Flanør Skrevet 1. mars 2012 #541 Skrevet 1. mars 2012 Han er jo ikke andrevalget nå! Men han var det! Og han vet det, eller kan tenke seg det. Det er IKKE godt nok. 1
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #542 Skrevet 1. mars 2012 Hvis en kvinne liker deg og vil ha deg for den du er, så snakker du jo om forhold. Det kan jeg godt forstå at man ønsker seg. Og siden et heterofilt par består av en mann og en dame, så er jo dette noe like mange menn som kvinner oppnår. Men, nei, jeg fatter ikke hvorfor man skal være så opphengt i tilfeldig sex. Jeg forstår at man er det som tenåring når de seksuelle lystene og driftene virkelig begynner å våkne for første gang, men ikke at man ikke vokser fra det og får andre verdier når man blir eldre. 1
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #543 Skrevet 1. mars 2012 Tabris, det vi menn lurer på er hvorfor dere kvinner heller vil pule på han per i stedet for og ligge med han nils dere respekterer? Hvorfor skal nils gifte seg med randi som har holdt på med førti ulike varianter av per? Nils vil vel heller gifte seg med kari som foraktet slike overfladiske menn som per? Dette er jo egentlig veldig logisk? Jeg for min del vil ikke ta i Per med ildtang, så vennligst ikke generaliser til hva kvinner vil. For meg betyr kjærlighet og forhold mye mer enn et fylleknull. Jeg vil derfor føle meg mye verdifull for en mann som elsker meg enn for en mann som vil ha meg for en natt. Ergo anser jeg et forhold som mye bedre enn ONS. 1
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #544 Skrevet 1. mars 2012 Men han var det! Og han vet det, eller kan tenke seg det. Det er IKKE godt nok. Alle vil alltid være noens andrevalg. Eventuelt første- eller sistevalg. Hvis man i voksen alder går og sturer over det fortsatt, så bør man virkelig jobbe med egen selvtillit. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. mars 2012 #545 Skrevet 1. mars 2012 Men han var det! Og han vet det, eller kan tenke seg det. Det er IKKE godt nok. Herrefred. Så lenge det ikke er akkurat den samme dama som avviste han på puben for 10 år siden så kan vel ikke han vite at han var andrevalget hennes da. Skal alle damer med en seksuell historie bak seg straffes i dag fordi noen kvinner avviste han for 10 år siden? Kan han ikke heller være glad for at han nå er førstevalget?
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #546 Skrevet 1. mars 2012 Det er ikke spesielt relevant i forhold til det som blir diskutert i denne tråden? Det blir relevant for de mennene i denne tråden som av en eller annen grunn føler seg som "beta" (herregud, for et latterlig ord) og annenrangs fordi de ikke får mye tilfeldig sex. Eventuelt som blir bitre og føler seg mindreverdige ovenfor de kvinner som har hatt mye sex.t Jeg kan fortelle disse mennene at det finnes kvinner som er voksne nok i hodet til å elske en mann for den han er, og ikke besvimer av henrykkelse fordi han har hatt kred hos gutta og rabattkort på nærmeste boleri i tyveårene. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #547 Skrevet 1. mars 2012 Det blir relevant for de mennene i denne tråden som av en eller annen grunn føler seg som "beta" (herregud, for et latterlig ord) og annenrangs fordi de ikke får mye tilfeldig sex. Eventuelt som blir bitre og føler seg mindreverdige ovenfor de kvinner som har hatt mye sex.t Jeg kan fortelle disse mennene at det finnes kvinner som er voksne nok i hodet til å elske en mann for den han er, og ikke besvimer av henrykkelse fordi han har hatt kred hos gutta og rabattkort på nærmeste boleri i tyveårene. Jeg er enig med deg. Dette er også grunnen til at jeg mener det ikke er relativisering eller mangel på forståelse for enkelte debattanters premisser å si imot disse premissene.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #548 Skrevet 1. mars 2012 Jeg og andre menn driter i respekten din. Vi vil ha fitta di. En hvilken som helst historieprofesser vil gladelig bytte ut den miserable forhistorien sin på studenthybelen og alt det den leder frem til av senere karriere for å oppleve en uke av Per`s hverdag. Det gjelder nok ikke for alle menn 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #549 Skrevet 1. mars 2012 Du fatter ikke hvor kjipt det må oppleves for historieprofessoren at interessen han får senere i livet fra kvinner kommer av det han har oppnådd: kunnskapen og statusen som følger med den. Han vet også at kvinner bare respekterer ham, men begjærer ham egentlig ikke. Han vet at kvinner ikke ville ha ham da han var tjue, tjuefem og kanskje tredve. Fordi utseendet hans var ikke godt nok, kroppen hans ikke sexy nok. Hvorfor er det egentlig kjipere å få interesse pga. achievements enn medfødte looks? 1
Gjest tancos Skrevet 1. mars 2012 #550 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg ser gjerne at du begrunner hvorfor du mener dette er dumt. Er det urealistisk mener du? En kan se dette fra mannes og kvinnens perspektiv. Mannen: Hun er en alfahunn som fikk sex når hun ville, snakket og flørtet med gutter daglig og har i snitt hatt 2 sexpartnere i året. Hun gjorde det ikke dårlig på skolen, men heller ikke noen stor insats. Hun kom inn på en bachelor og fikk en jobb med ca250000 i begynnerlønn. Hun var sosial hele tiden og knulla når hun ville. Han på sin side ble og blir fortsatt utfryst i sosiale sammenhenger. Han ble mobbet i ung alder og under utdanningen var han mye alene. Han gjorde en stor innsats på skolen og fikk toppkarakterer. Han kom inn på profesjonsstudie i medisin og fikk en god jobb. Han lærte seg å trade med aksjer og hadde i året en lønn på 500000kr. Hun finner ut at hun har rast fra seg og merker den biologiske klokka. Han vil bli seriøs og gifte seg. Hun begynner å interessere seg mer for menn som var "Betamenn" da dere var yngre. Tror du ikke han vil være usikker. Tror du ikke han vil tenke på hennes tidligere vulgære liv og hva det måtte innebære. Tror du han vil gjøre husarbeid, ta seg av eventuelle barna, bruke penger på sydenturer og leilighet. Ekteskap og forhold er en stor byrde, og få menn vil gifte seg eller ha et forhold om ikke dama og forholdet er verdt å jobbe for. Endret 1. mars 2012 av tancos 1
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #551 Skrevet 1. mars 2012 Det må være slitsomt å være så overanalyserende og usikker. Jeg har aldri hørt om mennesker som tenker slikt som dette før jeg leste det på KG. 1
Gjest tancos Skrevet 1. mars 2012 #552 Skrevet 1. mars 2012 Det må være slitsomt å være så overanalyserende og usikker. Jeg har aldri hørt om mennesker som tenker slikt som dette før jeg leste det på KG. Glad du fikk litt innsikt i vår verden.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #553 Skrevet 1. mars 2012 Flanør har et poeng. Det er ikke rart at de mennene som var interessert i ONS men aldri fikk det, foretrekker en kvinne som var mindre løs i ungdommen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #554 Skrevet 1. mars 2012 Flanør har et poeng. Det er ikke rart at de mennene som var interessert i ONS men aldri fikk det, foretrekker en kvinne som var mindre løs i ungdommen. Neida, men det hadde vært en fordel om de klarte å attribuere dette til seg selv i stedet for til kvinnen, eller alle kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #555 Skrevet 1. mars 2012 Flanør har et poeng. Det er ikke rart at de mennene som var interessert i ONS men aldri fikk det, foretrekker en kvinne som var mindre løs i ungdommen. Jeg var interessert i å få meg kjæreste. Jeg var kjæresteløs hele ungdomstiden og første halvdel av 20-årene. Da jeg traff mannen min burde jeg virkelig ha dumpet han. Han hadde tross alt hatt kjærester før.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #556 Skrevet 1. mars 2012 En kan se dette fra mannes og kvinnens perspektiv. Mannen: Hun er en alfahunn som fikk sex når hun ville, snakket og flørtet med gutter daglig og har i snitt hatt 2 sexpartnere i året. Hun gjorde det ikke dårlig på skolen, men heller ikke noen stor insats. Hun kom inn på en bachelor og fikk en jobb med ca250000 i begynnerlønn. Hun var sosial hele tiden og knulla når hun ville. Han på sin side ble og blir fortsatt utfryst i sosiale sammenhenger. Han ble mobbet i ung alder og under utdanningen var han mye alene. Han gjorde en stor innsats på skolen og fikk toppkarakterer. Han kom inn på profesjonsstudie i medisin og fikk en god jobb. Han lærte seg å trade med aksjer og hadde i året en lønn på 500000kr. Hun finner ut at hun har rast fra seg og merker den biologiske klokka. Han vil bli seriøs og gifte seg. Hun begynner å interessere seg mer for menn som var "Betamenn" da dere var yngre. Tror du ikke han vil være usikker. Tror du ikke han vil tenke på hennes tidligere vulgære liv og hva det måtte innebære. Tror du han vil gjøre husarbeid, ta seg av eventuelle barna, bruke penger på sydenturer og leilighet. Ekteskap og forhold er en stor byrde, og få menn vil gifte seg eller ha et forhold om ikke dama og forholdet er verdt å jobbe for. To sekspartnere i året kan vel ikke akkurat kalles vulgært? Hadde det vært tolv hadde jeg gått med på det. Men jeg skjønner hovedpoenget. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #557 Skrevet 1. mars 2012 Neida, men det hadde vært en fordel om de klarte å attribuere dette til seg selv i stedet for til kvinnen, eller alle kvinner. Hva mener du?
Gjest tancos Skrevet 1. mars 2012 #558 Skrevet 1. mars 2012 To sekspartnere i året kan vel ikke akkurat kalles vulgært? Hadde det vært tolv hadde jeg gått med på det. Men jeg skjønner hovedpoenget. 2 i året er ganske vulgært når en tenker på at pulevenner varer alt fra noen mnd-år. Det er 20 så langt i livet om hun er rundt min alder. Uansett ville jeg ikke blitt noe annet en kjent med en jente som har sex for nytelsens skyld. Og 20 partnere igjennom livet så langt vitner om mye uforpliktende. 1
Eudyptula Skrevet 1. mars 2012 #559 Skrevet 1. mars 2012 Det handler om at kvinner liker og vil ha den jeg er (utseende og personlighet), ikke hva jeg oppnår (utdannelse, jobb, status) eller kan gi henne (trygghet, stabilitet). Jeg vil ikke at hun skal tenke: hva kan han gi meg? Jeg vil at hun skal ha meg uavhengig av det. En mann på tjuefem som ikke eier nåla i veggen, har elendig jobb og inntekt, bor på en miserabel hybel, men likevel drar damer får en naturlig trygghet på at damene vil ha ham, ikke det han tilbyr dem, for det er jo ingenting. Fatter du virkelig ikke dette? Jeg prøver å fortelle deg at denslags er et KNAPPHETSGODE for de fleste menn. Det er det ikke for de fleste kvinner. Derfor er sex så viktig for oss. Er det så vanskelig å forstå? Så de fleste kvinner har rikelig tilgang på sex med menn som velger dem på grunn av deres utseende og personlighet? Det er ikke akkurat det inntrykket jeg har. Betyr det at de fleste kvinner har et godt utseende og en fin personlighet?
Tabris Skrevet 1. mars 2012 #560 Skrevet 1. mars 2012 To i året er vulgært? Himmel. (Jeg tror du skulle hooket opp med Steinar40, tror dere ville funnet tonen). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå