tenker å ha en spiseskje oppå cottage cheesen eller noe, bare måtte ha det... gått å sett på den i flere uker :gjeiper:

kyllingkjøttdeig

gulerøtter

isbergsalat

ruccolasalat

to klase bananer

agurk

hvitløk

kystens fiskegrateng(billig billig og GOD) - til de dagene jeg ikke gidder lage min egen..

rødbeter

cottage cheese

JA yoghurt

søt paprika

Ja, det var det.... and i still got plenty more to buy! også har jeg en del fra før i skapet, og fryser og ja... liker mandager! kan gå i matbutikker å bare kikke i timesvis... :fnise:

Idag var jeg å trente Bosu styrketime, tar skikkelig hardt i og gjett om jeg kjenner det...halve timen er også kondis som kjennes bra, løp på mølla etterpå, gikk 3 min - løpte på 12 i 8min og på 13 siste minuttet, gikk i to min etterpå, totalt 14 min og 2.206 km :) Deilig...

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Du spiser jo kjempe sunt! Kan ikke skjønne hvorfor du står stille hvis dette er det du vanligvis kjøper og spiser. Du trener jo også masse! Men du er/var nok bare inni en dårlig periode, det blir nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...