Gå til innhold

Seksuell fortid


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest tancos

:hakeslepp:

Okey? HVorfor skal jenter ha sex da mener du? For å lage unger? Tilfredsstille deg? For syns skyld?

Your pick (tog du den?:hoho:)

Bare venner, finne seg en annen å ha sex med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei en endrer ikke synet fra å være positiv til uforpliktende sex, til å bli negativ til uforpliktende sex.

En vokser opp, finner sitt syn og sin plass her i verden i ungdomsårene, får ikke uforpliktende sex og får derfor "det synet" på uforpliktende sex.

I manges tilfelle virker det som dere mener:

En vokser opp, finner sitt syn og sin plass her i verden i ungdomsårene, får uforpliktende sex og får derfor "det synet" på uforpliktende sex. Så endrer synet på uforpliktende sex seg.

Du ser forskjellen?

"Ditt syn var bare et eksempel". Og det jeg sier kan jeg bare tale for meg, folk er forskjellige.

Du svarte et innlegg hvor jeg skrev at jeg hadde inntrykk av at mange menn her ønsket å ha og prøvde å få tilfeldig sex, men ikke fikk det. Da kan man vel ikke si at man ikke har/har hatt det synet at tilfeldig sex er greit? Hvis man aldri har gått etter tilfeldig sex, ja da kan man si at man har hatt det samme synet hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Jeg mener at det er meget problematisk å bruke dette som årsaksforklaring på individnivå - altså på en gitt mann. For selv om det finnes slike menn, og fenomenet er reelt, så er det langt fra å anerkjenne dette som fenomen til å bruke dette som teoretisk forklaring på en gitt mann har få seksualpartnere.

Og ja, jeg mente selvsagt at han da ønsket kun sex, og ikke en kjæreste å ha sex med.

Når jeg tenker meg om har jeg aldri vært stor fan av uforpliktende sex så lenge jeg kan huske.(Fra synet mitt ble formet)

Endret av tancos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Bare venner, finne seg en annen å ha sex med...?

Du svarer på "hvorfor skal kvinner ha sex?" med å si "Bare venner, finne seg en annen å ha sex med...?"

I don't get you!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Du svarte et innlegg hvor jeg skrev at jeg hadde inntrykk av at mange menn her ønsket å ha og prøvde å få tilfeldig sex, men ikke fikk det. Da kan man vel ikke si at man ikke har/har hatt det synet at tilfeldig sex er greit? Hvis man aldri har gått etter tilfeldig sex, ja da kan man si at man har hatt det samme synet hele tiden.

Da tror jeg du mikser meg med cucold eller waco. Jeg kunne aldri ha skrevet noe slikt, men hvis du gidder kan du gå tilbake i tråden og finne det innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Du svarer på "hvorfor skal kvinner ha sex?" med å si "Bare venner, finne seg en annen å ha sex med...?"

I don't get you!

I don't get u either. Jeg vil ikke bli kjæresste med en jente med mange sexpartnere, men kan bli venner om hun vil.

Hvorfor jenter har sex. Av samme grunn som gutter. Vise at en elsker deg, nyelse, lage barn. Kanskje det er flere grunner.

Endret av tancos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg du mikser meg med cucold eller waco. Jeg kunne aldri ha skrevet noe slikt, men hvis du gidder kan du gå tilbake i tråden og finne det innlegget.

Innlegg #569.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vise at en elsker deg, nyelse, lage barn. Kanskje det er flere grunner.

Poenget er at du skrev du ikke ville ha noe å gjøre med kvinner som hadde sex for nytelsens skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

:hakeslepp:

Okey? HVorfor skal jenter ha sex da mener du? For å lage unger? Tilfredsstille deg? For syns skyld?

Your pick (tog du den?:hoho:)

Åja nå forstår jeg. Jeg mente at jeg vil ikke bli sammen med en jente som har uforpliktende sex. Sex uten at de er kjærester og at sexen ikke er annet enn uforpliktende nytelse. Tøm og røm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Innlegg #569.

Jeg har lest det innlegget og jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg. Det jeg sier er at menn, (Menn er forskjellige), som fikk tilfeldig sex(Av jenter) ikke kan være dobbeltmoralske og prøve å finne en jente ikke har hatt tilfeldig sex.

Jeg sier ikke at jeg søkte tilfeldig sex, det skjedde bare ikke med meg i tennårene. Tilfeldig sex er vel ikke noen oppsøker/jakter etter, det bare skjer.

Jeg kan fortelle om min oppvekst. Jeg var upopulær blandt jentene og pratet nesten aldri i en flørtende tone med jenter. Derfor fikk aldri jeg tilfeldig sex, fordi ingen jenter "spurte/hintet". Da jeg såg at alle andre hadde tilfeldig sex i 16-19årsalderen og ikke jeg utviklet jeg den tankegangen at jeg vil ha en jente som er på mitt plan. En jente som heller aldri har hatt uforpliktende sex.

Om jeg vokste opp som populær blandt jentene og fikk tilbud om tilfeldig sex slik som alle de andre hadde jeg utviklet et annet syn på sex og jeg hadde ikke vært på KG. Jeg tror mange men er her fordi de ikke har fått sin dose diskusjon med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det innlegget og jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg.

Nå har jeg lyst til å si som Cuckold; les det jeg har skrevet èn gang til ;)

Forøvrig, hvis du definerer tilfeldig sex som "noe som bare skjer" uten at man selv søker det (og da er det kanskje ikke rart det aldri skjedde heller?), så diskuterer vi kanskje på feil grunnlag. Jeg tenker på tilfeldig sex som sex med en man ikke har et forhold til, type ONS. Sexen i seg selv kan i høyeste grad være noe man oppsøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det lettere for kvinner enn menn å skaffe seg ONS? Er det fordi menn er mer desp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Nå har jeg lyst til å si som Cuckold; les det jeg har skrevet èn gang til ;)

Forøvrig, hvis du definerer tilfeldig sex som "noe som bare skjer" uten at man selv søker det (og da er det kanskje ikke rart det aldri skjedde heller?), så diskuterer vi kanskje på feil grunnlag. Jeg tenker på tilfeldig sex som sex med en man ikke har et forhold til, type ONS. Sexen i seg selv kan i høyeste grad være noe man oppsøker.

Hvordan sker tilfeldig sex da. Er det mannens oppgave å plutselig si "Skal vi gå hjem å knulle?". Mitt inntrykk er jo at de aller fleste har hatt tilfeldig sex, kvinner er minst like kåte som menn, det var ofte kvinnen som tok intiativet.

Som jeg ser det trenger ikke de populære alfahannene jobbe mye for tilfeldig sex. Jeg forstår at folk som helt fra begynnelsen fikk lett tilgang på sex fra jenter, forpliktende og uforpliktende. Også mange jenter. Derfor har de fleste et annet syn på sex enn meg. Derfor klager du og mange andre på at det er noe galt med meg fordi jeg ikke vil ha en jente som har mange sexpartnere. (En jente som har frivillig opplevd noe jeg ikke har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tancos

Nå har jeg lyst til å si som Cuckold; les det jeg har skrevet èn gang til ;)

Forøvrig, hvis du definerer tilfeldig sex som "noe som bare skjer" uten at man selv søker det (og da er det kanskje ikke rart det aldri skjedde heller?), så diskuterer vi kanskje på feil grunnlag. Jeg tenker på tilfeldig sex som sex med en man ikke har et forhold til, type ONS. Sexen i seg selv kan i høyeste grad være noe man oppsøker.

Det er ikke noe man oppsøker fordi ONS ofte begynner med flørting, øldrikking, klining, nachs-> tilfeldig og uforpliktende sex.

Jeg tror vi er enig i hva som er tilfeldig sex. tilfeldig = uforpliktende = ONS og pulevenner. Jeg skyr begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

I don't get u either. Jeg vil ikke bli kjæresste med en jente med mange sexpartnere, men kan bli venner om hun vil.

Hvorfor jenter har sex. Av samme grunn som gutter. Vise at en elsker deg, nyelse, lage barn. Kanskje det er flere grunner.

Ok. Du vil ikke ha sex eller være med med ei som har sex av uforpliktende nytelse.

Jeg mener dette er synd for deg. Du mener at det er bra for deg. Hva er det vi diskuterer igjen egentlig? Dette er jo en preferansesak. Liker du lyst eller mørkt hår? Samme diskusjon.

Endret av True Khaleesi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min fortid er temmelig lik din. Jeg var ikke blant de populære på skolen, men ble tvert om mobbet så mye at min første normale samtale med en gutt var på videregående. Jeg har ikke hatt mange ONS eller en gang ønsket dem. Likevel har jeg ikke det usikre synet på sex og det andre kjønn som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sker tilfeldig sex da. Er det mannens oppgave å plutselig si "Skal vi gå hjem å knulle?". Mitt inntrykk er jo at de aller fleste har hatt tilfeldig sex, kvinner er minst like kåte som menn, det var ofte kvinnen som tok intiativet.

Som jeg ser det trenger ikke de populære alfahannene jobbe mye for tilfeldig sex. Jeg forstår at folk som helt fra begynnelsen fikk lett tilgang på sex fra jenter, forpliktende og uforpliktende. Også mange jenter. Derfor har de fleste et annet syn på sex enn meg. Derfor klager du og mange andre på at det er noe galt med meg fordi jeg ikke vil ha en jente som har mange sexpartnere. (En jente som har frivillig opplevd noe jeg ikke har)

Tja, hvordan skjer tilfeldig sex? Det er vel noe som utvikler seg utfra et møte mellom to mennesker, som ofte har nettopp sex som mål.

Jeg klager ikke på dine og andres preferanser i seg selv, men denne tråden etterspør en rasjonell forklaring bak det å forhåndsdømme og ekskludere mange potensielle livsledsagere på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Ok. Du vil ikke ha sex eller være med med ei som har sex av uforpliktende nytelse.

Jeg mener dette er synd for deg. Du mener at det er bra for deg. Hva er det vi diskuterer igjen egentlig? Dette er jo en preferansesak. Liker du lyst eller mørkt hår? Samme diskusjon.

Diskusjonen var at jeg om mange andre her prøver å fortelle hvorfor vi ikke liker kjærester med mange sexpartnere. Så kommer mange kvinner og menn her og motargumenterer. Jeg vil ikke ha en jente med mange sexpartnere, og antagelig da uforpliktende sex. Dette var den opprinnelige situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe man oppsøker fordi ONS ofte begynner med flørting, øldrikking, klining, nachs-> tilfeldig og uforpliktende sex.

Jeg tror vi er enig i hva som er tilfeldig sex. tilfeldig = uforpliktende = ONS og pulevenner. Jeg skyr begge.

Jo, mange går ut på byen med det mål å finne en å ha sex med; man oppsøker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...