Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Æsj, nå må jeg snart ut i snøen. Det frister ikke, men jeg må til posten for å poste oppmeldingen til eksamen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, jeg hater når jeg må ut nå. Katten døde jo rett utenfor innkjørselen, så hver gang jeg kjører ut eller inn ser jeg for meg ho ligge bevisstløs i veikanten, og alt det klinet som lå i veien etter hun. :(

Men, jeg liker å kjøre da hvertfall. Høy musikk, synging og gassing, rawr! Jeg var litt i min egen verden i bilen mens jeg sang, og når jeg så på speedometeret, så OPS! 140 ja, godt politiet ikke var i nærheten. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt! :) Mannen har nettopp fått lønnsforhøyelse. Ikke mye, men 12 000 i året monner jo.

Han har jobbet litte bitt overtid hver dag for å få inn litt ekstra, og sjefen hans syntes det var unødvendig. Så da ble de enige om en lite lønnsforhøyelse. Han er forresten også blitt valgt som styremedlem og tillitsvalgt på jobben. :jepp: Flinke mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det middag hos svigers idag. Vi må komme oss litt ut av leiligheten og ikke bure oss inne slik vi har gjort siden Suzy døde. Om det bare blir en kort tur, så tar vi bilen og finner på noe annet. Så det blir nok ikke trening idag heller. Vi skal prøve å få det til i morgen, men blir det ikke noe av så tar vi vel en tur til Sverige.

Og så skal vi hvertfall på kino i Ski på lørdag hvor vi skal se "The Devil Inside". Blir vel en svipptur innom en av skolekameratene hans også, siden han har bursdag. Men vi drar dit før festen hans starter så vi kan unngå visse folk vi ikke vil ha noe med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Har visst regnbuehinnebetennelse, så det er på tide og dra til øyelegesenteret i Sanvika igjen for en full undersøkelse.

Det blir ikke trening i helgen likevel, vi klarer det ikke. Så har skrevet oss av crossfiten, og så starter vi for fullt igjen på mandag i stedet.

Så, idag skal vi da på kino med en kompis i fredrikstad. Og i morgen drar vi kanskje til Sverige. Orker hvertfall ikke være hjemme så mye.

Nå sitter jeg å ser på dyrepolitiet. Var 2 schæfere (:rodmer:) som ble reddet fra et hus, og de var SÅ glade for at noen kom. De ulte og prata som bare det, rumpa gikk og de viste takknemlighet med forlanbbene samt kysset politiet masse masse. Åh, jeg elsker schæfere, så søte og takknemlige bikkjer skal man lete lenge etter. De var utrolig tynne og den ene hadde en alvorlig øreinfeksjon, så glade de er i gode hender nå.

Jeg blir så følelsesladd når jeg ser på dyrepolitiet. :sjenert: Spesielt om schæfere er involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regnbuehinnebetennelse faktisk, det tror jeg ikke jeg har hørt om! Slapp av og kos dere i helgen, treningen får vente! Det er bedre å begynne igjen når dere er klare for det :)

Ønsker deg en fin helg, håper dere får det som har skjedd litt på avstand :klemmer: Er nok lurt å ikke være så mye hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei, hadde ikke hørt om det før jeg heller. Selvom jeg trodde jeg hadde hørt om det meste innenfor øyesykdom siden vi har omtrent alt liggende i familien. Men det er en dyp infeksjon på øyet som vanlige dråper for katarr ikke funker på. Det er liksom en stor forverring av katarr (som jeg aldri har hatt. :klo: )

Har pratet med tanta mi nå. Jeg har slitt lenge med skolearbeid, er lett å få følelsen av fri når du jobber med det hjemme. Så vi har avtalt at jeg skal dra til Garder skole 2-3 ganger i uka hvor jeg jobber litt, og så kommer hun å går tur med meg etc når jeg trenger pause fra skolearbeidet. Så får vi sjekke litt rundt om jeg får lånt farmor og bestefars bil noen dager, og noen andres bil andre dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målene mine:

Hofte: 91 cm

Lår: 57 cm

Mage(midje): 65cm

Bryst: 82cm

Arm: 27cm.

Ikke værst. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, håper de får fikset det snart da! Har du hatt mye vondt?

Jeg sliter veldig med å gjøre skolearbeid hjemme. Er jo mye kjekkere å sitte på kg, for eksempel! Heldigvis har vi ikke tv, så den fristelsen slipper jeg..

Oi, nei de målene var ikke verst! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke vondt. Mest ubehagelig. Utrolig tørre øyne, VELDIG lysfølsom (synet vennes til lys på 30 sekunder, jeg har kjørt bil i 45 minutter og fortsatt ikke vent meg til lyset ute på en overskyet dag. :daane:) og så har jeg vært en del mer rød enn vanlig.

Ja, ikke sant. :hoho: Jeg sliter mest med å gjøre det hjemme fordi det er så mørkt og trist her. Ikke noe dagslys som kommer inn noe sted, siden vi ikke har vinduer. Er ikke lett å gjøre skole når man føler seg isolert til tusen.

Veit! :nigo: Armene skal opp til 30cm i muskler, og lårene vil jeg helst ha til 59 kanskje (men her er det fortsatt noe fett som må gjøres om til muskler). Det er ikke for mye og ikke for lite, jeg liker å ha litt store lår og negerræv, så det er helt greit for meg at det vokser litt. Så jeg er egentlig ganske nærme målet mitt og så blir det bare vedlikehold etter det. Tror ikke jeg blir kvitt noe mer magefett, men jeg satser på litt mer muskler og dermed litt strammere mage likevel.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var lang tilvenningstid! Jeg bruker lang tid hvis det er sol, eller skarpt lys. Da får jeg vondt i hodet og øynene, men tror ikke det er noe galt :sjenert: Har alltid vært sånn. Bruker linser/briller, ingen har sagt noe når jeg har tatt synstest i alle fall :)

Ingen vinduer?! Da forstår jeg at du sliter ja! Vi bor i kjellerleilighet, men har store, gode vinduer. Så det er nok mer riktig å si at leiligheten er på bakkeplan. Skal få gjort skolearbeid hjemme i dag :sukk: Det betyr at jeg må logge ut herfra nå..... :jepp:

Negerræv :fnise: Ja litt å ta i er jo bra! Kan ikke være bare skinn, bein og muskler, stakkars kjærestene våre da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startmålene var:

Hofte: 105 cm

Lår: 69 cm

Mage(midje): 88cm

Bryst: 84cm

Arm: 33 cm

Så vil jeg gjerne opp til 33cm igjen på armene, men bare i muskler og ikke fett. :lur:

Da er helga halvveis overstått. Vi så The Devil Inside på fredag, var egentlig litt skuffende. Igår var vi i Sverige.. og handlet en pose pommes frites (og ja, det var det eneste vi handla der :hoho: ). Etter det dro vi på boksestevne for å se noen typen kjenner bokse. Og han kom til finalen! Finalen er idag, men den får vi ikke sett for vi skal til pappa på middag. :) Det blir kos.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er god motivasjon til å fortsette :) Gleder meg til å se smashing ut på stranda i sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg vil bare bli litt strammere og få litt mer muskler så er jeg fornøyd. :jepp: Veide meg forresten på torsdag også, og da veide jeg 57kg, så jeg har jo nådd vekta mi allerede. Nå skal jeg opp i vekt igjen, men i muskler! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Du har gått ned mye i midje/mage. :O

Men lurer på en ting. Leste i en annen tråd at du sliter med oppblåst mage. (samme som meg) så hvordan vet du om du har gått ned i fett eller om magen har gått ned/opp pga oppblåsthet?

Ikke for å være frekk, jeg bare lurer på hvordan jeg skal klare å måle magen ettersom den lever sitt eget liv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...