Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest HollyDolly

Wuhu, jeg kom meg på trening likevel!

Så det ble ca 25 min, og ca 2.75 km. Da løp/jogget jeg om hverandre, men klarte å jogge langt mer enn sist, og km-standen har økt betraktelig. Første delmål er å klare 5km på samme tid. :jepp:

Men det største målet mitt er å klare å jogge med farten 9km/h en time i strekk.

Jeg anbefaller at du prover appen C25K (couch to 5km)

Da trener du op kondisen, du har det på mp3 spilleren din og så er musik og så kjem det damestemme som sei fra når du skal gå og når du skal jogge. Og målet er å kunne jogge 5 km uten stop

Haha, det ser jeg, Neferet!

Jaja, jeg var flink og løp alt jeg hadde igår. Og nå sitter jeg her med skikkelig halsbetennelse. :daane: Jeg tok imot den betennelsen med åpne armer siden jeg løp og løp! Menmen, heldigvis har jeg time hos legen idag fra før av. Så skal få satt en stopper på det her. Nekter å bli syk nå.

Frokosten idag består da altså av kun et glass appelsinjuice. Så håper jeg det ikke kommer på veien til legen.

God bedring.

Ja, penger er TEIT.

Hmm, lurer på om jeg skal trene selvom jeg har streptokokker. Bare ikke presse meg like mye som jeg vanligvis gjør?

Svarer kanske litt sent på den. men hvis du har strepotokokker hadde jeg tatt meg liten treningspause. max gå en liten luftetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wuhu, får håpe jeg blir frisk snart igjen da. :gjeiper:

Hei, Kadust! :) Skal begynne å følge med på treningsdagboken din siden jeg skal starte mitt eget lille prosjekt med trening fram til sommeren og da er det veldig fint å få litt inspo av folk som er litt flinkere til å følge rutiner enn meg! :fnise: God bedring da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig fashionistaen!

Og ja, jeg er jo ukul jeg vet du kevlar. :snurt:

huff er du forsatt syk? stakkers deg... Håper du snart er på bedringens vei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at jeg er skikkelig svekling når jeg er frisk igjen. :snurt: Må sikkert trene meg en del opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!! Hvis du er litt svakere når du er frisk igjen går det nok fort å komme seg opp igjen. Du havner ikke helt på null! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er syk enda, og svak som bare det. Håper jeg blir frisk til lørdag, for da skal jeg og Knut på Queen-oppsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Er syk enda, og svak som bare det. Håper jeg blir frisk til lørdag, for da skal jeg og Knut på Queen-oppsetning.

Drikk masse og få i deg nok vitaminer.. håper du blir frisk til helga. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare å følge med, for jeg kommer tilbake for fullt når jeg er frisk. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Bare å følge med, for jeg kommer tilbake for fullt når jeg er frisk. :lur:

Uff da.. Det er kjipt.. Hadde selv influensa i februar, ødela litt for treninga, men kom heldigvis tilbake igjen. Håper du blir fort frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...