Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Så bra du har en flink lege, de kan det være langt i mellom har jeg erfart!

Det er sånn her, og fåes kjøpt på panduro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja! Så avansert ut. :sjenert:

Da er dagens trening gjennomstått! Det var litt hardt idag, merket at jeg ikke har fått i meg nok næring, da blir jo treningen et ordentlig ork.

Oppvarming: 10 min gåing på tredemølle, hastighet 7.0 km/h.

Styrkeoppvarming: 12 reps, sittende roing 10kg.

Sittende roing: 25kg, 12x3

Sittende roing, bred stang hev: 15kg 10x3

Superset: Sittende nedtrekk (lat machine) 25kg, Lower back-machine 35kg. 12x3 på begge.

Arnoldpress: 6kg, 10x3

Sidehev: 2kg (3kg'en var ikke å se) 12x3

Biceps stang: 10kg, 12x3

Biceps single: 6kg 6reps, 4kg 10x2 - 12reps.

Så rakk vi ikke stort mer før det stengte. Men var egentlig veldig deilig, for vi var de eneste på treningsstudioet nå. Vel, vi og en japse som gikk rundt og sang skikkelig SURT til mp3'en sin. :ler:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. For en fantastisk kjæreste du har :rodmer: Her er det litt trøbbel for tiden :sukk: Alt går på meg da, men jeg tror ikke vi finner ut av det. Jaja, sånn er livet.

Du er så sinnsykt flink med både trening og kosthold, skulle ønske jeg var like flink :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit. :rodmer: Uff, er det skjedd noe eller? :(:klem:

:sjenert: takk! Det tok litt tid å komme hit, men det er lett når du først kommer ordentlig igang med det selv. Meeen, jeg sliter jo enda med spiseforstyrrelser da, så jeg har enda dager hvor jeg ikke spiser i det hele tatt osv. Så det er ikke alltid bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten idag bestod forresten av grov baguett med ost og skinke + salat, agurk og paprika. Nom!

Vi skulle trene idag, men kjæresten er ikke helt i form, så vi legger kondisen sammen med styrketreningen i morgen i stedet. Så får vi en dags pause hvertfall.

Planene for dagen er heller ikke helt sikre. Nå har vi svogeren min på besøk, så skal vi kanskje ta en kopp kaffe med en kompis av oss litt senere idag, men vi har egentlig ikke pratet med han. Så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit. :rodmer: Uff, er det skjedd noe eller? :(:klem:

:sjenert: takk! Det tok litt tid å komme hit, men det er lett når du først kommer ordentlig igang med det selv. Meeen, jeg sliter jo enda med spiseforstyrrelser da, så jeg har enda dager hvor jeg ikke spiser i det hele tatt osv. Så det er ikke alltid bra!

Neida, det har ikke skjedd så mye. Bare at følelsene mine begynner å gå litt over, så tenker veldig på om jeg skal ta skrittet ut i den store skumle singel-verdnen. Føler liksom ikke at det blir noe bedre, det har vært småproblemer lenge, og vi kommer oss liksom ikke ut av det.

Spiseforstyrrelser ja.. Det høres ut som et rent helvette. Vet ikke så mye om sånt egentlig, så aner ikke hva jeg skal si :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. :( Men jaja, det er jo sånt som skjer.

Er vel ikke så mye å si om det uansett egentlig. Så det går greit. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: For en sløsing av en lørdag! Først sex, det er jo greit nok (egentlig fantastisk), men så sove fra halv 2 til 5?!??! Nei, uff. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært å spist hos svigerforeldrene mine. Svigermor er så søt, jeg fikk sminkefjerneservietter av ho, og noe duftlys. Hver gang hun finner noe billige greier for 10-20kr så kjøper ho det i tilfelle det er noe jeg trenger. :fnise: Greit med en svigermor som virkelig liker meg da hvertfall. :jepp:

Middagen bestod av pepperbiff og fløtegratinerte poteter. Jeg savnet salat egentlig, så tok noen frukt når jeg kom hjem. Det var godt for sjela!

Nå har jeg og min kjære vært på butikken for å kjøpe dagens snop. Det ble potetgull og dip, og selvfølgelig. Jeg er så svak for de lilla påskeeggene. Så da ble det det også. Men jeg spiser bare det inni, så får typen ta seg av sjokoladen utenpå. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har en så snill svigermor! :-)

Åh, nå fikk jeg lyst på sånne sjokoladeegg! Men vi hadde spisedag i går, så det får bli neste uke eller noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er så gode! :sikle: Vanskelig å holde seg når jeg ser de i butikken. Men heldigvis er jeg flink. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! ta deg en tur til frisøren :)

Ble påskeegg her i går også :sikle: Første i år, to til meg, to til sambo. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke råd, og det hjelper ikke. Uansett farge, uansett frisyre så ser det helt likt ut, og helt jævelig ut. Jeg kler ikke håret mitt, det er bare tynt og fælt. Har helt gitt opp å prøve å gjøre meg pen, håret ødelegger så jævlig mye så gidder ikke gre eller prøve å fikse det lenger engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil idag har det ikke blitt noe trening, men vi har vel likevel brent litt kalorier med flere runder sex idag.

Uansett, jeg er ikke helt i form og er da ikke helt sikker på om trening er en god idé. Spesielt siden det er magen som er uvel, og det hadde tatt seg ut om jeg fikk akutt diaré på tredemølla eller akutt spysyke. :sjenert: Så vi venter litt å ser an.

Knut har uansett litt han må gjøre, siden han er distré som faen og presterte å glemme en jobbtelefon i en leiebil her om dagen, så må han tilbake på jobb med den. Og så må han hjelpe broren sin med noen attester og slik (det er litt sexy å være sammen med en jurist&rettssosiolog), og så skal han til en som heter Kjetil så han kan få sett på hjullageret da vi tror det er blitt herpa. Så får vi se hvor sent det blir, og hvordan magen min har det når han er hjemme igjen!

Nå sitter jeg her (egentlig veldig sulten men vet ikke hva jeg skal lage) med lavendellys tent og gode tvprogram i bakgrunnen. Litt deilig er det med leiligheten for seg i blant også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med innlegg i dagboken min! Måtte snike snike litt i din også :sjenert:

Det virker som om du er veldig flink med både trening og kosthold. Bra at du jobber deg ut av spiseforstyrrelsene! :klemmer: Og de dagene du ikke trener, ser det ut som du forbrenner nok kalorier med kjæresten likevel! :fnise:

Trener du bare på egenhånd, eller går du på noe gruppetimer av og til også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppetimene er det vel mest tøying av. Hender vi melder oss på Crossfit (det er jæævla slitsomt men bra trening), men som regel er det fullbooket før vi rekker å melde oss på.

Men nå trener jo jeg og kjæresten sammen (derav "vi" når jeg prater om trening ofte). Og det er ganske greit, spesielt når vi trener med frivekter og vil prøve oss på nye tyngder. Da er det greit at en av oss står bak i tilfelle vi mister vektene osv.

Og ja, vi brenner nok mye kalorier sammen. :ler:

Edit: Skrivefeil.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...